Ιδιαίτερες αναλογίες οι οποίες δημιουργούν μια ξεχωριστή ταυτότητα: το Scala είναι ανάμεσα σε χάτσμπακ και στέισον, περίπου όπως το κάνει η Audi.

Η άποψή μας

123.406 Επισκέψεις στο άρθρο (13/3/2020)

+ Aνέση, χώροι, κινητήρας, επιδόσεις, υλικά ταμπλό
- «Τσιμπημένη» κατανάλωση υπό πίεση 

Λογικά, αυτή είναι η έκδοση που θα σηκώσει όλο το βάρος των πωλήσεων. Η 95άρα παραλλαγή δημιουργεί ένα καλό σημείο εκκίνησης με τιμή κάτω από 15.000 ευρώ, όμως εδώ το προφίλ είναι πιο ισορροπημένο. Δε μας έλειψε ιδιαίτερα ο αέρας του Scala των 150 ίππων, αν και ζηλέψαμε λίγο ότι εκείνο το μοτέρ «καίει» ελάχιστα περισσότερο από το δικό μας εδώ. 

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

ETRANSIT VS ESPRINTER
test center