Υπάρχουν μάρκες που μόλις τις ακούτε σκέφτεστε... ζημιές;
Μάρκα μ` έκαψες
41.550 Επισκέψεις στο άρθρο (26/6/2015)
Καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα! Τα στερεότυπα της αυτοκίνησης είναι σαν την παραπάνω παροιμία. Ανθεκτικά στο χρόνο και δεν μοιάζουν να πεθαίνουν ούτε στην εποχή της παγκοσμιοποίησης.
Πόσες φορές δεν έχετε ακούσει πως τα ιταλικά είναι ζημιάρικα; Ή σε πόσες συζητήσεις έχετε βαρεθεί να λένε πως τα ιαπωνικά δεν σπάνε, δεν χαλάνε και τα γερμανικά είναι στιβαρά και πολυτελή; Είναι δυνατόν να ισχύουν αυτά τα στερεότυπα πλέον, όταν τα γαλλικά 108 και C1 έχουν ίδιο μοτέρ με το ιαπωνικό Toyota Aygo; Όταν το ιταλικό πετρελαιοκίνητο μοτέρ 1,3 MTJ της Fiat τοποθετείται στο γερμανικό Opel Corsa και στο ιαπωνικό Suzuki Swift. Όταν η γαλλική Renault δίνει τα μοτέρ της στην ιαπωνική Nissan και τη γερμανική Mercedes.Και από την άλλη έχουμε και τα αποτελέσματα της έρευνάς μας, του Autocheck, τα οποία ανατρέπουν τα στερεότυπα. Συγκεκριμένα η ακριβή BMW είναι κατακόκκινη, η Volvo κόκκινη, ενώ η γερμανική στιβαρότητα και πολυτέλεια φαίνεται πως δεν συνεπάγονται και αξιοπιστία, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τη VW. Και από την άλλη, η… ζημιάρικη, κατά τα αυτοκινητικά στερεότυπα, ιταλική, Alfa Romeo είναι καταπράσινη και συναγωνίζεται τους Ιάπωνες σε αξιοπιστία και να έχει αποσπάσει πολλά θετικά σχόλια.Εσείς τι πιστεύετε; Υπάρχουν μάρκες που μόλις τις ακούτε… πονάτε; Υιοθετείτε ακόμη και σήμερα τα παραπάνω στερεότυπα;
Δεν βλέπεις ποτέ τα στερεότυπα αλλά το τι συμβαίνει στην πιάτσα, αλλά δεν γίνεται να δίνω 5 μύρια για όχημα που δεν βγαίνουν πάνω από 20 κομμάτια το χρόνο και το toyota avensis με 20 χιλιάρικα και πάλι να είναι πιο αξιόπιστο από το δικό μου.Όχι δεν αγοράζω avensis με 20 χιλιάρικα για να πουλάω και καρπούζια το καλοκαίρι, ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΩ ΟΤΙ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ.Όσον αφορά κάποιες μάρκες και παλιά δεν ήταν αξιόπιστες αλλά οι ιδιοκτήτες τους δεν μιλάνε εως τώρα, ισχύει και το αντίστροφο.Δεν πιστεύω, ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ, ότι η alfa romeo είναι τόσο αξιόπιστη όσο λένε κάποιοι, ΑΔΥΝΑΤΩ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΩ, το ότι τα Ιταλικά είναι πιο αξιόπιστα από vw ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΝ, ΧΩΡΙΟ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΟΛΑΟΥΖΟ ΔΕΝ ΘΕΛΈΙ.
Υπάρχουν και άλλες μάρκες που πάντα και παλιά και τώρα και να θέλεις να τις δεις με διαφορετικό μάτι, ε δεν γίνεται πως να το κάνουμε, είναι συνεχώς στις τελευταίες θέσεις αξιοπιστίας.
Έχετε μεγάλη πλάκα αυτό που ξαφνικά τους τελευταίους μήνες σε ότι άρθρο έχετε περί ζημιών και αναξιόπιστων έχετε ως πρώτη φωτογραφία μια BMW να φανταστώ ότι είναι τελείως τυχαίο έτσι;
Επίσης να φανταστώ ότι τους τελευταίους μήνες άρχισε να είναι αναξιόπιστη η BMW. Επίσης δύο ενδεχόμενα υπάρχουν
1) ή τόσα χρόνια για κάποιο λόγο καλυπτατε τα προβλήματα των BMW
2)ή σας έπιασε ξαφνικά και με απανωτά άρθρα να μαυρίζεται την BMW.
