Χωρίς το σύστημα Grip Control (αποκλειστικό στοιχείο της πλούσιας έκδοσης Shine), το C3 Aircross εφοδιάζεται με συμβατικά ελαστικά, «αποκαθιστώντας» έτσι την εικόνα του στον τομέα του φρεναρίσματος.

    Στο δρόμο: Ανετο & ευχάριστο σε κάθε μετακίνηση

    145.362 Επισκέψεις στο άρθρο (10/8/2018)

    Όπως και το diesel αδερφάκι του, το C3 Aircross 1,2 PureTech που δοκιμάζουμε, κάνει άμεσα αισθητό τον άνετο προσανατολισμό του μέσω της μαλακής ρύθμισης της ανάρτησης. Ετσι κάθε μετακίνηση καθίσταται αρχικά ευχάριστη μέσω της άνεσης και της ευκολίας στη χρήση που επιδεικνύει, ενώ ακόμα και σε υπερβολές, το αμάξωμα παραμένει πεισματικά ουδέτερο και σταθερό παρά τις σχετικά αυξημένες κλίσεις που εμφανίζει. Εδώ, αντίθετα με το diesel στην πιο πλούσια έκδοση Shine που δοκιμάσαμε στο παρελθόν και που συνδυάζει το σύστημα Grip Control με ελαστικά 4 εποχών, έχουμε ικανά για τέτοιες συνθήκες συμβατικά ελαστικά τα οποία επιτυγχάνουν και σημαντικά καλύτερες τιμές επιβράδυνσης (100-0 χλμ./ώρα σε 38,4 μ. από 42,4 μ. στο diesel μοντέλο). Aπό την άλλη βέβαια η απουσία του συστήματος ενεργού εμπρός διαφορικού Grip Control περιορίζει ελαφρώς τις εκτός δρόμου δυνατότητες του C3 Aircross, παραμένοντας ωστόσο ικανό σε πατημένες εκτός δρόμου διαδρομές.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    ford
    OPEL