H Skoda θα κυκλοφορήσει ένα νέο ηλεκτρικό 7θέσιο SUV το 2026

1.573 Επισκέψεις στο άρθρο (9/4/2024)
H Skoda θα κυκλοφορήσει ένα νέο ηλεκτρικό 7θέσιο SUV το 2026

- Ένα από τα νέα ηλεκτρικά της μάρκας θα είναι ένα επταθέσιο SUV με το όνομα «Space»
- Διογκωμένους θόλους τροχών και ανανεωμένους προφυλακτήρες
- Εξοπλισμένο με μπαταρία χωρητικότητας 90 kWh και αυτονομία που θα ξεπερνά τα 560 χλμ.
- Με περισσότερα φυσικά χειριστήρια, αλλά και δύο μεγάλες οθόνες

Ένα από τα νέα ηλεκτρικά της μάρκας θα είναι ένα επταθέσιο SUV με το όνομα «Space»

Η αμιγώς ηλεκτρική γκάμα της Skoda αποτελείται σήμερα μόνο από το Enyaq, αλλά η τσέχικη μάρκα έχει ανακοινώσει ότι σκοπεύει να την επεκτείνει σε έξι μοντέλα μέχρι το 2026. Σύμφωνα με τις πληροφορίες και τις εικόνες που διέρρευσαν ένα από αυτά τα ηλεκτρικά μοντέλα πρόκειται να είναι ένα επταθέσιο SUV. Οι εικόνες υποδηλώνουν ότι η σχεδίαση αυτού του νέου επταθέσιου SUV θα ακολουθήσει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα «Modern Solid» της Skoda, την οποία πρωτοείδαμε στο πρωτότυπο Vision 7S Concept. Το νέο επταθέσιο αναφέρεται προς το παρόν ως «Space» από τη Skoda, γεγονός που μάλλον αποτελεί υπονοούμενο για την ευρυχωρία του μοντέλου.

Διογκωμένους θόλους τροχών και ανανεωμένους προφυλακτήρες

Το επταθέσιο SUV έχει διογκωμένους θόλους τροχών, νέα γρίλια στη μάρκα και πιο απλή σχεδίαση προφυλακτήρων εμπρός και πίσω σε σύγκριση με το Skoda Vision 7S concept. Παράλληλα, κάτω από τη γραμμή του καπό υπάρχει ένα τμήμα που θυμίζει μάσκα αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης, αλλά αυτή αναμένεται να είναι μια νέα παραλλαγή του «Tech Deck» της Skoda. Πρόκειται για ένα πλαστικό κομμάτι επένδυσης που έρχεται σε αντίθεση με το χρώμα αμαξώματος και ενσωματώνει αισθητήρες για τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού. Επιπλέον, παρουσιάζει κάποιες ενδιαφέρουσες ιδιορρυθμίες στη σχεδίαση, όπως το ότι το έμβλημα της μάρκας αντικαταστάθηκε στο μπροστινό και στο πίσω μέρος του αμαξώματος με τη λέξη «Skoda».

Εξοπλισμένο με μπαταρία χωρητικότητας 90 kWh και αυτονομία που θα ξεπερνά τα 560 χλμ.

Με το πρόσθετο μεταξόνιο αναμένουμε να δούμε και μια μεγαλύτερης χωριτικότητας μπαταρία από εκείνη των 82kWh του Enyaq (το Vision 7S διέθετε μια μπαταρία 89kWh), η οποία θα μπορούσε να προσφέρει μεγαλύτερη αυτονομία από τα 560 χιλιόμετρα (του Enyaq). Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί ότι η χρήση της παλαιότερης αρχιτεκτονικής MEB θα μπορούσε να μειώσει το κόστος κατασκευής στο εργοστάσιο της Skoda στο Mladá Boleslav σε σύγκριση με την επερχόμενη αρχιτεκτονική SSP του VW Group, η οποία επίσης αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2026.

Με περισσότερα φυσικά χειριστήρια, αλλά και δύο μεγάλες οθόνες

Όσον αφορά το εσωτερικό του νέου αυτοκινήτου θα δούμε μια πιο συμβατική διάταξη καμπίνας από εκείνη των 6+1 θέσεων του Vision 7S, το οποίο επίσης διέθετε ανοιγόμενες πίσω πόρτες και δεν είχε κολόνα Β (όπως το Honda Element). Μάλιστα φαίνεται ότι η σχεδιαστική γλώσσα «Modern Solid» επεκτείνεται και στο εσωτερικό με έμφαση στο να γίνει η εμπειρία του χρήστη όσο το δυνατόν πιο απλή και διαισθητική με περισσότερα φυσικά χειριστήρια. Παρά ταύτα, το ταμπλό του νέου μοντέλου θα διαθέτει και δύο ευμεγέθεις οθόνες.

FORD E-TRANSIT
test center