H νέα S-Class σε δοκιμές (Πηγή: Carscoops).

Δοκιμών συνέχεια για την νέα Mercedes S-Class

1.940 Επισκέψεις στο άρθρο (23/7/2020)

H ναυαρχίδα της Mercedes συνεχίζει τις δοκιμές λιγότερο από δύο μήνες πριν γίνει η επίσημη παρουσίαση της. Μάθετε για τις καινοτομίες που περιμένουμε να έχει.


Tις εμφανίσεις της στους δημόσιους δρόμους για χάρη δοκιμών συνεχίζει να κάνει η νέας γενιάς Mercedes S-Class, αυτή την φορά έχοντας πάνω της πολύ ελαφρύ καμουφλάζ στα εμπρός φωτιστικά σώματα και στο μεγαλύτερο τμήμα του πίσω μέρους.

Όπως ήδη γνωρίζουμε, τα εμπρός φώτα θα αλλάξουν σχήμα και θα μοιάζουν πολύ σε αυτά της ανανεωμένη E-Class, αν και θα είναι πιο πλατιά ενώ πίσω, το σχήμα των φώτων θα είναι τριγωνικό και θα είναι εμπνευσμένο από τις CLA και CLS.

Πριν από λίγες ημέρες η γερμανική φίρμα έδωσε μία πρώτη εικόνα του εσωτερικού αναφέροντας μεταξύ άλλων πως η νέα γενιά της S-Class θα έχει στο εσωτερικό της 27 μπουτόν και διακόπτες λιγότερους απ` ότι το μοντέλο που θα αντικαταστήσει.
 
Αιτία για αυτό είναι ένα τάμπλετ που θα έχει τον κυρίαρχο ρόλο στο εσωτερικό του πολυτελούς σεντάν. Μαζί του θα υπάρχει και ένα head-up display με υποστήριξη επαυξημένης πραγματικότητας για την πλοήγηση. Μιλώντας για το head-up display, η μάρκα αναφέρει πως έχει γωνία ανοίγματος 10 μοίρες οριζόντια και πέντε μοίρες κάθετα, με την εικόνα να δίνει την εντύπωση ότι εμφανίζεται σε βάθος δέκα μέτρων. Σύμφωνα με τη μάρκα αυτό ισοδυναμεί με οθόνη 77 ιντσών και χρησιμοποιεί την τεχνολογία που εφαρμόζεται επίσης σε δέσμες που χρησιμοποιούνται στους κινηματογράφους.    

Από κει και πέρα να πούμε πως το μοντέλο έχει αναπτυχθεί σε πισωκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις, όπως φυσικά και στα συνηθισμένα παράγωγα AMG και Maybach. Ένας V12 κινητήρας θα βρίσκεται στη γκάμα για μία ακόμη φορά και θα συνδυαστεί επίσης με το σύστημα τετρακίνησης 4Matic για πρώτη φορά.
 
Τρεις τύποι μεταξονίου θα είναι διαθέσιμοι, ενώ δεν αποκλείεται να δούμε και έκδοση Pullman. Όντας γεμάτη τεχνολογίες, οι μηχανικοί έχουν εγκαταστήσει στην S-Class σύστημα τετραδιεύθυνσης, που μειώνει τον κύκλο στροφής, ως αντισταθμιστικό μέτρο στη αύξηση του μήκους του μεταξονίου κατά 4 εκατοστά σε σχέση με το εξερχόμενο μοντέλο.
 
Κατά το λανσάρισμα, το κορυφαίο μοντέλο της Daimler θα προσφέρει ένα ημι-αυτόνομο σύστημα οδήγησης 3ου επιπέδου, ενώ για το μέλλον έχει προγραμματιστεί η αναβάθμισή του και για το 4ο επίπεδο. Να σημειωθεί πως πέραν της αμιγώς ηλεκτρικής EQS θα υπάρχουν αρκετές plug-in υβριδικές εκδόσεις με ηλεκτρική αυτονομία περί τα 100 χιλιόμετρα.  

Η νέα Mercedes S-Class αναμένεται να παρουσιαστεί τον προσεχή Σεπτέμβρη.
 

Mercedes
test