• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε τη βασική έκδοση της Skoda Fabia με τον ατμοσφαιρικό 1.000άρη κινητήρα απόδοσης 75 ίππων.

Η οδική συμπεριφορά και της βασικής Fabia είναι προσανατολισμένη προς την ευκολία χρήσης και στην άνεση, παρά στο μπριόζικο οδηγικό ταμπεραμέντο.

Δεν βάζει φωτιά στο δρόμο, αλλά η «βασική» Skoda Fabia των 75 ίππων σε κερδίζει με την χαμηλή της κατανάλωση.

Δοκιμή: Skoda Fabia 1,0 λτ. με 75 PS

Διαβάστηκε από 11256 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/5/2017

Λίγα κοστίζει και λίγα «καίει». Η βασική, μη turbo, έκδοση της Fabia με τον 1.000άρη κινητήρα των 75 ίππων, προφανώς και δε δίνει βάρος στις επιδόσεις, αλλά στην χαμηλή κατανάλωση και στην χαμηλή τιμή.

 
What is new
- Η βασική έκδοση της Fabia
- Mε 3κύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα 75 ίππων 
- Καίει 5,9 λτ./100 χλμ.
- Από 10.900 ευρώ 
 
Αυτή είναι η βασική έκδοση της Skoda Fabia, η οποία προέκυψε από την τοποθέτηση του 3κύλινδρου, ατμοσφαιρικού, 1.0 λτ. κινητήρα του Citigo (ή των αδελφών του VW up! και SEAT Mii αν προτιμάτε), που αποδίδει 75 άλογα. Το κόστος του κινητήρα αυτού είναι πολύ χαμηλότερο από αυτό των turbo εκδόσεων της Fabia και σαν αποτέλεσμα το τσέχικο μικρό, που μας έχει κερδίσει με την ευρυχωρία, την πρακτικότητα και τη στιβαρότητά του, προσφέρεται σε μια άκρως δελεαστική τιμή.
 
Από 10.900 ευρώ
Η βασική Skoda Fabia των 75 ίππων κοστίζει 10.900 ευρώ στην έκδοση Active, η οποία όμως είναι αρκετά λιτή σε εξοπλισμό, χωρίς όμως να στερείται των απαραίτητων, όπως 6 αερόσακοι, Air Condition, ηχοσύστημα και εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα. Η πλούσια έκδοση Style φτάνει να κοστίζει 12.900 ευρώ, οπότε η μεσαία Ambition, που κοστίζει 11.900 κρίνεται ως η πιο συμφέρουσα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • jimeta

    Καταρχίν autotriti στις 16:03 που υποτίθεται έγραψα το σχόλιο με το nickname μου ήμουν αστο δρόμο ακόμα,αλλά και να υποθέσουμε ότι εγώ το έγραψα ξέρετε πολύ καλά όπως και όλοι οθι αναγνώστες την αντιπάθεια μου στο group vw. Και εγώ μπορώ να μπώ με οποιδήποτε όνομα και να γράψω ότι θέλω και θα το κάνω να σας αποδείξω ότι γίνετε. Και όσο αφορά ότι λές ότι δεν παραποιείς ή δεν κόβεις τα σχόλια ψεύδεσαι ασυστόλως γιατί σαν anti-vw που έμπαινα παλιά μου έκανες φραγή και άλλαζες το νόημα του κειμένου,και το κάνεςι επειδή μπορείς σαν antiministrator που είσαι,άρα κομμένο το δούλεμα ότι δεν κάνεις λογοκρισία και παραποίησει κειμένου. Αν γουστάρεις μια μάρκα και τις κάνεις πλάτες και σε πληρώνουν για αυτό,άλλο τόσο ο κάθε αναγνώστης μπορεί να την κατηγορεί και να την λοιδωρεί εφόσον δεν κατηγορούμε πρόδωπα στο autotriti,μόνο λαμαρίνες κατηγορούμε αλλά φαίνεται εσείς έχετε το πρόβλημα και σας βάζουν χέρι τα αφεντικά σας από τα κεντρικά. Και όπως έχω πεί αν ζοριζόσαστε που λέμε για το group vw καταργείστε τα σχόλια και να πάιζεται μπάλα μόνοι σας. Για να δώ θα περάσει το σχόλιο μου ή θα κοπεί παραποιηθεί κτλ.

      22
    • autotriti

      Απάντηση: Υβριστικά σχόλια δεν μπορούν να περάσουν όπως είναι, το ίδιο ισχύει και για τους χαρακτηρισμούς. Από εκεί και πέρα, δεν υπάρχει κανένας λόγος να γράψουμε σχόλιο με το όνομα το δικό σας ή οποιουδήποτε αναγνώστη. Ακόμα και τώρα το σχόλιό σας είναι κατά το ήμισυ γεμάτο χαρακτηρισμούς προς το μέσο το οποίο διαβάζετε και στο οποίο σχολιάζετε καθημερινά.

