Διαβάστε την απάντηση της Kosmocar (VW, Audi) για το Autocheck.

Διαβάστε την απάντηση της Kosmocar (VW, Audi) για το Autocheck.

Η απάντηση της Kosmocar

3.858 Επισκέψεις στο άρθρο (15/11/2015)

Ζητήσαμε από την Kosmocar να τοποθετηθεί για τα παράπονα των κατόχων VW και Audi, στην προηγούμενη έρευνα Autocheck.

H Kosmocar στην απάντηση της, λέει ότι έλαβε πολύ σημαντικά υπΆ οψιν, όλα τα παράπονα των κατόχων VW και Audi, από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησε η έρευνα και εξακολουθεί να τα παρακολουθεί καθημερινά και να προσπαθεί να βρει τις καλύτερες λύσεις για την ικανοποίηση των πελατών της.Τα βασικά προγράμματα που λάνσαρε φέτος για τον σκοπό αυτό είναι:α. Volkswagen Εγγυημένη Αξία. Με το πρόγραμμα αυτό ο κάτοχος της VW, γνωρίζει τι θα πληρώσει για service, για όλη την ζωή του αυτοκινήτου του. Όλες οι χρεώσεις είναι σαφείς και ξεκαθαρισμένες και ο πελάτης της VW τις γνωρίζει από την πρώτη στιγμή. Περιλαμβάνεται ακόμα έξυπνη δυνατότητα εξόφλησης και η Kosmocar δεσμεύεται για αυτά.β. On line κλείσιμο ραντεβού Service.Εσείς απλά επιλέγετε την περιοχή, το συνεργείο, τις πληροφορίες που αφορούν το αυτοκίνητο σας, καθώς και τι είδους εργασίες θέλετε να γίνουν μαζί με την ημέρα και την ώρα που σας βολεύει και άμεσα ο συνεργάτης της εταιρείας θα επικοινωνήσει μαζί σας ώστε να επιβεβαιώσει το ραντεβού.γ. Εγγύηση ελαστικών VW. Προσφέρεται δωρεάν, σε κάθε αλλαγή ελαστικών, ισχύει για 36 μήνες και καλύπτει κάθε ζημιά (από καρφιά, γυαλιά, πεζοδρόμιο, λακκούβες, βανδαλισμό, κλοπή).Εμείς σαν Αuto Τρίτη, θεωρούμε πολύ θετική την αντίδραση αυτή, της Kosmocar, καθώς αυτός ακριβώς είναι ο στόχος της έρευνας του Autocheck: να ακουστούν τα παράπονα σας και να βελτιωθούν η υπηρεσίες των εταιρειών αυτοκινήτων της μάρκας τους προς τους κατόχους. Κάντε κλικ εδώ και κάντε και εσείς αναφορά στη μεγάλη μας έρευνα AUTOCHECK.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto