Ισορροπημένο, με καλά μοιρασμένη μάζα πάνω από τους άξονες, μικρές κλίσεις και άριστο τιμόνι: το A3 αρέσει στο δρόμο ακόμα κι αν ο οδηγός έχει έντονο ταμπεραμέντο.
- Μικρές αδυναμίες στη λειτουργία του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη όπως η αργή εμπλοκή της πρώτης και ο δισταγμός στην εκκίνηση.
Ο νέος κινητήρας κουμπώνει τέλεια στη βασική έκδοση και μάλιστα χωρίς συμβιβασμούς στον τομέα του κύρους και της εικόνας. Η τιμή δεν είναι ό,τι πιο προσιτό μπορεί να βρει κανείς, ωστόσο το premium, ειδικά σε μια αυθεντική συνταγή όπως αυτή που εκτελεί η Audi σίγουρα κοστίζει κιόλας.
NOT PREMIUM! MEDIUM! Χρησιμοποιειτε ορους αλλης πανακριβης κατηγοριας στην οποια ανηκει πχ το Α8 σε αυτοκινητα κατηγοριας που απευθυνονται σε κοινους θνητους.
Με συγχωρητε,ο ημιακαμπτος αξονας που στην ουσια ειναι αναρτηση καρου. Δεν χρηζει απο μερους σας καμίας αρνητικης κριτικης.Ουτε αυτο δεν θα το βαλετε στα αρνητικα? Δηλαδη ο ανταγωνισμος των Alfa Romeo giulietta,BMW Serie1,Mercedes A Class ειναι κορο'ι'δα που εχουν πολαπλους συνδεσμους????????Με συγχωρητε αλλα το αρθρο σας ειναι ελλειπεστατο.
...και για να συμπληρώσω το σχόλιο του μπαρμπουτόγατου, τη στιγμή που η προηγούμενη γενιά είχε πολλαπλούς σε όλες τις εκδόσεις σε όλο το γκρουπ και τη στιγμή που έχει επιλέξει να τοποθετήσει πολλαπλούς στις τωρινές "γρήγορες" εκδόσεις (πχ octavia 5rs και golf). Τόσο πια οικονομία; Και μάλιστα με γελοίες δικαιολογίες τύπου "μεγαλύτερος χώρος αποσκευών" ενώ στην ουσία καμία μεταβολή δεν έχουν οι με πολλαπλούς από τους με ημιάκαμπτο...
@mparmpoutogatos ..έχεις δικαιο, για τιμές πάνω από 20 χιλιαδες ευρώ είναι απαραδεκτο να πουλάνε με άκαμπτο πίσω άξονα....ακόμη και η Και έχει.... πριν λιγο καιρό είχα στην κατοχή μου το Μιτσου λανσερ με ανεξάρτητες αναρτήσεις.. δεν συμφωνώ με αυτούς που λένε πως δεν τρέχει τίποτε που 9 στα 10 νεαο αμαξια σήμερα 'εχουν ημιακαμπτο πίσω ....
Πάντως η vw είναι άξια συγχαρητηρίων.
Ειδικά το τμήμα marketing.
Η εικόνα που έχει χτίσει για κάθε μία μάρκα του group είναι συγκεκριμένη και έχει εμπεδωθεί στο κοινό. Φαντάσου ότι το συγκεκριμένο audi φοράει ακριβώς το ίδιο μηχανικό σύνολο με τα seat skoda και vw.
Έχουν ακριβώς το ίδιο πάτωμα και περιφερειακά
Μέχρι και ημιακαμπτο άξονα φοράει από τα skoda και τα seat.
Παρόλα αυτά θεωρείτε η top επιλογή της κατηγορίας από πολλούς καταναλωτές .
Είναι αξιοθαύμαστος ο τρόπος που πλασάρουν τα προϊόντα.
Μακράν το καλύτερο μικρομεσαίο premium. Ο κινητήρας των 1000 κυβικών είναι μικρός μόνο στο μάτι, αλλά στο δρόμο εξασφαλίζει επιδόσεις ανάλογες 1800 κυβικών ατμοσφαιρικού. Επίσης έχει μεγαλύτερη ροπή από μερικούς δίλιτρους ατμοσφαιρικούς.
Den nomizw oti xreiazetai anarthsh pollaplwn sundesmwn mia ekdosh me anaimiko kinhthra. Axreiasth 8a htan kai na eixe. To A3 einai makran to kalutero hatchback se olous tous tomeis kai gia na euxaristh8ei kapoios sto megisto kalo einai na to parei me enan isxuro kinhthra.
NOT PREMIUM! MEDIUM! Χρησιμοποιειτε ορους αλλης πανακριβης κατηγοριας στην οποια ανηκει πχ το Α8 σε αυτοκινητα κατηγοριας που απευθυνονται σε κοινους θνητους.
Με συγχωρητε,ο ημιακαμπτος αξονας που στην ουσια ειναι αναρτηση καρου. Δεν χρηζει απο μερους σας καμίας αρνητικης κριτικης.Ουτε αυτο δεν θα το βαλετε στα αρνητικα? Δηλαδη ο ανταγωνισμος των Alfa Romeo giulietta,BMW Serie1,Mercedes A Class ειναι κορο'ι'δα που εχουν πολαπλους συνδεσμους????????Με συγχωρητε αλλα το αρθρο σας ειναι ελλειπεστατο.
Μην μου στεναχωρήτε τα παιδιά του autotriti λέγοντας για τον ημιάκαμπτο άξονα του audi,είπαμε premium πιο πολύ και από την ROLLS ROYCE.
Εάν είναι να σκάσω πάνω από 20 χιλιάρικα για ένα χιλιάρι, γιατί αυτό να μην είναι το νέο Civic και να είναι αυτό το βαρετό γερμανικό κουτί;
...και για να συμπληρώσω το σχόλιο του μπαρμπουτόγατου, τη στιγμή που η προηγούμενη γενιά είχε πολλαπλούς σε όλες τις εκδόσεις σε όλο το γκρουπ και τη στιγμή που έχει επιλέξει να τοποθετήσει πολλαπλούς στις τωρινές "γρήγορες" εκδόσεις (πχ octavia 5rs και golf). Τόσο πια οικονομία; Και μάλιστα με γελοίες δικαιολογίες τύπου "μεγαλύτερος χώρος αποσκευών" ενώ στην ουσία καμία μεταβολή δεν έχουν οι με πολλαπλούς από τους με ημιάκαμπτο...
@mparmpoutogatos ..έχεις δικαιο, για τιμές πάνω από 20 χιλιαδες ευρώ είναι απαραδεκτο να πουλάνε με άκαμπτο πίσω άξονα....ακόμη και η Και έχει.... πριν λιγο καιρό είχα στην κατοχή μου το Μιτσου λανσερ με ανεξάρτητες αναρτήσεις.. δεν συμφωνώ με αυτούς που λένε πως δεν τρέχει τίποτε που 9 στα 10 νεαο αμαξια σήμερα 'εχουν ημιακαμπτο πίσω ....
Πάντως η vw είναι άξια συγχαρητηρίων. Ειδικά το τμήμα marketing. Η εικόνα που έχει χτίσει για κάθε μία μάρκα του group είναι συγκεκριμένη και έχει εμπεδωθεί στο κοινό. Φαντάσου ότι το συγκεκριμένο audi φοράει ακριβώς το ίδιο μηχανικό σύνολο με τα seat skoda και vw. Έχουν ακριβώς το ίδιο πάτωμα και περιφερειακά Μέχρι και ημιακαμπτο άξονα φοράει από τα skoda και τα seat. Παρόλα αυτά θεωρείτε η top επιλογή της κατηγορίας από πολλούς καταναλωτές . Είναι αξιοθαύμαστος ο τρόπος που πλασάρουν τα προϊόντα.
Εγώ σε αυτά τα λεφτά θα προτιμούσα το mini cooper
Μακράν το καλύτερο μικρομεσαίο premium. Ο κινητήρας των 1000 κυβικών είναι μικρός μόνο στο μάτι, αλλά στο δρόμο εξασφαλίζει επιδόσεις ανάλογες 1800 κυβικών ατμοσφαιρικού. Επίσης έχει μεγαλύτερη ροπή από μερικούς δίλιτρους ατμοσφαιρικούς.
Den nomizw oti xreiazetai anarthsh pollaplwn sundesmwn mia ekdosh me anaimiko kinhthra. Axreiasth 8a htan kai na eixe. To A3 einai makran to kalutero hatchback se olous tous tomeis kai gia na euxaristh8ei kapoios sto megisto kalo einai na to parei me enan isxuro kinhthra.