Οδική συμπεριφορά: Ισορροπημένο, ευχάριστο & αποτελεσματικό

96.183 Επισκέψεις στο άρθρο (7/5/2024)
Το Peugeot 2008 επιδεικνύει ένα ισορροπημένο προφίλ και καταφέρνει να έχει σε πρώτο πλάνο τόσο την αποτελεσματικότητα στο στρίψιμο, όσο και την ποιότητα κύλισης.
2 Φωτογραφίες »

Το Peugeot 2008 επιδεικνύει ένα ισορροπημένο προφίλ και καταφέρνει να έχει σε πρώτο πλάνο τόσο την αποτελεσματικότητα στο στρίψιμο, όσο και την ποιότητα κύλισης.

Το Peugeot 2008 επιδεικνύει ένα ισορροπημένο προφίλ και καταφέρνει να έχει σε πρώτο πλάνο τόσο την αποτελεσματικότητα στο στρίψιμο, όσο και την ποιότητα κύλισης. H κατευθυντικότητα είναι απόλυτα ικανοποιητική, οι εντολές του οδηγού υλοποιούνται άμεσα και με ακρίβεια, ενώ παρά το αυξημένο κέντρο βάρους η διάθεση του συνόλου είναι μάλλον σπορτίφ. Στο ταξίδι τα καθίσματα κρατούν ξεκούραστο τον οδηγό και το μόνο που θα ενοχλήσει είναι το ότι κάποια αναστήματα θα δουν το τιμόνι να «κόβει» τη θέα στον πίνακα οργάνων και ο αεροδυναμικός θόρυβος, που γίνεται αισθητός πάνω από τα 120 χλμ/ώρα. Στα συν πάντως τα δυνατά και ανθεκτικά φρένα, η πλήρης σουίτα ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας, αλλά και η απόσταση των 170 χλστ. από το έδαφος, που είναι αρκετή για τις δυσκολίες της καθημερινότητας ή έναν χωματόδρομο.


Στα συν του 2008 είναι τα δυνατά και ανθεκτικά φρένα, η πλήρης σουίτα ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας, αλλά και η απόσταση των 170 χλστ. από το έδαφος, που είναι αρκετή για τις δυσκολίες της καθημερινότητας ή έναν χωματόδρομο.
2 Φωτογραφίες »

Στα συν του 2008 είναι τα δυνατά και ανθεκτικά φρένα, η πλήρης σουίτα ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας, αλλά και η απόσταση των 170 χλστ. από το έδαφος, που είναι αρκετή για τις δυσκολίες της καθημερινότητας ή έναν χωματόδρομο.

Η γνώμη μας

+Εμφάνιση μέσα-έξω, premium αίσθηση στην καμπίνα , ισορροπία μεταξύ οδικής συμπεριφοράς και άνεσης, στάνταρ εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, φρένα, 5 χρόνια εγγύηση
-Πλάτος πίσω καθίσματος, τιμόνι που «κόβει» τον πίνακα οργάνων για κάποια αναστήματα

Το Peugeot 2008 τόνισε τον premium προσανατολισμό του και τη δυναμική του εικόνα μέσα-έξω, διατηρώντας στο ακέραιο τον ισορροπημένο χαρακτήρα και την ευχρηστία του στην καθημερινότητα. Με τιμή από 24.100 ευρώ για την έκδοση της δοκιμής παραμένει μια από τις top και πιο ολοκληρωμένες επιλογές της κατηγορίας.

Σελίδα 1Δοκιμή: Ανανεωμένο Peugeot 2008 1,2 turbo με 100 άλογα
Σελίδα 2Εσωτερικό: Ακόμα πιο premium, το ίδιο ευρύχωρο
Σελίδα 3Κινητήρας: Διατηρούνται καλές επιδόσεις & συγκρατημένη κατανάλωση
Σελίδα 4Οδική συμπεριφορά: Ισορροπημένο, ευχάριστο & αποτελεσματικό
Σελίδα 5Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
MIKRA VANS LEASING
VW CRAFTER LEASEPRO