        2
  • jimeta

    Τελικά έχετε πλάκα εσείς στο autotriti,για πιούς χαρακτηρισμούς λές για τις λαμαρίνες που κράζουμε και θα συνεχίζουμε να κράζουμε το συγκεκριμένο γκρούπ όπως σε όλο τον πλανήτη που έχουν πέσει προστίματα δισεκατομμυρίων δολλαρίων,όσον αφορά αν χαρακτήρισα το περιοδικό όπως λές,αμφιβάλεται ότι μου έχετε κάνει λογοκρισία και παραποίηση σχολίων,γιατί αν πάλι πείς όχι δεν το κάνεις, λέτε κυριολεκτικά ψέματα.Ο κόσμος θα μπαίνει θα σχολιάζει και θα σας την λέει για το συγκεκριμλένο γκρούπ όσο και να σας στεναχωρεί εκεί στο περιοδικό και την κεντρική εδώ,αλλιώς κόψτε τα σχόλια όπως σας λέω η να τα κάνετε κλειστό κύκλο για τους φίλους της vw,αλλιώς θα πρέπει να ανεχτείτε τις γνώμες των αναγνωστών όσο και να σας πειράζει.Απλά πράματα για να παίζεται μπάλα μόνοι σας.

      10
    • autotriti

      Απάντηση: Για να τελειώσει εδώ όλο αυτό, αν δείτε τα σχόλια θα καταλάβετε ότι δεν λογοκρίνεται κανένα σχόλιο αν είναι κόσμιο, και δεν έχει χαρακτηρισμούς περί "αφεντικών" και "σας πληρώνουν", είτε κατακρίνει, είτε επευφημεί το συγκεκριμένο group ή οποιαδήποτε εταιρεία. Από εκεί και πέρα, βλέπουμε ότι στο ίδιο mail υπάρχουν 2 λογαριασμοί (germanotsolias, jimeta), ενώ το σχόλιο για την Fabia (Εκπληκτικό αυτοκίνητο σε όλα του. Έχω το ακριβώς προηγούμενο μοντέλο και είμαι απίστευτα ευχαριστημένος που νομίζω ότι δύσκολα υπάρχει αντίπαλος να συγκριθεί μαζί του και το καινούργιο θα είναι καλύτερο σε όλα.), είναι γραμμένο από διαφορετικό e-mail, με ίδιο ψευδώνυμο, «jimeta».

        1
  • jimeta

    @FRANCE,επιβαιβεώνω ότι το σχόλιο δεν το έκανα εγώ,ή όπως λές ο γερμανοτσολιάς ή οι του autotriti που μπορούν και επεμβαίνουν στα σχόλια του καθενώς και αλλάζουν τα πάντα,πράγμα που αυτό είναι καθαρή αλητεία.Αλλά αν πέσουν μυνήσεις κάποια στιγμή να δώ τι θα κάνουν οι λογοκριτές με την υποτίθεται "σοβαρή αντικειμενικότητα τους"Να δούμε θα το περάσουν ή θα του αλλάξουν το νόημα πάλι.

      8
    • autotriti

      Απάντηση: Στο AutoΤρίτη δεν αλλάζουμε, ούτε γράφουμε σχόλια. Το σχόλιο έχει γραφτεί από αυτό το e-mail κοινώς όποιος έχει πρόσβαση σε αυτό ή σε υπολογιστή που είναι συνδεδεμένος ο λογαριασμός, μπορεί να γράψει. Παρακαλούμε να λείπουν οι απειλές.

        2
  • Χρήστος S

    Για υποζυγιο, καλό είναι. Πάντως με αυτά τα λεφτά σε μεταχειρισμενο, βρίσκεις παπάδες....

      7
  • jimeta

    Εκπληκτικό αυτοκίνητο σε όλα του. Έχω το ακριβώς προηγούμενο μοντέλο και είμαι απίστευτα ευχαριστημένος που νομίζω ότι δύσκολα υπάρχει αντίπαλος να συγκριθεί μαζί του και το καινούργιο θα είναι καλύτερο σε όλα.

      5
  • jimeta

    Αutotriti,για το σχόλιο στο fabia έχει σχολιάσει κάποιος με το δικό μου nicknamε λέγοντας υπερ του fabia δεν θα έλεγα εγώ,και αυτό μπορεί να φανεί όαπό τις διαφορετικές ip,ο καθένας μπορεί να μπεί με το όνομα όποιου θέλει εδώ μέσα και να σχολιάσει,και το ξέρετε και εσείς αυτό.

      4
  • jimeta

    Και μια πληροφόρηση skoda δεν έχω,πρώτης γενιάς Leon έχω.Τουλάχιστον στο autotriti το έχω γράψει πολλές φορές,ούτε αυτό δεν συγκρατάτε όταν είναι να κάνετε λογοκρισία.

      3
  • loukia

    ...χαίρομαι προσωπικά που κάποιος κατασκευαστής τολμάει και βγάζει ατμοσφαιρικό μοτέρ... θα το προτιμούσα τετρακύλινδρο, οπότε ΜΙΣΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ VW.- ΜΠΡΑΒΟ ΟΜΩΣ ΣΤΟ AUTOTRITI ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙ, Κ.Τ.Λ. ... ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ-ΛΟΓΟΥ ΕΚΦΡΑΣΗΣ, ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ Η ΟΧΙ.-

     

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα