• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τελικά, αξίζει κανείς να αγοράσει premium αυτοκίνητο, η δεν θα κερδίσει κάτι παραπάνω;

Γιατί να αγοράσεις premium;

Διαβάστηκε από 7188 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/2/2017

Δηλαδή τι παραπάνω έχουν τα premium που να αξίζει τόσα περισσότερα λεφτά; Πόση πολυτέλεια, πόση τεχνολογία και πόση άνεση προσφέρουν σε σχέση με τα απλά μοντέλα που να αξίζει κανείς να τα αγοράσει; Μήπως η ψαλίδα έχει κλείσει τόσο ώστε να μην υπάρχει πλέον λόγος να αγοράσει κανείς premium;

 
Σαφώς, όταν οι premium μάρκες κέρδιζαν τις δάφνες τους τα πράγματα ήταν αλλιώς. Δεν υπάρχει αυτοκινητοβιομηχανία με το πλούσιο παρελθόν της Mercedes, που όταν οι άλλοι έφτιαχναν αμάξια, η Mercedes έφτιαχνε διαμάντια. Τόσο στις πίστες, όσο και στα κόκκινα χαλιά μάρκες όπως η Mercedes κέρδισαν τον τίτλο του premium.

Και οι διαφορές ήταν χαώδεις. Από την οδική συμπεριφορά, την άνεση, τον θόρυβο, τις επιδόσεις, την πολυτέλεια και την τεχνολογία, μέχρι τη σχεδίαση, το after sales και την μεταπωλητική αξία, τα premium αυτοκίνητα δεν είχαν απλά καμία σχέση με τα άλλα.
Όμως πόσο ισχύει αυτή η διαφορά σήμερα; Πόσο χαώδης είναι η απόσταση που χωρίζει ένα Audi από ένα VW, για να μείνουμε εντός ομίλου;

Πόσο χαώδης είναι η διαφορά ανάμεσα σε μία Mercedes A-Class και ένα Opel Astra;
Για τους περισσότερους που έχουν πάει πρόσφατα σε μία έκθεση αυτοκινήτου και έχουν δει από κοντά τα νέα μοντέλα, οι διαφορές τείνουν να εκλείψουν. Οι μάρκες που ξέραμε ότι δεν είναι premium, έχουν ανέβει τα σκαλιά δυό-δυό και έχουν κάνει άλματα. Η απόσταση που κάποτε υπήρχε έχει ψαλιδιστεί και πλέον πρέπει να κάνεις έρευνα για να βρεις τις διαφορές.

Ένα Skoda σήμερα έχει την ίδια τεχνολογία και την ίδια σχεδόν ποιότητα με ένα Audi. Σαφώς υπάρχουν διαφορές στα υλικά, με το premium αυτοκίνητο να έχει στη διάθεσή του πιο ακριβά εξαρτήματα από αλουμίνιο ή μαγνήσιο, τα πιο ακριβά κιβώτια ταχυτήτων και τις πιο προηγμένες εκδόσεις κινητήρων. Όμως ο αγοραστής του Skoda δεν υπάρχει περίπτωση να μην νοιώσει premium στο κατά τα άλλα όχι premium αυτοκίνητό του.

Σαφώς υπάρχουν και άλλες διαφορές, όμως με τις οικονομίες κλίμακας που προσπαθούν να πετύχουν όλοι, δεν είναι και τόσο μεγάλες. Μπορεί ακόμη οι ακριβές μάρκες να είναι μία ή δύο γενιές μπροστά στα ηλεκτρονικά συστήματα, και το ESP της ΒΜW να μην είναι το ίδιο με αυτό της Peugeot, όμως μπορεί και όχι. Εξάλλου όλα τα συστήματα λειτουργούν σε τόσο υψηλό επίπεδο που ποιός προσέχει πλέον τέτοιες διαφορές.

Εσείς; Τις προσέχετε; Βλέπετε άλλες; Είναι πλέον η απόσταση που χωρίζει ένα premium από ένα απλό αυτοκίνητο αυτή που ήταν πριν 20 χρόνια; Και τελικά με τόσο καλά απλά αυτοκίνητα, πόσο αξίζουν τα παραπανίσια στα ακριβά;  
 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

  • 日本 旗

    Συμφωνω απολυτα με το Autotriti! Καποτε υπηρχαν εταιρειες που το πιο φτηνο τους αυτοκινητο ξεκινουσε απο 60-70.000€! Οταν οι ιδιες εταιρειες αποφασισαν να παιξουν σε τιμες κατω απο 30.000€ ε πλεον αυτα τα μοντελα ΔΕΝ ειναι premium γιατι ο ανταγωνισμος προσφερει τα ιδια και με καλυτερο εξοπλισμο και με καλυτερη τιμη!

