Ο νέος κινητήρας της Ducati, Testastretta DVT θέτει νέα στάνταρ απόδοσης, ροπής, εκπομπών ρύπων, κ.α. για τους δικύλινδρους κινητήρες της εταιρείας (και όχι μόνο).

Ο νέος κινητήρας της Ducati, Testastretta DVT θέτει νέα στάνταρ απόδοσης, ροπής, εκπομπών ρύπων, κ.α. για τους δικύλινδρους κινητήρες της εταιρείας (και όχι μόνο).

Ducati Testastretta DVT μεταβλητού χρονισμού

2.526 Επισκέψεις στο άρθρο (16/10/2014)

Η Ducati παρουσίασε σήμερα τον πρώτο κινητήρα της με μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων, τόσο εισαγωγής, όσο και εξαγωγής. Ο επαναστατικός κινητήρας ονομάζεται Ducati Testastretta DVT -Desmodromic Variable Timing.

O Ducati Testastretta DVT είναι ο πρώτος στον κόσμο με μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων τόσο εισαγωγής όσο και εξαγωγής, δείχνοντας το δρόμο για μια νέα γενιά κινητήρων, σύμφωνα με τη Ducati.Στο δελτίο τύπου της η εταιρεία δεν αναφέρει τη μοτοσικλέτα στην οποία θα τοποθετηθεί ο νέος κινητήρας, αλλά όλα δείχνουν σε μια νέα έκδοση του Multistrada 1200.Το σύστημα μεταβλητού χρονισμού είναι ικανό να ρυθμίζει συνεχώς το χρονισμό των βαλβίδων, ενεργώντας ανεξάρτητα τόσο στους εκκεντροφόρους εισαγωγής, όσο και εξαγωγής. Το σύστημα βελτιστοποιεί την απόδοση του κινητήρα σε όλη την κλίμακα των στροφών, και σε όλες τις συνθήκες λειτουργίας, ώστε να εγγυάται την μέγιστη ιπποδύναμη, γλυκιά απόδοση, μεγάλη ροπή στις χαμηλές στροφές, και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Περνώντας τις προδιαγραφές Euro4, το DVT θέτει νέα στάνταρ στο συνδυασμό δύναμης, απόδοσης, και χρηστικότητας, όσον αφορά στους κινητήρες μοτοσικλετών.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
4green