όπως και να έχει συνεχίστε να στηρίζεται τους δικούς σας όσο είναι δικοί σας ίσως σε λίγο καιρό να μην τα βρείτε και με αυτούς και να γίνουν και αυτοί τρομερά αναξιόπιστοι ξαφνικά.
Όπως ακριβώς διαπιστώνει και τό σχετικό άρθρο τά BMW είναι "μακράν", τά πιο ζημιάρικα αυτοκίνητα! (Προσωπική εμπειρία από 2 BMW series 5).Ειδικώς τά μοντ.'04-07!,τών οποίων οι εγκέφαλοι όλο και κάποια βλάβη "ανιχνεύουν"!, με δεδομένο δε και τά διαστημικώς ΠΑΝΆΚΡΙΒΑ αντ/κά τους, τά καθιστούν απαγορευτικά στη χρήση!...Διαρκές πρόβλημα!, ΚΡΊΜΑ!!
Τίποτα δεν είναι δεδομένο και σίγουρο αλλά...
Όποιος θέλει να έχει τις πιθανότητες υπέρ του (σε ότι αφορά αξιοπιστία και μακροβιότητα), παίρνει ιαπωνοκορεάτη.
Όλοι οι υπόλοιποι πάνω-κάτω στο ίδιο καζάνι βράζουν.
το γνωστό γκρουπ πλέον ίσως είναι τελευταίο σε θέματα αξιοπιστίας ενώ τα ιταλικά είναι πλέον πιο αξιόπιστα από το παρελθόν. Ιάπωνες, Κορεάτες πρωτεύουν και το στερεότυπο επιβεβαιώνεται καθημερινά στην πράξη!
Ως έχω ξαναγράψει από Γερμανό-φανατικός ατα αυτοκίνητα, αφού την πάτησα δις, πήρα Ιάπωνα και σώθηκα. Η μέρα με τη νύχτα, από θέμα αξιοπιστίας! Η γνώμη μου επί του θέματος όμως έχει το εξής αγκάθι. Όσο οι Ιαπωνικές εταιρίες μαϊμουδεύουν τα νεότερα μοντέλα τους με Ευρωπαϊκά υλικά (θέμα κόστους, λόγω ισοτιμίας γιεν) και συνεργασίες με Ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, τόσο χάνουν στο δείκτη αξιοπιστίας τους (δυστυχώς). Τα εύσημα πχ στη Honda,Subaru που θαρρώ ακόμη παίζoυν μόνες τους. Για όσους φίλους γράφουν ότι τα παλαιότερα και πιο αξιόπιστα Ιαπωνικά ήταν γυμνά και γι'αυτό δεν χαλάγανε, ας θυμηθούν ότι πχ στη δεκαετία του '90, τα περισσότερα φθηνιάρικα τότε "γυμνά" είχαν στάνταρ ηλεκτρικά μπροστινά παράθυρα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και τους 2 εξωτερικούς καθρέπτες, ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές, όταν πχ σε ένα BMW, Mercedes, Audi (προ VAG), VW, Opel, κλπ, όλα αυτά χρεωνόντουσαν έξτρα και μάλιστα με ευμεγέθη νούμερα (τα γνήσια). Και πάλι το Ιαπωνικό, με πολύ περισσότερο στάνταρ εξοπλισμό, φθηνότερη τιμή αγοράς ΔΕΝ χαλούσε και ας έδειχνε τενεκές σε σχέση με τον Ευρωπαίο.
Η μόνη απορία που μου έχει μείνει σε σχέση με τα αποτελέσματα αξιοπιστίας, είναι η σχετικά υψηλή θέση αξιοπιστίας της Mercedes και ειδικά σε σχέση με τη BMW. Σε σχέση με αυτά που τράβηξα (2 αυτοκίνητα-διαφορετικών γεννεών), ειλικρινά απορώ πόσο χειρότερα μπορεί να είναι τα BMW. Ας μου επιτρέψετε δύο ακόμη παρατηρήσεις: 1. Εύγε και μπράβο στο Autotriti που ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ βγάζει τέτοια θέματα στη φόρα πχ. VW (ειδικά η μάρκα αυτή έπρεπε να είχε προβεί σε πολλαπλές ανακλήσεις τουλάχιστον για τους τόνους καμμένων λαδιών). Κακώς κάποιοι κατακρίνουν αυτήν την πολιτική. Και εγώ έχω στο παρελθόν λογοκριθεί και κατακρίνω την Autotriti, όμως το σωστό να γράφετε. ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ (ανεξαρτήτως αιτιών). Μας συμφέρουν όλους τέτοιες έρευνες και ειδικά για τις εκδόσεις και τις αποδόσεις των μοντέλων που πωλούνται στην Ελληνική αγορά! 2. Πάντα σε κάθε κανόνα υπάρχουν εξαιρέσεις. Δηλαδή φυσικά και κάποιος με Ιαπωνικό μπορεί να του έτυχε ελαττωματικό, τόσο που να είναι όντως για πέταμα. Όπως και σίγουρα ένα κατακόκκινο και κατά γενική ομολογία αναξιόπιστο μοντέλο σε κάποιους βγήκε αστέρι, σκυλί. Εκεί παίζει ρόλο η αντιπροσωπεία και η εκάστοτε μητρική εταιρία, να έχουν τη θέληση να βοηθήσουν τους πελάτες τους. Και όπως κάθε κανόνας έχει και τις εξαιρέσεις του, μην αμελείτε ότι και η επαναλαμβανόμενη σύμπτωση παύει να είναι σύμπτωση. Έτσι μόνο θα ξεχωρίσουν τα πραγματικά αξιόπιστα οχήματα-κατασκευαστές. Ευχαριστώ για τη φιλοξενία.
