Η οδική συμπεριφορά και της βασικής Fabia είναι προσανατολισμένη προς την ευκολία χρήσης και στην άνεση, παρά στο μπριόζικο οδηγικό ταμπεραμέντο.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η οδική συμπεριφορά και της βασικής Fabia είναι προσανατολισμένη προς την ευκολία χρήσης και στην άνεση, παρά στο μπριόζικο οδηγικό ταμπεραμέντο.

Στο δρόμο: Ανετη και σταθερή, αλλά ζητάει μια 6η σχέση

53.045 Επισκέψεις στο άρθρο (8/9/2017)

Η οδική συμπεριφορά και της βασικής Fabia είναι προσανατολισμένη προς την ευκολία χρήσης και στην άνεση, παρά στο μπριόζικο οδηγικό ταμπεραμέντο. Η ανάρτηση λειαίνει μια χαρά τις ανωμαλίες, το πλαίσιο είναι στιβαρό και όταν πιέσεις σε στροφές μπορεί να μην ενθουσιάζει με την αίσθηση του τιμονιού, αντιδρά όμως προοδευτικά και φιλικά, με τυπικά υποστροφική διάθεση, που τουλάχιστον με τους τροχούς των 15 ιντσών του μοντέλου δοκιμής δεν έρχεται νωρίς. Τα φρένα δεν προβληματίζουν και στον αυτοκινητόδρομο σίγουρα αναζητάς μια 6η σχέση μιας και το 5άρι κιβώτιο έχει πολύ κοντή κλιμάκωση (η 5η με 1.000 σ.α.λ. έχει λιγότερα από 30 χλμ./ώρα). Ωστόσο ο θόρυβος συνολικά δεν γίνεται ποτέ ενοχλητικός…  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
KIA