Δοκιμή: Audi Q4 Sportback 45 e-tron

7.998 Επισκέψεις στο άρθρο (8/4/2024)
Δοκιμή: Audi Q4 Sportback 45 e-tron
2 Φωτογραφίες »

- Το πιο δυνατό ηλεκτρικό μοτέρ του ομίλου με 286 άλογα με 545 Nm ροπής
- Οικογενειακό SUV με sexy coupe σχεδίαση ροπής
- Φορτίζει από το 20 στο 80% σε 28 λεπτά και βγάζει πάνω από 400 χλμ.
- Έχει χώρους για να κάτσουν πολύ άνετα 5 ενήλικοι, ακόμα και πιο εύσωμοι

Οικογενειακό SUV με sexy coupe σχεδίαση

Το Audi Q4 e-tron είναι η ηλεκτρική πρόταση της γερμανικής μάρκας στα οικογενειακά SUV και προφέρεται είτε σε κλασικό 5θυρο αμάξωμα, είτε σε Sportback (δηλ. κουπέ με «κοφτό» πίσω μέρος), το οποίο και δοκιμάζουμε παρακάτω.

Με την πρώτη ματιά, το Q4 Sportback e-tron αποπνέει έντονο δυναμισμό με ειδοποιό διαφορά την coupe φιλοσοφία, λόγω της έντονα κεκλιμένης οροφής στο πίσω μέρος, που καταλήγει στην αεροτομή. Αναμφίβολα την παράσταση κλέβουν και τα ενιαία φωτιστικά σώματα, ενώ τέλος, το εμπρός μέρος χαρακτηρίζεται από την επιβλητική κλειστή μάσκα, τα LED φώτα και τις έντονες ακμές.

Το πιο δυνατό ηλεκτρικό μοτέρ του ομίλου με 286 άλογα με 545 Nm ροπής

To Q4 e-tron κινείται από το νέο ηλεκτροκινητήρα με κωδικό APP 550 της VW, που είναι ο πιο δυνατός που έχει χρησιμοποιήσει μέχρι σήμερα ο όμιλος στα μοντέλα του. Ένα σύνολο που είχαμε δει πρόσφατα στη δοκιμή του VW ID.7.  Με επιλογές, όπως η προσθήκη περισσότερων μαγνητών στο ρότορα, ο νέος ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 286 άλογα (από 204, δηλ. αύξησε την ισχύ κατά 40%) με 550 Nm ροπής και ως συνεπακόλουθο το Q4 e-tron έχει επιδόσεις φωτιά. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας προσπερνάει (60-100 χλμ./ώρα) σε μόλις 3,0 δλ.. 


Το Q4 Sportback e-tron αποπνέει έντονο δυναμισμό με ειδοποιό διαφορά την coupe φιλοσοφία, λόγω της έντονα κεκλιμένης οροφής στο πίσω μέρος, που καταλήγει στην αεροτομή.
2 Φωτογραφίες »

Το Q4 Sportback e-tron αποπνέει έντονο δυναμισμό με ειδοποιό διαφορά την coupe φιλοσοφία, λόγω της έντονα κεκλιμένης οροφής στο πίσω μέρος, που καταλήγει στην αεροτομή.

Φορτίζει από το 20 στο 80% σε 28 λεπτά και βγάζει πάνω από 400 χλμ.

Παράλληλα μια σημαντική αναβάθμιση του Q4 e-tron είναι πως η μπαταρία του (παρέμεινε στα 77 KW ωφέλιμης χωρητικότητας) φορτίζει από το 20 στο 80% σε 28 λεπτά, από 38 που έκανε πριν. Αυτό οφείλεται στη δυνατότητα φόρτισης μέχρι και 175 kW ανά ώρα. Σε wall box από την άλλη, η μέγιστη ταχύτητα φόρτισης είναι τα 11 KW, το οποίο σημαίνει ένα ολόκληρο βράδυ (8 ώρες). Σε κάθε περίπτωση η μπαταρία αρκεί για να βγάλεις πάνω από 450 χλμ. κινούμενος εντός πόλης και στο ταξίδι κοντά στα 380. 

Έχει χώρους για να κάτσουν άνετα 5 ενήλικοι

Σημαντικό χαρακτηριστικό του Q4 e-tron είναι ότι παρά το coupe σχήμα, το γερμανικό premium SUV είναι ευρύχωρο για τους πίσω επιβάτες. Το πολύ φαρδύ πίσω κάθισμα των 1,4 μ. θα επιτρέψει σε τρεις ενήλικους να κάτσουν χωρίς να βρίσκουν οι ώμοι τους, έχοντας παράλληλα 20 ολόκληρα εκ. για τα πόδια τους και σχεδόν 5 πόντους για το κεφάλι τους. Καλή είναι και η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ (535 λτ.), ενώ άξιοι αναφοράς είναι και οι χώροι για μικροαντικείμενα στην κονσόλα που βολεύουν πολύ στην καθημερινότητα, όπως και η ηλεκτρικά ανοιγόμενη πόρτα του χώρου αποσκευών με τηλεχειρισμό.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2Εσωτερικό: Εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και υψηλό τεχνολογικό υπόβαθρο
Σελίδα 3Κινητήρας: Εκρηκτικό ταπεραμέντο
Σελίδα 4Στο δρόμο: Με σπορτίφ χαρακτήρα και υψηλότατη ποιότητα κύλισης
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις - Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
SEAT