Πινελιές ανανέωσης υπάρχουν και στο εντυπωσιακό, αλλά και ποιοτικό εσωτερικό.
3 Φωτογραφίες »

Πινελιές ανανέωσης υπάρχουν και στο εντυπωσιακό, αλλά και ποιοτικό εσωτερικό.

Η AMG που σε... ηλεκτρίζει!

11.014 Επισκέψεις στο άρθρο (2/2/2024)

Ακολουθώντας την ανανέωση της τρέχουσας γενιάς A-Class, έτσι και η «βασική» εκδοχή που έχει δεχτεί τις περιποιήσεις της Mercedes-AMG μας συστήνεται με φρεσκαρισμένη εμφάνιση και κυρίως με ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης. Θα θυμίσουμε πως η A 35 4MATIC είναι το εισαγωγικό μοντέλο στη γκάμα των καυτών κατασκευών της Mercedes-AMG, του σπορ-αγωνιστικού παρακλαδιού της πολυτελούς γερμανικής φίρμας. Δεν φέρει στον κινητήρα πλακέτα με την υπογραφή του μηχανικού που τον συναρμολόγησε στο χέρι, όπως η εκρηκτική A 45 S 4 ΜΑΤΙC+ των 421 ίππων (σ.σ: δε είναι διαθέσιμη πλέον η πιο ήπια Α 45 4MATIC), έχει δεχτεί όμως τις κατάλληλες περιποιήσεις για να γίνει ένα ξεχωριστό «καυτό» χάτσμπακ.


Ξεχωρίζουν οι ανανεωμένες οθόνες του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX, το τιμόνι AMG Performance με τα φωτιζόμενα περιστροφικά κουμπιά για επιλογή λειτουργίας και ρύθμισης του ESP, οι κόκκινες ραφές και φυσικά τα σπορ καθίσματα.
3 Φωτογραφίες »

Ξεχωρίζουν οι ανανεωμένες οθόνες του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX, το τιμόνι AMG Performance με τα φωτιζόμενα περιστροφικά κουμπιά για επιλογή λειτουργίας και ρύθμισης του ESP, οι κόκκινες ραφές και φυσικά τα σπορ καθίσματα.


Εμφανισιακά δεν ξεχνά την καλή της σχεδιαστική ανατροφή. Παραμένει διακριτική (ειδικά απέναντι στην Α 45 S) έχοντας πλέον νέους προφυλακτήρες, μάσκα με κάθετες γρίλιες, νέα φώτα, νέο στρογγυλό σήμα AMG, καθώς και νέες ζάντες 19 ιντσών με ελαστικά 235/35… Πινελιές ανανέωσης υπάρχουν και στο εσωτερικό, όπου ξεχωρίζουν οι ανανεωμένες οθόνες του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX, το τιμόνι AMG Performance με τα φωτιζόμενα περιστροφικά κουμπιά για επιλογή λειτουργίας και ρύθμισης του ESP, οι κόκκινες ραφές και φυσικά τα σπορ καθίσματα. Επίσης, δεν υπάρχει πλέον το touchpad στη βάση της κονσόλας (σ.σ. δεν μας λείπει να είμαστε ειλικρινείς) και όλα ελέγχονται από την οθόνη ή τους διακόπτες αφής στο τιμόνι. Στην αρχή νιώθεις να «χάνεσαι» από την πληθώρα λειτουργιών και χειριστηρίων, μετά από εξοικείωση όμως όλα φαίνονται λογικά δομημένα.

Παρά τις αναβαθμίσεις η τιμή της Mercedes-AMG A 35 παρέμεινε ως είχε. Φυσικά 61.500 ευρώ είναι πολλά λεφτά για την Ελλάδα και είναι λίγοι αυτοί που θα μπουν στην διαδικασία σκέψης επιλογής. Ωστόσο, μιλάμε για ένα πολυτελές καυτό μικρομεσαίο χάτσμπακ με επιδόσεις και διττό χαρακτήρα.
 

Σελίδα 1Δοκιμή: Ανανεωμένη Mercedes-AMG A 35 4MATIC με 306 PS
Σελίδα 2Η AMG που σε... ηλεκτρίζει!
Σελίδα 3Κινητήρας: Επιδόσεις-φωτιά & ελεύθερη είσοδος στο δακτύλιο
Σελίδα 4Στο δρόμο: Αρχόντισσα και αλήτισσα
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
ETRANSIT VS ESPRINTER
test center