Στην ελιτίστικη καμπίνα πρωταγωνιστές είναι η αίσθηση πολυτέλειας, τα top υλικά (αν και θα θέλαμε πιο παχύ το αφρώδες πλαστικό στο ταμπλό), οι ντιζαϊνάτοι αεραγωγοί, ο εντυπωσιακός ambient φωτισμός κα
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στην ελιτίστικη καμπίνα πρωταγωνιστές είναι η αίσθηση πολυτέλειας, τα top υλικά (αν και θα θέλαμε πιο παχύ το αφρώδες πλαστικό στο ταμπλό), οι ντιζαϊνάτοι αεραγωγοί, ο εντυπωσιακός ambient φωτισμός και φυσικά η κάθετη κεντρική και υψηλής ευκρίνειας οθόνη των 11,9 ιντσών για τον έλεγχο του infotainment.

«Hot» SUV-άρα

103.150 Επισκέψεις στο άρθρο (23/12/2023)

Αυτή δεν είναι η πρώτη μας εμπειρία με το super duper βενζινοκίνητο υβριδικό σύστημα πρίζας της Mercedes Benz μιας και στις αρχές του φθινοπώρου είχαμε δοκιμάσει την GLC 400 e 4MATIC, η οποία μας άφησε με το στόμα ανοιχτό με τη μεγάλη της ηλεκτρική αυτονομία, πέρα φυσικά από την πολυτέλεια, την κομψότητα και την υψηλή τεχνολογία που συνοδεύουν τη νέα γενιά του μεσαίου SUV της φίρμας με το αστέρι. Σήμερα επανερχόμαστε με την Coupe εκδοχή της GLC, που είναι διαθέσιμη φυσικά με το ίδιο υβριδικό σύνολο, το οποίο πρέπει αποτελεί παράδειγμα για τους υπόλοιπους κατασκευαστές.


Στην ελιτίστικη καμπίνα πρωταγωνιστές είναι η αίσθηση πολυτέλειας, τα top υλικά (αν και θα θέλαμε πιο παχύ το αφρώδες πλαστικό στο ταμπλό), οι ντιζαϊνάτοι αεραγωγοί, ο εντυπωσιακός ambient φωτισμός και φυσικά η κάθετη κεντρική και υψηλής ευκρίνειας οθόνη των 11,9 ιντσών για τον έλεγχο του infotainment.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στην ελιτίστικη καμπίνα πρωταγωνιστές είναι η αίσθηση πολυτέλειας, τα top υλικά (αν και θα θέλαμε πιο παχύ το αφρώδες πλαστικό στο ταμπλό), οι ντιζαϊνάτοι αεραγωγοί, ο εντυπωσιακός ambient φωτισμός και φυσικά η κάθετη κεντρική και υψηλής ευκρίνειας οθόνη των 11,9 ιντσών για τον έλεγχο του infotainment.

 
Σχεδίαση: «Hot» SUV-άρα
H GLC Coupe βασίζεται φυσικά στη νέα γενιά GLC SUV που έχουμε ήδη γνωρίσει, ωστόσο ως κουπέ φέρει το δικό της ξεχωριστό αισθητικό προφίλ ενώ παράλληλα είναι πιο φαρδιά και εμφανώς πιο χαμηλή. Μπροστά ακολουθεί τη λογική της σχεδίασης της GLC έχει όμως πιο τονισμένα τα δυναμικά της χαρακτηριστικά, όπως εκείνα εκφράζονται μέσω του πιο σπορ προφυλακτήρα του AMG «πακέτου» και του καπό με τα έντονα νεύρα που το διατρέχουν. Στα πλαϊνά του αμαξώματος και μέχρι την τρίτη κολώνα του, οι μικρότερες γυάλινες επιφάνειες αρκούν για να μαρτυρήσουν αυτό που θα ακολουθήσει στο καλλίγραμμο πίσω μέρος και στην απότομη κλίση της οροφής. Εύκολα «κολλάς» με την κομψότητα, τα τονισμένα καπούλια και τη σχεδιαστική αρμονία της Mercedes GLC Coupe, που είναι ένα από το πιο όμορφα κουπέ SUV της αγοράς.

Στο ίδιο μήκος κύματος και η ελιτίστικη καμπίνα, όπου πρωταγωνιστές είναι η αίσθηση πολυτέλειας, τα top υλικά (αν και θα θέλαμε πιο παχύ το αφρώδες πλαστικό στο ταμπλό), οι ντιζαϊνάτοι αεραγωγοί, ο εντυπωσιακός ambient φωτισμός και φυσικά η κάθετη κεντρική και υψηλής ευκρίνειας οθόνη των 11,9 ιντσών για τον έλεγχο του infotainment. Η κεντρική οθονάρα συμπληρώνει ιδανικά τον πίνακα οργάνων -επίσης ψηφιακός με μέγεθος 12,3 ίντσες- για μια ξεχωριστή digital εμπειρία σε συνδυασμό πάντα με τις κορυφαίες δυνατότητες ελέγχου του MBUX με φωνητικές εντολές. Χωροταξικά, εισπράττεις την «άπλα» που περιμένεις από ένα μεσαίο οικογενειακό SUV, αλλά λόγω της οροφής και μόνο αν είσαι μπασκετμπολίστας θα νιώθεις πως λείπει «αέρας» για το κεφάλι. Βέβαια ο χώρος αποσκευών είναι μικρός (390 λτ.) συγκριτικά με το μέσο όρο των μεσαίων SUV, τουλάχιστον όμως έχει κανονικό σχήμα και ηλεκτρική πίσω πόρτα.

Κατά τα άλλα, η Mercedes GLC Coupe 400 e 4MATIC δείχνει με τον πιο πειστικό τρόπο πως πρόκειται για ένα κομψό, hi-tech, αλλά και ακριβό αυτοκίνητο: Τα 100.000 ευρώ (εντάξει 97.750 ευρώ) είναι πολλά λεφτά, με την GLC Coupe της δοκιμής να στοχεύει κυρίως σε executive στελέχη εταιρειών μέσω leasing και των σχετικών φορολογικών απαλλαγών που αφορούν στην εταιρική χρήση.

 

Σελίδα 1Δοκιμή: Mercedes GLC Coupe 400 e 4MATIC με 381 άλογα
Σελίδα 2«Hot» SUV-άρα
Σελίδα 3Κινητήρας-Αυτονομία: Κάνει σχεδόν 120 χλμ. μόνο με ρεύμα!
Σελίδα 4Στο δρόμο: Με αρχοντικό «πάτημα» και ξεχωριστή ποιότητα κύλισης
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
ETRANSIT VS ESPRINTER
test center