Η οδική συμπεριφορά και της βασικής Fabia είναι προσανατολισμένη προς την ευκολία χρήσης και στην άνεση, παρά στο μπριόζικο οδηγικό ταμπεραμέντο.
Στο δρόμο: Ανετη και σταθερή, αλλά ζητάει μια 6η σχέση
53.045 Επισκέψεις στο άρθρο (8/9/2017)
Η οδική συμπεριφορά και της βασικής Fabia είναι προσανατολισμένη προς την ευκολία χρήσης και στην άνεση, παρά στο μπριόζικο οδηγικό ταμπεραμέντο. Η ανάρτηση λειαίνει μια χαρά τις ανωμαλίες, το πλαίσιο είναι στιβαρό και όταν πιέσεις σε στροφές μπορεί να μην ενθουσιάζει με την αίσθηση του τιμονιού, αντιδρά όμως προοδευτικά και φιλικά, με τυπικά υποστροφική διάθεση, που τουλάχιστον με τους τροχούς των 15 ιντσών του μοντέλου δοκιμής δεν έρχεται νωρίς. Τα φρένα δεν προβληματίζουν και στον αυτοκινητόδρομο σίγουρα αναζητάς μια 6η σχέση μιας και το 5άρι κιβώτιο έχει πολύ κοντή κλιμάκωση (η 5η με 1.000 σ.α.λ. έχει λιγότερα από 30 χλμ./ώρα). Ωστόσο ο θόρυβος συνολικά δεν γίνεται ποτέ ενοχλητικός…
Χμμ 5.9 lt στα 100 χλμ...που;;;θα μπουν 3 ατομα μεσα και με 75 αλογα δεν θα πηγαινει βημα! Παιδια κακα τα ψεμματα αλλα το downsizing έγινε για συγκεκριμρνους σκοπους ( να κατεβασουν την καταναλωση και τους ρυπους σε εργαστηριακες συνθηκες). Στην πραξη απετυχε, αυξημενη καταναλωση και ζορι. Περιμενω να δω τα νεα τεστ καταναλωσης και ρυπων π θα γινονται σε πραγματικες συνθηκες.
Χμμ 5.9 lt στα 100 χλμ...που;;;θα μπουν 3 ατομα μεσα και με 75 αλογα δεν θα πηγαινει βημα! Παιδια κακα τα ψεμματα αλλα το downsizing έγινε για συγκεκριμρνους σκοπους ( να κατεβασουν την καταναλωση και τους ρυπους σε εργαστηριακες συνθηκες). Στην πραξη απετυχε, αυξημενη καταναλωση και ζορι. Περιμενω να δω τα νεα τεστ καταναλωσης και ρυπων π θα γινονται σε πραγματικες συνθηκες.
Αρκετά άσχημο αυτοκίνητο. Δεν έχει καμιά ελπίδα μπροστά στο νέο Ibiza στο οποίο φαίνεται ότι έκαναν πολύ καλή-αρμονική δουλειά οι σχεδιαστές.