      51
  • Στάθης

    Η μεγάλη διαφορά βρίσκεται στο όνομα, στο κύρος, που σου δίνει, όταν κυκλοφορείς με ένα αυτοκίνητο, που έχει ένα σημαντικό όνομα. Αλλοιώς σε βλέπουν όταν κυκλοφορείς με BMW και αλλοιώς με Peugeot. Αλλοιώς με Ferrari και αλλοιώς με Subaru WRX, αλλοιώς με Aston Martin και αλλοιώς με Nissan GTR. Γενικά όσο πιό ακριβό αυτοκίνητο κυκλοφορείς, τόσο δείχνεις ότι ξεχωρίζεις από το πλήθος. Αυτός που σε βλέπει και δεν σε ξέρει, όταν σε δει με ένα ακριβό αυτοκίνητο σε αντιμετωπίζει διαφορετικά. Είναι σαν κάποιος να κυκλοφορεί με ένα ακριβό κοστούμι, σε σχέση με έναν με φθηνά ρούχα. Μπαίνει σε ένα μαγαζί και όλοι τρέχουν να τον περιποιηθούν. Τον άλλο ούτε που του δίνουν σημασία. Αυτή είναι η πιό σημαντική διαφορά, που κάνει τον κάθε οδηγό να αισθάνεται, στο δρόμο, ότι είναι κάποιος, που ξεχωρίζει.

      22
  • ΑΠΚ

    Άλλα τα μάτια του λαγού και άλλα της κουκουβάγιας. Σαφέστατα οι αποστάσεις μεταξύ των premium και των κοινών αυτοκινήτων έχουν μικρύνει προς όφελος των δεύτερων αλλά εξακολουθούν να υπάρχουν ακόμα και σήμερα διαφορές. Στη τελική τα πάντα είναι θέμα χρημάτων. Αν τα έχεις και θες να τα διαθέσεις έχει καλώς. Αν όχι παίρνεις ενα κοινό αλλά αξιόπιστο αμάξι και πορεύεσαι

      13
  • Aκης

    Εχω το 508 3 χρονια...ολοι το κοιταζουν...ειχα ρενο λαγκουνα την ακριβη εκδοση μοντελο 06...ολοι ελεγαν...τι αμαξι...ξερετε γιατι;ηταν ασυνηθιστα στο ελληνικο ματι..και εκαναν και κανουν τη δουλεια τους χωρις προβληματα για να προλαβω τους μερσεντακηδες.το παν ειναι να απολαμβανεις με οσο το δυνατον πιο value for money...

      12
  • Μιχαήλ

    Το θέμα που θίγετε σήμερα δεν χρειάζεται τεχνολογικές γνώσεις για να το σχολιάσει κανείς.. Όπως ισχύει πλην ελαχίστων περιπτώσεων σε όλα, έτσι και εδώ «ότι δίνεις παίρνεις». Όταν πας να αγοράσεις κάτι, αφήνεις πίσω σου τα κόμπλεξ, κοιτάς τι έχεις στην τσέπη σου και κάνεις την καλύτερη δυνατή επιλογή. Τα πράγματα είναι απλά. Αν δώσεις 15-25Κ θα επιλέξεις μεταξύ αυτοκινήτων που θα ήταν αστείο (αν όχι γελοίο και κομπλεξικό) να τα συγκρίνεις με ένα αυτοκίνητο που κάνει 40 ή 60 Κ. Όποιος λοιπόν προσπαθεί να συγκρίνει τα αυτοκίνητό του με ένα άλλο premium ακόμα και στην ίδια κατηγορία που κοστίζει τα διπλά σχεδόν λεφτά, τότε χρήζει ψυχιατρικής παρακολούθησης ( τον απασχολούν ερωτήματα του τύπου…γιατί αυτός επειδή έχει λεφτά να έχει καλύτερο κάρο από το δικό μου…εγώ είμαι πιο έξυπνος και πήρα καλύτερο με λιγότερα αφού τα ξέρω όλα και είμαι μάγκας…υπάρχουν πολλοί τέτοιοι τύποι στο Ελλάδα)

