Δεν προχωράει η Mercedes EQS με το... 1.000άρι μοτέρ!

3.679 Επισκέψεις στο άρθρο (16/4/2024)
Δεν προχωράει η Mercedes EQS με το... 1.000άρι μοτέρ!
4 Φωτογραφίες »

- Ο βενζινοκινητήρας θα λειτουργούσε σαν γεννήτρια ρεύματος
- Ήθελαν να βάλουν το μοτέρ μπροστά, εκεί θα βρισκόταν και η εξάτμιση
- Θα είχε μεγαλύτερο βάρος αλλά και... κόστος!

Ο βενζινοκινητήρας θα λειτουργούσε σαν γεννήτρια ρεύματος

Αποτελεί ένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα της ηλεκτρικής οικογένειας της Mercedes. O λόγος για την EQS, την οποία οι Γερμανοί λέγεται πως «ψάχνονταν» για το πως θα την λανσάρουν με μια νέα έκδοση που θα συνδύαζε τον ηλεκτροκινητήρα με ένα 1.000άρι μοτέρ βενζίνης. Ο κινητήρας αυτός θα είχε τον ρόλο range extender, δηλαδή θα λειτουργούσε ως μια γεννήτρια ρεύματος για να μεγαλώσει την ηλεκτρική αυτονομία της EQS. 

Ήθελαν να βάλουν το μοτέρ μπροστά, εκεί θα βρισκόταν και η εξάτμιση

Ο βενζινοκινητήρας αυτός λέγεται πως θα μια δικύλινδη έκδοση του τετρακύλινδρου M254 και θα τοποθετούνταν στο μπροστινό μέρος, όπου υπάρχει άλλωστε κενός χώρος, αφού η EQS δεν προσφέρει εκεί extra χώρο αποσκευών. Η εξάτμιση μάλιστα είχε προβλεφτεί πως θα έχει έξοδο σε κάποιο σημείο του στο μπροστινό μέρος του οχήματος.

Θα είχε μεγαλύτερο βάρος αλλά και... κόστος!

Οι νέες πληροφορίες κάνουν λόγο για οριστική αναβολή στη συνέχεια των δοκιμών του συγκεκριμένου project. Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Autocar, πηγές από την Mercedes κάνουν λόγο πως ένα τέτοιο κινητήριο σύνολο θα προσέφερε ελάχιστα πλεονεκτήματα στο αυτοκίνητο αλλά αρκετά προβλήματα. Το πιθανότερο πρόβλημα που λέγεται πως έπρεπε να αντιμετωπίσει η Mercedes ήταν η αύξηση του βάρους του οχήματος ( με το βάρος του μοτέρ αλλά και του ρεζερβουάρ), καθώς η EQS είναι ήδη αρκετά βαριά λόγω των μπαταριών της. Η προσθήκη ενός range extender αλλά και ενός ρεζερβουάρ βενζίνης θα ανέβαζε επίσης ακόμη περισσότερη την τιμή της EQS, η οποία είναι ήδη αρκετά υψηλή, καθώς θυμίζουμε πως στην χώρα μας την βρίσκουμε από τις 121.990 ευρώ. 

LINGLONG STOXOS TOP 5
skoda