2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Η Stelvio μπορεί να κινηθεί εξαιρετικά σβέλτα σε δρόμο με στροφές κρύβοντας περίτεχνα τον όγκο και το βάρος της. Οι μικρές κλίσεις και η πολύ καλή αίσθηση που προσφέρει στον οδηγό της, την καθιστούν σημείο αναφοράς οδηγικά, για τα δεδομένα της κατηγορίας και της τιμής της.
Οδική συμπεριφορά: Ένα υπερυψωμένο GTI…
71.080 Επισκέψεις στο άρθρο (19/12/2017)
Με δάνειο την πλατφόρμα «Giorgio» από την Giulia, η Stelvio παρά το σημαντικά αυξημένο βάρος της –αλλά και πάλι περιορισμένο σε σχέση με τον ανταγωνισμό-, καταφέρνει να βγάλει το σπορ DNA της φίρμας οδηγικά. Η έκδοση που είχαμε στη διάθεσή μας εφοδιάζεται με το σύστημα τετρακίνησης Q4 all-wheel drive το οποίο έχει πιο πισωκίνητη φιλοσοφία, ταιριάζοντας με τον χαρακτήρα της φίρμας. Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός και άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω και διαθέτει σφιχτή ρύθμιση, προάγοντας το οδηγοκεντρικό προφίλ της Stelvio, ενώ τέλος για την επίτευξη της ενδιαφέρουσας οδικής συμπεριφοράς της, ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί και στην κατανομή του βάρους. Στην πράξη, το ιταλικό crossover από την πρώτη στιγμή σε κερδίζει με την σταθερότητα που επιδεικνύει κινούμενο σε μεγάλες ταχύτητες αλλά και την αμεσότητά του στις εντολές του οδηγού, στοιχείο που το καθιστά ξεχωριστό για τα δεδομένα της κατηγορίας. Η ανάρτηση ενώ έχει σφιχτή αίσθηση είναι άνετη και αμβλύνει πολύ καλά τις ανωμαλίες, ενώ προσφέρει και εξαιρετική ποιότητα κύλισης. Παράλληλα οι κλίσεις του αμαξώματος σε δρόμο με στροφές είναι αμελητέες, ενώ με το σύστημα D.N.A που διαμορφώνει ανάλογα την αμεσότητα των βασικών μερών (τιμόνι, γκάζι, κιβώτιο), ο οδηγός λαμβάνει ότι χρειάζεται για να ξεφύγει οδηγικά από τα στενά όρια των crossover. Η Stelvio στην αρχική της τοποθέτηση με το τιμόνι και το γκάζι (σε κλειστά κομμάτια) παρουσιάζει άμεσα την πισωκίνητη φύση του συστήματος τετρακίνησης, βοηθώντας έτσι τον οδηγό της να μείνει στο γκάζι και να διαγράψει γρήγορα και ουδέτερα την τροχιά της στροφής. Σε πιο ανοιχτά κομμάτια και πάλι κρύβει εξαιρετικά τον όγκο και το βάρος της και μέσω του ESP που δεν απενεργοποιείται όπως και στην Giulia (σωστή επιλογή εδώ), δεν κλονίζεται και από φαινόμενα μεταφοράς βάρους. Τα φρένα που ενσωματώνουν το σύστημα IBS (Integrated Brake Assist) και χρησιμοποιούν και το σύστημα ευστάθειας κατά την πέδηση, είναι εξαιρετικά σε απόδοση και αντοχή, όμως η αίσθηση από το μεσαίο πεντάλ είναι μέτρια αφού του λείπει διαδρομή και σαφήνεια.
Συγγνωμη βρε Aytotriti,δουλευομαστε?Εχετε την τιμη στα αρνητικα,ενω ειναι η καλυτερη τιμη σε σχεση με ολοκληρο τον αναταγωνισμο?Πως γινεται αυτο....Και ειδικα απο την στιγμη που ειναι το πιο ολοκληρωμενο SUV που κυκλοφορει,καρμπον αξονα δεν εχει κανενας ,47 κιλα ροπη ο ανταγωνισμος δεν εχει,και ειναι ΤΟ ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΟ SUV σε σχεση με τον υπολοιπο ανταγωνισμο και δεν γινεται κατανοητο για πιο λογο αναφερετε οτι ειναι βαρυτερο απ την Giulia,αφου ως SUV ειναι αυτονοητο οτι ειναι βαρυτερο απο ενα sedan οπως η Giulia.....Αλλωστε ολα τα SUV του ανταγωνισμου ειναι βαρυτερα απ τα sedan τους.Κανω καπου λαθος.Το συγκρινετε το βαρος της Stelvio με αυτο της Giulia μονο και μονο για να γραψε αρνητικο χαρακτηρισμό ''βαρυτερο'' προκαλει κακη εντυπωση γι αυτον που γραφει το αρθρο.Ξαναλεω οτι δεν γινεται να συγκρινουμε το βαρος οχιματος τα οποια ανηκουν σε διαφορετικες κατηγοριες.
Απλά κουκλι!!ή αλλιώς..πολύ πιο απλά..ALFA ROMEO
@Προβληματισμένος Φιλε μου ο λογος που θα πουλησει περισσοτερο το Q5 και το καθε Γερμανικο,ειναι λογω της πλυσης εγκεγαλου που εχει υποστει ο κοσμος για μια δηθεν Γερμανικη ανωτεροτητα.Αν κανεις ενα test drive στην Stelvio θα διαπιστωσεις ποσο ανωτερη ειναι,και εχοντας αποκτηση προσωπικη αποψη ,τοτε θα ειναι αδυνατον να πεταξεις τα χρηματα σου αγοραζοντας Γερμανικο.
Ρε παιδιά γιατί ντε και καλά μια ζωή πρέπει να απαξιωνουμε τις άλλες μάρκες;;εάν έχουμε άλφα τότε τα Γερμανικά είναι υπερεκτιμημενα λόγω της πλυσης εγκεφαλου...εάν έχουμε γερμανικό τότε τα ιαπωνικά είναι πλαστικοι κουβαδες και τα ιταλικά όμορφα μεν αλλά αναξιοπιστα δε..ημαρτον...όταν πχ μιλάμε για Audi και alfa romeo μιλάμε για εξίσου ιστορικές και ποιοτικές μάρκες με την καθεμιά να έχει τα πλεονεκτήματά της έναντι της άλλης..πχ η alfa έχει το διαχρονικό design και την ιδιαίτερη οδηγικη συμπεριφορά και η Audi την εκπληκτική ποιότητα κατασκευής με τα κορυφαία υλικά όλων...χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η alfa δεν έχει ποιότητα ή η Audi δεν κατασκευάζει όμορφα αυτοκίνητα...κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσουμε τη διαρκή απαξίωση όλων των άλλων εκτός αυτού που έχουμε..το μοναδικό που καταφέρνουμε είναι να δείχνουμε εμπαθεις..εγώ πχ πριν την αγορά αυτοκινήτου ήμουν ανάμεσα σε a3 και giulietta..ζυγισα τα θέλω μου τα έβαλα σε σειρά προτεραιότητας (εβαλα πρωτα εμφανιση και οδηγικη συμπεριφορα) και κατέληξα στην alfa λόγω και διαχρονικου έρωτα με το συγκεκριμένο μοντέλο..επιλογή του καθενός είναι το τι προτιμάει..δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο πρέπει πάντα να κατακρινεται η οποια επιλογή του..
Δυνατο εξαιρετικα ομορφο και ποιοτικο δημιουργημα αυτο των ιταλων και τιμη που στην ελλαδα ακουγεται σχεδον σαν καμπανα στα αυτια μας ομως ειναι απολυτα ανταγωνιστικη απεναντι στους υπολοιπους ανταγωνιστες της. Ενα μεγαλο βημα και μια αριστη επιλογη φτανει να εχει χρηματα ο λογαριασμος σου με πολλα μηδενικα για να την φερεις κοντα στην αγκαλια σου!
Η Stelvio στην καλύτερη περίπτωση θα πουλήσει 25.000 τεμάχια σε ένα χρόνο. Αντίστοιχα, το αισθητα πιο ακριβό Q5 θα ξεπεράσει τις 300.000 πωλήσεις σε ένα έτος. Γιατί;;;;;;