      9
  • Vaggelis

    Υπάρχει το Premium και υπάρχει και το υπερτιμολογημένο. Ας κάνουμε π.χ. μια σύγκριση ενός καλά εξοπλισμένου Opel Astra η ενός Volvo S60 με ένα Mercedes GLA και μια BMW σειρά 3 αντίστοιχα. Θα διαπιστώσουμε πως ένα μεγάλο μέρος της χρηματικής διαφοράς δεν δικαιολογείται με απτές και ουσιαστικές διαφορές (κατασκευαστικά) αλλά περισσότερο είναι η εξαργύρωση ενός πιο High Class ονόματος στην αγοραστική πιάτσα της ματαιοδοξίας! Και σαφώς μιλάμε για ματαιοδοξία κατα βάση, όταν η πλειοψηφία των αγοραστών θα κόπτονταν υπέρ του ακριβά αγορασμένου premium οχήματος τους την στιγμή που αυτό αγοράστηκε με χρηματοδότηση 100 δόσεις ή με ενοικίαση leasing για 4 ή 5 χρόνια! Τζάμπα μαγκιές δηλαδή και premium-ίλα με δόσεις ο Θεοδόσης! Κύρος είναι να έρθει το τέλος του μήνα και να μπορείς να αγοράσεις άλλη μια Mercedes αν θες, όχι να τρέμεις αν μπορείς να πληρώσεις τις δόσεις της πρώτης!

      6
  • Στάθης

    Να προσθέσω ότι μπορείς κάλλιστα να πάρεις ένα premium μοντέλο, με τα μισά λεφτά με τα οποία παίρνεις ένα κοινό, αν πάρεις μεταχειρισμένο. Πετυχαίνεις έτσι την καλύτερη επιλογή. Από εκεί και πέρα μπορείς σιγά σιγά να το βελτιώσεις και να το κάνεις όπως το θέλεις. Λουκία χαίρομαι να διαβάζω τα κείμενα σου. Αυτά που γράφεις εδώ με εκφράζουν απόλυτα.

      6
  • Στάθης

    Αγαπητή Λουκία, πάνω σε αυτά που λες σχετικά με τα αυτοκίνητα, που μπορείς να αγοράσεις σε κιτ, θα ήθελα να σου πω, αλλά και στους υπόλοιπους φίλους ότι εγώ έκανα κάτι άλλο. Είχα κάποια παλιά αυτοκίνητα και μηχανικά μέρη, από κάποια άλλα και έτσι κάποια στιγμή αποφάσισα να κατασκευάσω το δικό μου αυτοκίνητο. Πήρα ένα σασί από Daihatsu του 1966, τοποθέτησα μια μηχανή από Ford Cortina 1600 GT, με το σανζμάν της, τοποθέτησα έναν πίσω άξονα από Toyota Corolla KE 25 και στη συνέχεια κατασκεύασα ένα αμάξωμα από λαμαρίνα και αλουμίνιο, ανάλογα με το τμήμα του αμαξώματος, παίρνοντας ως βάση το παλιό LOTUS 7, ή το πιο σύγχρονο Caterham, που ήταν πιο εύκολο και απλό στην κατασκευή του. Η κατασκευή μου πήρε 4 χρόνια εργαζόμενος στον ελεύθερο χρόνο μου. Ο κινητήρας βγάζει γύρω στους 100 ίππους και το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου είναι περίπου 630 κιλά. Μπορείτε να δείτε ολόκληρο το αυτοκίνητο εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=85LkgEhm6JE και τη διαδικασία κατασκευής με λεπτομέρειες εδώ: http://www.cretaclassicclub.gr/index.php/topic,452.0.html και εδώ: http://www.cretaclassicclub.gr/index.php/topic,453.0.html Δεν έχω κάνει ακόμα εκτενείς δοκιμές στο δρόμο, αλλά από μια μικρή δοκιμή, φαίνεται γρήγορο. Το αυτοκίνητο απεικονίζεται και στη μικρή φωτογραφία εδώ.

      4
  • Gianniς

    w204 θα σε δυσαρεστησω ελαφρως αλλα το '07 η μη premium laguna μου ειχε ηδη 3 χρονια ενδειξη πιεσης ελαστικων! Οσο για το συγκεκριμενο θεμα, να παρεις premium αν ειναι πραγματικο premium, οχι επειδη ολες αρχισαν να λενε τα αυτοκινητα τους premium για να ανεβαζουν τις τιμες τους χωρις ουσιαστικα να προσφερουν κατι διαφορετικο απο τον ανταγωνισμο!!!

      3
  • el savio

    Auth th stigmh den uparxei premium autokinhto sthn ellhnikh agora katw apo 45K euro, opote apo ekei kai panw milame. Epishs premium einai ena autokinhto agorasmeno kainourio kai oxi metaxeirismeno! Na pareis ena premium meta apo xronia metaxeirismeno einai ka8ara komplex na deikseis kati! Ta premium autokinhta 8eloun kai premium tropo zwhs kai premium service kai ola gia na uparxei mia omoiogeneia se ola. Ti na to kaneis to panakribo autokinhto an den mporeis na allakseis ena antalaktiko sthn antiproswpia kai psaxneis to mastorako ths geitonias na sou brei ena maimou?

      2
  • Στάθης

    Σε ευχαριστώ πολύ Λουκία. Το αυτοκίνητο αυτό το έφτιαξα για να περάσω ευχάριστα τον ελεύθερο χρόνο μου. Δεν θα έχει καμιά άλλη χρήση, από καθαρά προσωπική. Μου αρέσει στον ελεύθερο χρόνο μου και τώρα έχω πολύ ελεύθερο χρόνο, ως συνταξιούχος, να κατασκευάζω διάφορα παράγματα. Τα αυτοκίνητα όμως είναι η κύρια ασχολία μου.

      1
  • dimitris

    to civic pou anefera einai tou 10 apla exei kaluterh poiothta kataskeuhs tpt allo episeis oson afora skoda k audi mhn mperdeueste..! opws k me thn volks wagen pou proswpika misw..>! oute ta ulika oute oi mhxanes tous einai idies h audi exei tfsi k h upoloiph vag exei tsi megalh diafora giauto k ta audi den xalane enw ta vag olo sunergeio..!

      1
  • dimitris

    egw tha ithela na pw pws exw premium audi tt mk2 kai kat arxas oti plhrwneis pairneis..! alla exei ligo paranoithei to thema dioti tha sas pw ena paradeigma xerw anthrwpo pou exei civic to agorase 20000 konta k exei bluetooth automatous hlektrikous kathreptes aisthithres vroxhs cruise control genika einai foul extra k polla alla k an kaneis sugrish me mia a class style h opoia oute aisthithres vroxhs exei oute tpt apo ola auta einai ligo aparadekto an thes na legesai premium na xekinas thn prwth sou ekdosh toso gumnh me montelo 2017 k na zhtas 30000 aparadekto ekei plhrwneis mono asteri...

      1
  • Μιχαήλ

    Και όταν συγκρίνεις αυτοκίνητα με διαφορές πχ 25Κ με ένα 35Κ πάλι ισχύει το ότι δίνεις παίρνεις, απλά μπορεί ο έξυπνος να πει ότι ένα συγκεκριμένο χαρακτηριστικό είναι καλύτερο και το βρίσκει σημαντικό ενώ στα άλλα που υπολείπεται δεν τον ενδιαφέρει..

      1
  • Τασος Ορφανος

    Η σχετικη διαφορα που υπηρχε,αν υπηρχε,και αυτη που υπαρχει ειναι σε αμεση συναρτηση με την τιμη και οτι δεν αγοραζεις σε ουσια το παιρνεις σε "μουρη" που εχει κι αυτη την ...ουσια της...

     
  • petros

    Υπάρχει διαφορά premium & non premium αλλά είναι μικρότερη από παλαιότερα. Πάντως το σημαντικό που πρέπει να ξέρει κάποιος είναι ότι δεν είναι η μάρκα πια premium, αλλά το συγκεκριμένο μοντέλο. π.χ. στην κατηγορία μικρομεσαία το Audi A3 & bmw 1, είναι premium, αλλά η Mercedes A class όχι. Οποιος διαφωνει ας δει refinement & φινιρισμα μεσα. Πάντως στον εσωτερικό χώρο, η μάρκα που είναι πραγματικά premium είναι τα Audi. Οποιος δει το εσωτερικο του νέου A4, πραγματικά αναρωτιεται αν υπαρχει καλυτερο εσωτερικό σε όλες τις κατηγορίες τιμής. Η mercedes δεν εχει καμια διαφορα σε φινιρισμα / ποιότητα από πιο mainstream μοντελα, ειδικα στις χαμηλοτερες κατηγορίες. Η μόνη που αξίζει τα παραπάνω λεφτά του premium, είναι η Audi, και λιγότερο η BMW. Επίσης premium είναι το golf, χωρίς να έχει premium τιμή.