Παιδιά μην βγάζετε συμπεράσματα από προσωπικές εμπειρίες και μόνο. Δύο χαρακτηριστικές περιπτώσεις δικές μου
1) Alfa 156 1,8 TS μέχρι τα 100.000 χλμ δεν έκανε κιχ, δεν έκαιγε σταγόνα λάδι και με πολλά ταξίδια εντός και εκτός Ελλάδας. Από τα 100 μέχρι τα 130.000 χλμ έβγαλε πρόβλημα σε όλους τους αισθητήρες ( ρελαντί, λ κλπ) και άρχισε να έχει μικρή κατανάλωση λαδιού. Δηλαδή αν το είχα πουλήσει στα 100.000 χλμ θα ήταν τέλειο και από τα 100 έως τα 130.000 χλμ ήταν χρέπι;Εγώ πάντως έμεινα ευχαριστημένος από το παραπάνω αυτ/το γιατί είχε και μεγάλη οδηγική ευχαρίστηση
2) Κάτοχος σήμερα bmw 525 ( e60). Το αυτ/το είναι ποίημα σε οδηγική συμπεριφορά και από βλάβες άλλαξα στα ..10 χρόνια μπαταρία και τα σέρβις μόνος μου!!Φίλος με ίδιο αυτ/το δύο φορές πολλ/στές στα 50.000 χλμ!!
Τα συμπεράσματα πρέπει να τα λαμβάνουμε με σύνεση και προσοχή αφού πολύς κόσμος δεν παραδέχεται ότι έχει χρέπι ....
Οσα δεν φτάνει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια... Kia 7 χρόνια εγγυήση , Toyota 5 χρονια εγγυηση, Peugeot 5 χρόνια εγγυηση - 2 χρόνια δωρεαν service ! Συνονθύλευμα VW 2 χρόνια εργοστασιακή και 2 χρόνια απο τον γιάννη τον ... ομορφο (βουλευτης καλοχαιρετας) ! Προσοχή δεν Συζηταμε περι οδηγικης απολαυσης και ρεστα αλλά περι αξιοπιστιάς και ασφαλούς επενδυσης χρηματων.
Ο ιαπωνας σαν κινητηρας ειναι μακραν ο καλυτερος..αλλα κουραστηκος θα ελεγα στο συνολο..θεωρω οτι ολα ειναι θεμα ηλικιας κ εμπειριας..το τελειο αυτοκινητο ξεκινα απο 3ψηφιο αριθμο ευρω!!οποτε καμια συζήτηση..το καλυτερο αυτοκινητο ειναι ο οδηγος*..ταπεινα.
Aυτοι που γραφουν οτι τα Φιατ ειναι αξιοπιστα η απλα δεν ειχαν ποτε τους Φιατ, η εχουν την αντιπροσωπεια της. Εγω ειχα κ φυσικα το πουλησα, Φιατ στιλο. Ζημιες απο το δευτερο μηνα κιολας. Πολλες κ τα παντα. Εχω κανει αναφορα βεβαια. Μετα τη 5-6 ετια αρχιζε κ διαλυοταν. Ειχα στην κατοχη μου κ γερμανικα κ ιαπωνεζικα αυτοκινητα κ καμια σχεση. Στην αντιπροσωπεια της Φιατ οταν πηγαινα για σερβις στην ουρα αυτοκινητα απο πελατες της να διαμαρτυροντε κ να επισκευαζουν διαφορες ζημιες κ παντα κ πουντο γιατι θα μου πειτε οτι το δικο σου μοντελο βγηκε ελλατωματικο. Κ φυσικα στο σαλονι του συνεργειου η μονη συζητηση μεταξυ των ιδιοκτητων να ειναι οι βλαβες κ τιποτα αλλο.
