Το H2 Speed concept, που κινείται με υδρογόνο και παρουσιάστηκε στο τελευταίο σαλόνι αυτοκινήτου στη Γενεύη, έκανε εμφανές το ενδιαφέρον του Pininfarina προς τα αυτοκίνητα επιδόσεων, που κινούνται με

Το H2 Speed concept, που κινείται με υδρογόνο και παρουσιάστηκε στο τελευταίο σαλόνι αυτοκινήτου στη Γενεύη, έκανε εμφανές το ενδιαφέρον του Pininfarina προς τα αυτοκίνητα επιδόσεων, που κινούνται με εναλλακτικά καύσιμα.

Ηλεκτρικό supercar Pininfarina

2.320 Επισκέψεις στο άρθρο (23/5/2016)

Στο λανσάρισμα ενός ηλεκτρικού supercar σκέφτονται να προχωρήσουν οι άνθρωποι του ιταλικού σχεδιαστικού οίκου Pininfarina μέσα στα επόμενα χρόνια, με την «πλάτη» της ινδικής Mahindra.

Μετά τα έντονα οικονομικά προβλήματα που αντιμετώπισε το τελευταίο διάστημα ο γνωστός ιταλικός σχεδιαστικός οίκος, ήρθε η ώρα να επικεντρωθεί σε αυτό που ξέρει να κάνει καλά. Υπενθυμίζουμε ότι ο οίκος Pininfarina προσχώρησε στις Tech Mahindra Limited και Mahindra & Mahindra, μετά την αγορά του 76 τοις εκατό των μετοχών του από τις προαναφερθείσες εταιρείες. 
Πλέον με καθαρό μυαλό μπορούν να προχωρήσουν στο σχεδιασμό των project τους και φαίνεται πως προτεραιότητα αποτελεί ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο supercar. Αλλωστε με την εμπλοκή της Mahindra στην Formula E, δεν θα αποτελέσει έκπληξη να δούμε ένα ηλεκτρικό supercar δρόμου, δια χειρός οίκου Pininfarina.
Το H2 Speed concept, που κινείται με υδρογόνο και παρουσιάστηκε στο τελευταίο σαλόνι αυτοκινήτου στη Γενεύη, έκανε εμφανές το ενδιαφέρον του Pininfarina προς τα αυτοκίνητα επιδόσεων, που κινούνται με εναλλακτικά καύσιμα. 
Σύμφωνα με δηλώσεις του αφεντικού της Mahindra, Pravin Shah, η εταιρεία θέλει να δημιουργήσει μια μοναδική επιχειρηματική πρόταση στους τομείς της αυτοκίνησης, των αγωνιστικών αυτοκινήτων και τέλος, στον τομέα του σχεδιασμού, τώρα που ο οίκος Pininfarina έχει ενταχθεί στο δυναμικό τους
Ο πρόεδρος της εταιρείας, Anand Mahindra, δήλωσε ότι το κομμάτι του σχεδιασμού είναι εξαιρετικά κρίσιμο στην αυτοκίνηση και αυτός είναι ο λόγος που πιστεύει, ότι η ινδική μάρκα θα εκμεταλλευτεί πλήρως το πλεονέκτημα της εμπειρίας και εξειδίκευσης στον σχεδιασμό, ώστε να αποκτήσει πιο ελκυστικά μοντέλα στο στόλο της, με απώτερο σκοπό να αυξήσει τις πωλήσεις.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda