Ο 1.300άρης κινητήρας έχει σχέση συμπίεσης 13,5:1, βελτιωμένη θερμική απόδοση κατά 38%, ενώ εμφανίζει μειωμένη κατανάλωση κατά 15%.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο 1.300άρης κινητήρας έχει σχέση συμπίεσης 13,5:1, βελτιωμένη θερμική απόδοση κατά 38%, ενώ εμφανίζει μειωμένη κατανάλωση κατά 15%.

Έως 30% οικονομία με τους νέους κινητήρες της Toyota

7.104 Επισκέψεις στο άρθρο (11/4/2014)

Δύο νέας γενιάς ατμοσφαιρικούς κινητήρες βενζίνης 1,0 και 1,3 λτ. παρουσίασε η Toyota, οι οποίοι θα λανσαριστούν το 2015 σε 14 διαφορετικές εκδοχές απόδοσης.

To 1,3 λτ. μοτέρ είναι κύκλου Ατκινσον, μιας τεχνολογίας που η ιαπωνική φίρμα χρησιμοποιεί και στα θερμικά μοτέρ των υβριδικών της μοντέλων. Με τη χρήση του κύκλου Ατκινσον και μέσω της υψηλότατης –για τα γνωστά δεδομένα περί βενζινοκινητήρων- συμπίεσης (13,5:1), μειώνεται η θερμοκρασία των καυσαερίων, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα την καλύτερη θερμική απόδοση, που φτάνει το 38%. Η νέα εισαγωγή, η επανακυκλοφορία καυσαερίων και η καλύτερη καύση που προσφέρει το νέο Variable Valve Timing – intelligent Electric (VVT-iE), υπόσχονται μείωση στην κατανάλωση κατά 15%. 
Ο μικρότερος 1,0 λτ. κινητήρας έχει βελτιωμένη θερμική απόδοση κατά 37%. Έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Daihatsu, δεν είναι κύκλου Ατκινσον, αλλά φέρει ανάλογες βελτιώσεις στην εισαγωγή, έχει υψηλή συμπίεση και χρησιμοποιεί επανακυκλοφορία καυσαερίων για μείωση της κατανάλωσης που φτάνει το 30%.

Το 1.000άρι μοτέρ έχει φτιαχτεί σε συνεργασία με τη Daihatsu και ζητά 30% λιγότερη βενζίνη σε σχέση με το παρελθόν.

Το 1.000άρι μοτέρ έχει φτιαχτεί σε συνεργασία με τη Daihatsu και ζητά 30% λιγότερη βενζίνη σε σχέση με το παρελθόν.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
moto