Μια βλάβη που σας συνέβη αυτό το μήνα και την χρυσοπληρώσατε, αν έχει συμβεί σε άλλους 5 αυτό το μήνα, τότε δεν είναι τυχαία βλάβη, ούτε οφείλεται σε σας.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Μια βλάβη που σας συνέβη αυτό το μήνα και την χρυσοπληρώσατε, αν έχει συμβεί σε άλλους 5 αυτό το μήνα, τότε δεν είναι τυχαία βλάβη, ούτε οφείλεται σε σας.

Κάντε αναφορά

44.533 Επισκέψεις στο άρθρο (18/4/2016)

Το αυτοκίνητο σας είναι πράσινο, κίτρινο ή μήπως κόκκινο; To service και η εξυπηρέτησή σας; Πάρτε και σεις μέρος στην 3η φάση της έρευνας Autocheck.

Το αυτοκίνητο σας είναι ζημιάρικο;Σας γδέρνουν ζωντανό, όταν πάτε για σέρβις;Περιμένατε μήνες για κάποιο ανταλλακτικό και το πληρώσατε πανάκριβα;H αντιπροσωπεία αθέτησε τις υποσχέσεις της;Κάντε αναφορά!

Το αυτοκίνητο σας δεν σπάει, δεν λυγάει;Οι τιμές που πληρώνετε για σέρβις είναι πολύ χαμηλές;Tα ανταλλακτικά του είναι πάντα διαθέσιμα και πάμφθηνα;Η αντιπροσωπεία σας εκπλήσσει ευχάριστα;Επιβραβεύστε τους!

Οι πληροφορίες αυτές είναι πολύτιμες για μας τους υπόλοιπους, αλλά και για σας. Μια βλάβη που σας συνέβη αυτό τον μήνα και τη χρυσοπληρώσατε, αν έχει συμβεί σε άλλους 5 αυτό το μήνα, τότε δεν είναι τυχαία βλάβη, ούτε οφείλεται σε σας.
Ό,τι κοκκινίσετε βοηθάει όλους τους άλλους να αποφύγουν τα ίδια λάθη και υποχρεώνει τους κατασκευαστές και τις αντιπροσωπείες να βελτιωθούν.Ό,τι πρασινίσετε, επιβραβεύει αυτούς που προσπαθούν και τους ενθαρρύνει να συνεχίσουν να παρέχουν ακόμα καλύτερες υπηρεσίες για το καλό όλων μας.
Ζητήσαμε από την BMW και από την Kosmocar (VW, Audi) να τοποθετηθούν για τα παράπονα των κατόχων αυτοκινήτων τους, στην προηγούμενη φάση της έρευνας Autocheck. Οι απαντήσεις τους έχουν μεγάλο ενδιαφέρον.
Η BMW θεωρεί ότι τα κάνει όλα τέλεια και τα παράπονα των κατόχων της οφείλονται σε κακή χρήση, κακά καύσιμα, κακή συντήρηση, κακά ανταλλακτικά, κακά...
Δείτε αναλυτικά τι λέει η BMW Ενώ η Kosmocar (VW, Audi) λέει ότι διάβασε όλα τα παράπονα (και συνεχίζει να τα διαβάζει καθημερινά), τα έλαβε υπ` όψιν, ως πολύ σημαντικά, λανσάρισε τρία νέα προγράμματα για την ικανοποίηση των πελατών της και προσπαθεί καθημερινά να βελτιώσει και άλλο τις υπηρεσίες της. 
Δείτε αναλυτικά τι λέει η KosmocarΟ δικός μας στόχος, σαν Auto Τρίτη, είναι να ακουστούν τα παράπονά σας και να βελτιωθούν οι υπηρεσίες των εταιρειών προς εσάς. θα συνεχίσουμε λοιπόν, με τη βοήθειά σας και τις αναφορές σας, να πιέζουμε προς την κατεύθυνση αυτή.Κάντε λοιπόν τώρα και εσείς αναφορά πατώντας το πλήκτρο «Αναφορά» στο τέλος του κειμένου αυτού.Δίνετε το όνομα και το email σας και το site μας θα σας στείλει την ίδια στιγμή ένα link στο email σας για να καταχωρήσετε την αναφορά σας.
ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΑΣ ΤΩΡΑ

Όλες οι αναφορές/επιβραβεύσεις ελέγχονται.

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
vw