Παιδιά,εγώ έχω ένα citroen saxo,μοντέλο β' εξάμηνο του 2000!!Είναι η δεύτερη γενιά saxo!1100 κυβικά,και τώρα το μοτέρ του έχει λίγο πάνω από 176000 χιλιόμετρα!!!!!Έχει πάει παντού!!!ΜΈχρι σε κάτι κατσικοχώρια,με ατελείωτες και απότομες ανηφόρες!!!!Ποτέ δεν μου έβγαλε σοβαρή ζημιά!!!!!ΠΟΤΕ!!!!Φυσικά,πάντα του κάνω τα servis στην ώρα τους!!!!Οκ,δεν έχει τις τρελές επιδόσεις,αλλά γιατί να αλάξω ένα αυτοκίνητο που είναι οικονομικό και δεν βγάζει προβλήματα;
Νικολοπουλε, επειδη το λες εσυ δεν σημαινει οτι ισχυει κιολας. μιλας λογικα με βαση τι ακους και οχι με το τι ειχες!
μια ζωη ειχα ιταλο, εχω κανει πανω απο 400000χμ με ιταλικα και δεν αντιμετωπισα ποτε κανενα προβλημα!
ειχα και γερμανικα, vw, seat, skoda και ετρεχα στα συνεργεια ΠΑΝΤΑ και τα χρυσοπληρωνα τα ανταλλακτικα!
απο ιταλο κυριως με fiat ημουν παντα, προβληματα μηδεν!
δεν ειναι τυχαιο οτι τα περισσοτερα αυτοκινητα σε μαντρες ενοικιασεων αυτοκινητων ειναι ιαπωνοκορρεατικα και fiat panda/grande punto.
οπως και πολλα εταιρικα αμαξια/επαγγελματικα ειναι επισης fiat.
ανοιξτε τα ματια σας και το μυαλο σας και ξεφυγετε απο το 80. η φιατ εχει πολυ καλα μοτερ, ειδικα σε πετρελαιοκινητηρες!
και ειναι χιλιομετροφαγοι!
Σίγουρα έχετε διαβάσει πολλές φορές σχόλια μου στο autotriti,gr που να αφορά ιταλικά αυτοκίνητα και κινητήρες.... Όχι δεν είμαι έμπορος ούτε έχω συμφέροντα ιταλικής προέλευσης, απλά λόγω της φύσης του επαγγέλματός μου (στρατιωτικός) κάνω 30 με 40 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο, το αυτοκίνητο μου (FIAT BRAVO 1.6 multijet) diesel μοντέλο 2011 είναι δοκιμασμένο σε ταξίδια, παρκαρίσματα στο δρόμο σε ήλιο, βροχές και πάσης φύσεως καιρικά φαινόμενα εντός κ εκτός στρατοπέδου, αλλά απόλυτα ικανοποιημένος με μοναδική ζημιά ο ηλετρομαγνητικός πίσω διακόπτης του χώρου αποσκευών (αλλαγή ασφάλειας) και ένα από τα δύο λαμπάκια της πινακίδας, με αρκετά χιλιόμετρα χωρίς ίχνος κούρασης, αγανάκτησης και τριγμών.... φυσικά κατανάλωση και αξιοπιστία του multijet που θα ζήλευαν "μεγάλες" αυτοκινητοβιομηχανίες καθώς οι Ιταλοί έχουν κοντά μισό αιώνα εμπειρίας σε diesel... κόστος απόκτησης? 20 χιλιάδες ευρώ full extra... ούτε κουβέντα για volvo, bmw, κλπ.... έχουν δει πολλά τα μάτια μου (Τη μεγαλύτερη ποικιλία αυτοκινήτων σε μάρκες και το τι ποιόν είναι το κάθε αυτοκίνητο την ανακαλύπτεις στα στρατόπεδα, τη μεγαλύτερη έκθεση αυτοκινήτων) προτιμώ λοιπόν να είμαι η αλεπού που κάνει κρεμαστάρια τα αυτοκίνητα που δε μπορεί να αποκτήσει.... Να τα έχετε να τα χαίρεστε..... Με εκτίμηση.....
