Hyundai: Βρήκε τρόπο να μειώσει έως 22° Κελσίου τη ζέστη στην καμπίνα

3.880 Επισκέψεις στο άρθρο (23/4/2024)
Hyundai: Βρήκε τρόπο να μειώσει έως 22° Κελσίου τη ζέστη στην καμπίνα
3 Φωτογραφίες »

- Πρόκειται για προστατευτικό φιλμ που η Hyundai θεωρεί πως είναι πολύ καλύτερο από τα φιμέ παράθυρα
- Προστατεύει αλλά ταυτόχρονα αποβάλλει θερμότητα από την καμπίνα
- H Hyundai θέλει να βάλει την τεχνολογία σε μαζική παραγωγή

Πρόκειται για προστατευτικό φιλμ που η Hyundai θεωρεί πως είναι πολύ καλύτερο από τα φιμέ παράθυρα

Αλλο ένα καυτό καλοκαίρι στο οποίο θα ψάχνουμε εναγωνίως σκιά για να βάλουμε από κάτω το αυτοκίνητό μας, ώστε όταν το χρειαστούμε να μην μοιάζει η καμπίνα του με ηφαίστειο βρίσκεται προ των πυλών. Υπάρχουν διάφορες λύσεις για να κρατήσουμε χαμηλά την θερμοκρασία στην καμπίνα αλλά, από την πλευρά της, η Hyundai αναπτύσσει μια νέα τεχνολογία που υπόσχεται πολύ καλά αποτελέσματα με όνομα Nano Cooling Film. Πρόκειται για ένα προστατευτικό φιλμ που σύμφωνα με τη μάρκα είναι πολύ πιο αποδοτικό από το τα φιμέ παράθυρα.

H Hyundai θέλει να βάλει την τεχνολογία σε μαζική παραγωγή

Για να αποδείξει την αποτελεσματικότητα του φιλμ αυτού σε πραγματικές συνθήκες, η Hyundai εφάρμοσε τη νέα τεχνολογία σε 70 οχήματα πελατών σε πόλη του Πακιστάν. Αν και αυτό μπορεί να ακούγεται περίεργο μέρος για τη διεξαγωγή μιας δοκιμής, η Hyundai σημείωσε ότι οι ημερήσιες θερμοκρασίες το καλοκαίρι μπορεί να ξεπεράσουν τους 50° Κελσίου. Αν και οι δοκιμές στο Πακιστάν βρίσκονται σε εξέλιξη, η Hyundai δήλωσε ότι προηγούμενες δοκιμές διαπίστωσαν «ότι το Nano Cooling Film μείωσε τη θερμοκρασία κοντά στο κεφάλι του οδηγού έως και 10,98° C σε σύγκριση με ένα αυτοκίνητο με φιμέ παράθυρα και έως 12,33° Κελσίου σε σύγκριση με το ίδιο όχημα χωρίς φιμέ». Η μεμβράνη είναι ακόμη πιο αποτελεσματική στη μείωση των θερμοκρασιών των εσωτερικών επιφανειών του εσωτερικού, καθώς μείωσε τη θερμοκρασία κατά 15,38° Κελσίου και 22° Κελσίου αντίστοιχα.

Ο τελευταίος γύρος δοκιμών αποσκοπεί στην διασφάλιση της ποιότητας και της ανθεκτικότητας σε πραγματικές συνθήκες, αφού η Hyundai δήλωσε ότι θέλει να βάλει τη μεμβράνη σε μαζική παραγωγή στο μέλλον.

Προστατεύει αλλά ταυτόχρονα αποβάλλει θερμότητα από την καμπίνα

Η Hyundai δήλωσε πως το Nano Cooling Film μπλοκάρει αποτελεσματικά την εξωτερική θερμική ενέργεια, ενώ παράλληλα επιτρέπει τη διαφυγή της εσωτερικής θερμότητας. Όπως εξήγησε η Hyundai, «το εξωτερικό στρώμα της μεμβράνης αποβάλλει θερμότητα από το εσωτερικό του οχήματος προς το εξωτερικό, ενώ τα δύο εσωτερικά στρώματα αντανακλούν την εισερχόμενη θερμότητα μειώνοντας την θερμότητα μέσα στην καμπίνα.

Toyota
SEAT