Η πραγματική απόλαυση και η ουσία του Lexus UX 250h έρχεται στην ήρεμη και στρωτή οδήγηση, που αποθεώνει την εξαιρετική ποιότητα κύλισης και τον πολυτελή χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Η ηλεκτρική τετρακίνηση Ε-Four μοιράζει τη ροπή αυτόματα μέσω του συστήματος VSC (Vehicle Stability Control) σε συνθήκες επιτάχυνσης, στις στροφές και σε οδήγηση σε ολισθηρό οδόστρωμα. Ουσιαστικά το σύστημα μπορεί να «δώσει» έως και το 80% της ροπής στον πίσω άξονα αν χρειαστεί.

Με στόχο τη διατήρηση του βάρους χαμηλά, Το εμπρός καπό, τα πάνελ των θυρών και τα φτερά είναι φτιαγμένα από αλουμίνιο, ενώ την πίσω πόρτα συνθέτει ένα σάντουιτς ενός αλουμινένιου φύλλου και δύο συνθετικών.

Στο δρόμο: Ευχάριστο & άνετο σε όλες τις συνθήκες

98.810 Επισκέψεις στο άρθρο (27/1/2020)

Το UX 250h σε κερδίζει με το καλημέρα χάρη στην ευελιξία και την ευχρηστία του στην πόλη και στην καθημερινότητα χάρη στην εξαιρετική θέση οδήγησης, το μαλακό τιμόνι, την απρόσκοπτη περιφερειακή ορατότητα (επικουρείται τέλεια από το εξελιγμένο 360ο σύστημα καμερών) και τον μόλις 10,4 μ. κύκλο στροφής. Από εκεί και πέρα αποδεικνύεται ως μια ευχάριστη οδηγικά πρόταση για τα δεδομένα της κατηγορίας, τόσο σε χαλαρούς, όσο και σε πιο σβέλτους ρυθμούς. Η ανάρτηση με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και άξονα με διπλά ψαλίδια πίσω έχει μαλακή σχετικά ρύθμιση (προαιρετικά διαθέτει και ενεργή ανάρτηση Adaptive Variable Suspension) και εξασφαλίζει πολύ καλά επίπεδα άνεσης και ποιότητας κύλισης παραμένοντας πιστό στις premium αρχές του, όμως παράλληλα δεν στερεί από το UX έναν οδηγοκεντρικό χαρακτήρα. Αυτός προκύπτει από την αμεσότητα του αυτοκινήτου να περάσει τις εντολές του οδηγού στο δρόμο, από την αίσθηση που προσφέρει και την βέλτιστη διαχείριση του αμαξώματος σε γοργούς ρυθμούς.

Εντυπωσιακή είναι η πρόσφυση χάρη στην τετρακίνηση Ε-Four, η οποία συμβάλει στην απόλυτα ουδέτερη συμπεριφορά ούσα πολλά περισσότερα από μια απλή υποβοήθηση πρόσφυσης σε ολισθηρές συνθήκες: Η ηλεκτρική τετρακίνηση βελτιώνει ενεργά την ευστάθεια, προσαρμόζοντας την κατανομή πίσω τροχούς για διόρθωση των εκάστοτε αντιδράσεων του αμαξώματος. Με απόσταση 160 χλστ. από το έδαφος και εντελώς ασφάλτινα ελαστικά οι δύσκολες χωμάτινες περιπέτειες δεν είναι στο πεδίο δράσης του UX. Bέβαια, μέσα σε όλα ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να προσαρμόσει ανάλογα με τις ανάγκες του, τον χαρακτήρα του UX μέσω του συστήματος Drive Select (με επιλογές ανάμεσα σε Eco, Normal, Sport S, Sport S+ και Custom λειτουργία), το οποίο επεμβαίνει ανάλογα στον κινητήρα, στο κιβώτιο, στο τιμόνι και στην ενεργή προσαρμοζόμενη ανάρτηση (αν υπάρχει). Ειδικά στη Sport+ ρύθμιση το τιμόνι μπορεί να μην είναι απόλυτα πληροφοριακό, είναι όμως μεστό σε αίσθηση και καλοζυγισμένο συμβάλλοντας στο καλό turn in, βοηθώντας το τετρακίνητο UX 250h να μην εμφανίζει μεγάλη κλίση και να δίνει πάντα την αίσθηση του απόλυτα ελεγχόμενου και στιβαρού αυτοκινήτου.

Η πραγματική απόλαυση και η ουσία του UX όμως έρχεται στην ήρεμη και στρωτή οδήγηση, όχι την αργή, χωρίς απότομες τιμονιές και χωρίς βίαια πατήματα του γκαζιού. Τότε με το e-CVT να κρατά χαμηλά τις στροφές του κινητήρα, η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική και το ταξίδι απολαυστικό.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

SEAT GNHSIA ANTALLAKTIKA
test center