Ο 1,6 CRDi της Kia, τον οποίο έχουμε δει και σε άλλες εφαρμογές εντός του ομίλου, είναι από τα πιο θετικά σύνολα του είδους στην αγορά. Διακρίνεται για τη «λεία» ηχητική παρουσία του και την επάρκεια δύναμης. Έχει μια αισθητή υστέρηση στις χαμηλές στροφές, μάλιστα έσβησε κιόλας μία δύο φορές σε εκκίνηση ή ρολάρισμα με δευτέρα, αλλά από τις 2.000 σ.α.λ. και πάνω (όπου κορυφώνεται και η ροπή των 320 Nm), δυναμώνει και ανεβαίνει εύκολα μέχρι τις 4.000 σ.α.λ. όπου αποδίδεται και η μέγιστη ιπποδύναμη. Είναι σημαντικό ότι όσο κι αν δεν του φαίνεται αρχικά, ο κινητήρας έχει πολλή ζωντάνια να επιδείξει αν ο οδηγός αποφασίσει να βγει λίγο από τα στενά οικογενειακά όρια. Σημαντική η βοήθεια εδώ που παρέχει και το σχετικά κοντό εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο που είναι η στάνταρ επιλογή (υπάρχει και DCT επτά σχέσεων, με αυτόματη λειτουργία). Σε ό,τι αφορά την κατανάλωση, οι μέσες τιμές είναι κοντά στα 7,0 λίτρα και ικανοποιούν.
Πολύ "αντικειμενικο" το τεστ ντραιβ. Ούτε ένα ψεγάδι.. Το τέλειο αμάξι... Αλλά θα μου πεις, όταν οδηγείς αμάξι τσάμπα επί μέρες, είναι δυνατόν να γράφεις αρνητικά;.. Ο πελάτης όμως που θα σκάσει το χρημα, δεν έχει δυνατότητα ούτε να το βγάλει Αττική οδό για δοκιμή.
Εξαιρετικό αυτοκίνητο και παρά πολύ αντικειμενική τιμή ακομα και για της GT Line έκδοση... Πιστεύω αληθοφανές η παρουσίαση καθώς αναφέρετε ακομα και πραγματικές κατανάλωσης και όχι ότι δημοσιεύσει ο κάθε κατασκευαστής...
Μπραβο στους Κορεατες,τους αξιζουν συγχαρητηρια,εχουν καταφερει να φτιαχνουν αυτοκινητα που δεν εχουν να ζηλεψουν τιποτα απο τα αντιστοιχα ευρωπαικα η ιαπωνικα..
Πολύ "αντικειμενικο" το τεστ ντραιβ. Ούτε ένα ψεγάδι.. Το τέλειο αμάξι... Αλλά θα μου πεις, όταν οδηγείς αμάξι τσάμπα επί μέρες, είναι δυνατόν να γράφεις αρνητικά;.. Ο πελάτης όμως που θα σκάσει το χρημα, δεν έχει δυνατότητα ούτε να το βγάλει Αττική οδό για δοκιμή.
Εξαιρετικό αυτοκίνητο και παρά πολύ αντικειμενική τιμή ακομα και για της GT Line έκδοση... Πιστεύω αληθοφανές η παρουσίαση καθώς αναφέρετε ακομα και πραγματικές κατανάλωσης και όχι ότι δημοσιεύσει ο κάθε κατασκευαστής...
Μπραβο στους Κορεατες,τους αξιζουν συγχαρητηρια,εχουν καταφερει να φτιαχνουν αυτοκινητα που δεν εχουν να ζηλεψουν τιποτα απο τα αντιστοιχα ευρωπαικα η ιαπωνικα..