     
  • loukia

    Κύριε Στάθη μελέτησα, κ.τ.λ. από εχθές και όλας, απλά δεν σας απάντησα όχι από αγένεια, όμως επιθυμούσα να δουν και άλλοι το σχέδιο σας... ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ "ΤΕΛΕΙΟ"... ΤΗΡΟΥΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΛΟΓΙΩΝ ΠΑΝΤΟΤΕ... ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΩ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΑΣ ΑΕΡΑ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΜΑΣ.- Παλαιότερα είχα περισσότερο χρόνο για τέτοια ΔΟΚΙΜΙΑ, τώρα δεν έχω τόσο χρόνο γιατί έχω περισσότερα πράγματα να κάνω... όμως δημιουργώ, μου αρέσει η δημιουργία... τελευταία κερδίσαμε μαζί με τους φοιτητές μου έναν διαγωνισμό overclocking(υπερχρονισμός επεξεργαστή...) στην Αμερική, ώστε να μάθουν, κ.τ.λ. ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΟΙΤΑΜΕ ΣΤΑ ΙΣΙΑ, ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΥΝΗΓΑΝΕ ΑΥΤΟΙ.- Σε επίπεδο οχήματος, έφτιαξα, μαζί με τους συνεργάτες μου το Nissan μου με πάνω από 2000 άλογα ιπποδύναμη... εφαρμόζοντας μεθόδους για περισσότερη αξιοπιστία τηρουμένων των αναλογιών πάντοτε... ...βελτίωσα για εκθεσιακούς λόγους ένα καινούργιο nissan xtrail... ...έκανα και άλλα πολλά διοικητικά για τεχνολογικούς όμως λόγους... ...προσπαθώ πάντα στη ζωή μου... κατά παναγία...

     
  • loukia

    Ευχαριστώ κύριε Στάθη... Μπορείς με "λίγα" χρήματα σε σχέση με άλλα να αγοράσεις όχημα για motorsport οδήγηση, που δεν είναι ευρέως γνωστά και τα αντίστοιχα γνωστά κοστίζουν τα 10 πλάσια, ΔΙΧΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ ΟΤΙ ΔΙΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ, ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΑ ΜΙΛΑΝΕ ΑΠΟ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ, ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ, ΕΙΜΑΙ ΜΑΓΚΑΣ/ΜΑΓΚΙΟΡΑ, ΤΟΣΑ ΕΔΩΣΑ, Κ.Τ.Λ. Οι μικρές βιοτεχνίες οχημάτων είναι πάρα πολλές ανά τον κόσμο... ψάξιμο χρειάζεται, κ.τ.λ. και δοκιμές, κ.τ.λ. Απλά τα ανταλλακτικά θα είναι δια μέσω παραγγελίας και η συντήρηση του εκτος από εμας=που πρέπει να ΜΑΘΟΥΜΕ, κ.τ.λ. σε κάποιους ανθρώπους εκτος εμάς που προσπαθούνε ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟΣΤΟΙ.-

     
  • loukia

    Premium όχημα είναι αυτό που δεν το γνωρίζουν οι πολλοί!!! Premium όχημα είναι αυτό που δεν έχει ηλεκτρονικά και άλλα εξαρτήματα... αυτό που θα σου κάνει να νιώσεις έστω για 5 δευτερόλεπτα ΕΛΕΥΘΕΡΗ!!! Τα ελαστικά να ψάχνουν να βρουν πρόσφυση, το μανόμετρο του turbo να ξεπερνάει τις 2,5 ατμόσφαιρες πίεση, οι τουρμπίνες να 'κλαίνε', η αεροδυναμική να ξυραφιάζει, το μοτέρ να γ@μ@ει και να δέρνει, με μικρότερη ιπποδύναμη στις στροφές να μην μπορούν οι άλλοι με μεγαλύτερη ιπποδύναμη να σε περάσουν, με μικρότερη ιπποδύναμη στις στροφές να είσαι πίσω από τους γρήγορους, με μεγαλύτερη ιπποδύναμη να ρίχνεις πολλά χιλιόμετρα στους πιο πίσω σου, με μεγαλύτερη ιπποδύναμη να χάνεσαι στο ηλιοβασίλεμα και όλοι να ψάχνουν να σε βρουν... και πόσα άλλα... να κυλιέσαι στην αυτοκινητιστική ακολασία και ηδονή!!! 'ΤΟ ΑΡΩΜΑ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ ΝΑ ΣΕ ΜΕΘΑΕΙ'... ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ!!! ΣΗΜΕΡΑ ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ!!! ΔΥΝΑΤΑ ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΑ ΜΟΤΕΡ!!! ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΠΑ.-

     
  • w204

    Ε δεν ειναι και το διο ακριβως!οταν η mcd mod του 07 ειχε πχ ενδειξη απωλειας πιεσης ελαστικων οι αλλες μαρκες δεν ηξεραν τι εννοει ... ο ποιητης !