Μηχανικά μέρη και εσωτερικό χωρίς φθορές. Ακούγονται τριγμοί από τις χειρολαβές

5.256 Επισκέψεις στο άρθρο (17/4/2024)
Μηχανικά μέρη και εσωτερικό χωρίς φθορές. Ακούγονται τριγμοί από τις χειρολαβές

Το μεταχειρισμένο Skoda Karoq που δοκιμάζουμε είναι πλούσια εξοπλισμένο και διαθέτει επενδύσεις από δέρμα και alcantara, ψηφιακό πίνακα οργάνων (standard στα ανανεωμένα μοντέλα, προαιρετικός στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας), σύστημα infotainment «Colombus» με σύνδεση στο διαδίκτυο και σύστημα πλοήγησης, ηχοσύστημα ισχύος 570W της εταιρείας Canton και ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών.


Τα πάντα λειτουργούν όπως θα έπρεπε, ενώ τα 180.000 χιλιόμετρα που αναγράφονται στο ψηφιακό καντράν δεν είναι ορατά στην καμπίνα του αυτοκινήτου, μιας και δεν υπάρχουν σημάδια φθοράς στις επενδύσεις και στα πλαστικά του εσωτερικού. Το αφρώδες υλικό των καθισμάτων διατηρεί τη φόρμα του, οι ταπετσαρίες δεν έχουν πτυχές ούτε σκισίματα, και οι διακόπτες στην κεντρική κονσόλα και στο τιμόνι δεν έχουν ξεβάψει από τη χρήση.

Κατά τον οπτικό έλεγχο των μηχανικών μερών δεν παρατηρήθηκαν διαρροές λιπαντικών από τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ οδηγώντας το αυτοκίνητο δεν ακούγονται τριγμοί από την ανάρτηση, η οποία απορροφά σωστά τις κακοτεχνίες του δρόμου. Το σύστημα διεύθυνσης δεν εμφανίζει κενά, και η συνολική εικόνα που αποκομίσαμε από το μεταχειρισμένο Skoda Karoq είναι πολύ καλή. Οι μόνες πηγές τριγμών στο εσωτερικό του SUV είναι οι χειρολαβές στις πόρτες.

Σελίδα 1Δοκιμή μεταχειρισμένου: Skoda Karoq 1,6 TDI
Σελίδα 2Ο diesel κινητήρας με τα 115 άλογα δεν θα κάψει πάνω από 6 λτ/100 χλμ
Σελίδα 3Μηχανικά μέρη και εσωτερικό χωρίς φθορές. Ακούγονται τριγμοί από τις χειρολαβές
Σελίδα 4Τυπικές εργασίες στα 210.000 χλμ: Αλλαγή ιμάντα χρονισμού, μπορεί και συμπλέκτη
Σελίδα 5Τα μεταχειρισμένα Skoda Karoq έχουν μέσο όρο τιμής 19.000 ευρώ
ford
4green