Στο δρόμο: Ολοκληρωμένο προφίλ με ικανοποιητικά χαρακτηριστικά

7.289 Επισκέψεις στο άρθρο (23/4/2024)
Η ανάρτηση επιτελεί αποτελεσματικά το έργο της στρογγυλεύοντας τις όποιες ανωμαλίες και μόνο σε κατσαρό ανάγλυφο θα νιώσουν οι επιβάτες μικρές αναταράξεις.

Η ανάρτηση επιτελεί αποτελεσματικά το έργο της στρογγυλεύοντας τις όποιες ανωμαλίες και μόνο σε κατσαρό ανάγλυφο θα νιώσουν οι επιβάτες μικρές αναταράξεις.

Όπως και οι υπόλοιπες εκδόσεις του Mokka, έτσι και αυτή με τα 100 άλογα έχει «ανάλαφρο» πάτημα στο δρόμο και μια ευχάριστη εικόνα στις απότομες αλλαγές πορείας. Ειδικά με τους έξτρα τροχούς των 18 ιντσών με ελαστικά 215/55 που φορούσε το μοντέλο της δοκιμής, το μπροστινό μέρος να σε κερδίζει χάρη στην ακρίβειά του, παρόλο που το τιμόνι έχει λίγο πιο ελαφριά αίσθηση. Μπορεί ο μεγάλος κύκλος στροφής (11,1 μ.) να μην ευνοεί την ευελιξία, ωστόσο ο μαλακός συμπλέκτης και ο επιλογέας δεν κάνουν δύσκολη τη ζωή στην κίνηση. Η ανάρτηση από την πλευρά της επιτελεί αποτελεσματικά το έργο της στρογγυλεύοντας τις όποιες ανωμαλίες και μόνο σε κατσαρό ανάγλυφο θα νιώσουν οι επιβάτες μικρές αναταράξεις. Η κλίση στις στροφές είναι λογική, ενώ αίσθηση κάνει η προοδευτικότητα της υποστροφής και οι σωστές διορθωτικές κινήσεις από το ESP αν κινηθείς οριακά. Σε ανοιχτούς δρόμους, το Mokka αναδεικνύει την καλή ποιότητα κύλισης του, με τους αεροδυναμικούς θορύβους να μην κουράζουν, ενώ πολύ καλή αίσθηση παίρνεις και από τα φρένα, που ακινητοποιούν το Mokka από τα 100 χλμ. στα 36,6 μέτρα.

 

Σελίδα 1Δοκιμή: Opel Mokka 1.2 βενζίνη με 100 άλογα
Σελίδα 2Σχεδίαση-Εσωτερικό: Νεανικό και hi-tech στυλ χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητα
Σελίδα 3Κινητήρας: Οικονομικό και αποτελεσματικό σύνολο
Σελίδα 4 Στο δρόμο: Ολοκληρωμένο προφίλ με ικανοποιητικά χαρακτηριστικά
Σελίδα 5Η γνώμη μας
VW CRAFTER LEASEPRO
test center