Το Fiat 500X είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα υπεροχής των ρεπρίζ ενός πετρελαιοκίνητου απέναντι σε ένα πιο ισχυρό βενζινοκίνητο μοντέλο.

Το Fiat 500X είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα υπεροχής των ρεπρίζ ενός πετρελαιοκίνητου απέναντι σε ένα πιο ισχυρό βενζινοκίνητο μοντέλο.

Επιδόσεις: Καλύτερο 0-100 χλμ./ώρα η βενζίνη, καλύτερες ρεπρίζ το diesel

55.375 Επισκέψεις στο άρθρο (6/12/2015)

Η εκρηκτικότητα, η αυξημένη ισχύς σε σχέση με αντίστοιχου κυβισμού πετρελαιοκινητήρες και το χαμηλότερο βάρος δίνουν στα βενζινοκίνητα μοντέλα πλεονέκτημα στις επιδόσεις από στάση. Από την άλλη όμως η αυξημένη ροπή των πετρελαιοκινητήρων βοηθά τα diesel μοντέλα όλων των κατηγοριών να εμφανίζουν καλύτερες ρεπρίζ. Ως τέτοιες ορίζουμε τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις όταν ο οδηγός πατάει το γκάζι, π.χ σε ένα προσπέρασμα. Η ροπή των diesel είναι το μυστικό, που εξασφαλίζει το πλεονέκτημα. 


Ας πάρουμε το παράδειγμα. To Fiat 500X 1,4 Τurbo βενζίνης με 140 άλογα και τα 230 Nm ροπής έχει 0-100 χλμ./ώρα σε 9,7 δλ. Οι ρεπρίζ 60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η και 80-120 με 5η/6η απαιτούν 7,1/10,0 και 10,8/14,2 δλ. αντίστοιχα. Το πετρελαιοκίνητο 1,6 Multijet με τα 120 άλογα και τα 320 Nm ροπής έχει 0-100 χλμ./ώρα σε 10,8 δλ, αλλά υπερέχει σαφώς στις ρεπρίζ: 60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η και 80-120 με 5η/6η απαιτούν 6,5/8,8 και 9,5/13,0 δλ. αντίστοιχα.

Με μεγαλύτερες ή μικρότερες διαφορές ανάλογη εικόνα παρουσιάζουν όλα τα αντίστοιχης ιπποδύναμης μοντέλα βενζίνης και diesel μεταξύ τους. Οι ρεπρίζ είναι που ενδιαφέρουν τον μέσο οδηγό στην καθημερινότητα και όχι το 0-100, που μπορεί να χαρίσει την πρωτιά σε μια … κόντρα από φανάρι σε φανάρι. Και τα diesel έχουν κατά κανόνα καλύτερες ρεπρίζ από τη βενζίνη.

Οι ρεπρίζ είναι που ενδιαφέρουν τον μέσο οδηγό στην καθημερινότητα και όχι το 0-100, που μπορεί να χαρίσει την πρωτιά σε μια … κόντρα από φανάρι σε φανάρι. Και τα diesel έχουν κατά κανόνα καλύτερες ρεπρίζ από τη βενζίνη

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
skoda