Η συνολική αίσθηση απέχει ελάχιστα από αυτή του πιο εκρηκτικού και σπορ βενζινοκίνητου αδερφού GT.

Στο δρόμο: Στρίβειν δια του GTD

31.771 Επισκέψεις στο άρθρο (29/4/2018)

Το VW Golf GTD αποζημιώνει στο έπακρο τους λάτρεις της σπορ οδήγησης, την ίδια στιγμή που στην καθημερινή κίνηση προσφέρει άνεση και ποιότητα κύλισης υψηλού επιπέδου. Διαθέτοντας ένα εξαιρετικό πλαίσιο (πλατφόρμα MQB) και ένα τιμόνι με μεταβλητό βήμα («κονταίνει» την κρεμαγιέρα σε γρήγορους ρυθμούς σε μόλις 2,1 στροφές από άκρη σε άκρη), το GTD φθάνει με ευκολία και απόλυτη ασφάλεια στην τελική του χωρίς να επηρεάζεται από πλευρικούς ανέμους, ενώ οι αλλαγές πορείας γίνονται με ακρίβεια και αμεσότητα. Στις στροφές από την άλλη, ο οδηγός έχει πλήρη έλεγχο των τεκταινομένων και μπορεί οι τάσεις υποστροφής να μην απουσιάζουν (ελέω και του αυξημένου βάρους στον εμπρόσθιο άξονα), το ηλεκτρονικό μπλοκέ XDS όμως φροντίζει ώστε οι αντιδράσεις να είναι ελεγχόμενες και προοδευτικές. Παράλληλα ο πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων κρατάει την ουρά στη θέση της, αλλά αν ο οδηγός το επιδιώξει δε θα του αρνηθεί τα παιχνίδια. Η συνολική αίσθηση απέχει ελάχιστα από αυτή του πιο εκρηκτικού και σπορ βενζινοκίνητου αδερφού GTi. Σε αυτό το μοτίβο έρχεται και η ηχητική απουσία του κινητήρα από το εσωτερικό, με ένα ειδικό αντηχείο να αλλάζει τα δεδομένα μόνο όταν ο οδηγός επιλέξει το «Sport» στο Driving Profile, ενώ η 7η σχέση έχει ρίξει τον θόρυβο και την κατανάλωση στο ταξίδι.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

home pro
VW CRAFTER LEASEPRO