Εγώ έχω ένα NISSAN ALMERA 1400 5D Α' εξάμηνο 1999, με περισσότερα από 320000 χιλ, και δεν έχω αλλάξει τίποτε άλλο, εκτός από τα ρουλεμάν των πίσω τροχών και τα αμορτισέρ. Το αυτοκίνητο μπορεί να μην έχει φινέτσα με όμορφο ταμπλό ή οτιδήποτε που να του προσδίδει φινέτσα, αλλά αποδείχθηκε γερό και στιβαρό όχημα, ανθεκτικό στα πολλά και βαριά φορτώματα, και με πολύ καλή οδική συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες, καιρικές και οδικές. Συναρμολογήθηκε στην Αγγλία.
Θα ηθελα να μιλησω για την εμπειρια μου με ενα Τοyota Auris 1.6 124HP 2008 Το αυτοκινητο εχει κανει 50000 χαλαρα χλμ,σε αυτο το διαστημα εχω αλλαξει ψυγειο νερου,αντλια νερου 3 ποτηροθηκες, και παλι ειναι και οι δυο χαλασμενες, η λαμαρινα ειναι σαν κονσερβοκουτι,μετα απο καθε ταξιδ βρισκω βαθουλοματα στο αμαξωμα χωρις να εχει πατησει ουτε μια φορα χωματοδρομο,το ιδιο και γρατζουνιες γιατι το χρωμα ειναι πολυ λεπτο, τα παντα μεσα τριζουν.. αυτα
Τα γαλλικά μοτέρ της Renault μια χαρά επιτυχία έχουν, το πιο επιτυχημένο μοντέλο της Nissan (Qashqai) το "φοράει" αλλά και τα υπόλοιπα μοντέλα της Renault-Nissan. Μάστορες οι γάλλοι στον πετρελαιοκινητήρα.
τι επιθεση ειναι αυτη στη volvo? ανασυρατε παλια σχολια και καποια πιο φρεσκα σε καποιες περιπτωσεις βεβαια,λογικο ειναι να εχουμε δυσαρεστημενους πελατες σε ολες τις μαρκες αυτοκινητων. στη οικογενεια μου βεβαια εχουμε δυο volvo χωρις κανενα προβλημα και το ενα εχει κανει 250.000 χλμ.
επισης γραψατε σε προσφατο non peper οτι δεν εχει εξελιχθει καινουργιο πατωμα απο την volvo μετα την αγορα της απο τους κινεζους. μολις λιγες μερες μετα εμφανιστηκε τον νεο τζιπ της volvo με νεο πατωμα!!!
Με καθε αφορμη λετε οτι τα σημερινα volvo εχουν πατωμα προηγουμενης γενιας ford πραγμα απολυτως σωστο το οποιο και γνωριζουμε και δεν χρειαζεται να μας το υπενθυμιζεται καθε φορα που γραφεται για volvo!!! ειναι ενα πολυ καλο στιβαρο αυτοκινητο με πολυτελη χαραχτηρα και αρκετα χαμηλοτερη τιμη απο τον ανταγωνισμο.
ΓΡΑΨΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΝ PAPER ΓΙΑ ΤΑ GOLF ΠΟΥ ΚΑΙΝΕ ΛΑΔΙΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΥΤΟ!!!
Απάντηση: Υπάρχουν πολλά αρθρα για το Golf. Δείτε το Autocheck. Οσον αφορα τις τιμές των Volvo, ενω ειναι Ford προηγούμενης γενιάς, ειναι ακριβότερα απο τα Ford νέας γενιάς.
Hyundai scoupe 1.5lt 1994 μοντέλο. Στα 480.000 χλμ φλάντζα κεφαλής. Μέχρι τότε μόνο συντήρηση.
VW Passat 2.0lt fsi 2007. Μέχρι στιγμής στα 148.000 χλμ κρεμαργιερα, κουμπί χειροφρενου,ηλεκτρικό κουρτινάκι πίσω και πολλαπλασιαστές.
Έχετε μεγάλη πλάκα αυτό που ξαφνικά τους τελευταίους μήνες σε ότι άρθρο έχετε περί ζημιών και αναξιόπιστων έχετε ως πρώτη φωτογραφία μια BMW να φανταστώ ότι είναι τελείως τυχαίο έτσι;
Επίσης να φανταστώ ότι τους τελευταίους μήνες άρχισε να είναι αναξιόπιστη η BMW. Επίσης δύο ενδεχόμενα υπάρχουν
1) ή τόσα χρόνια για κάποιο λόγο καλυπτατε τα προβλήματα των BMW
2)ή σας έπιασε ξαφνικά και με απανωτά άρθρα να μαυρίζεται την BMW.
όπως και να έχει συνεχίστε να στηρίζεται τους δικούς σας όσο είναι δικοί σας ίσως σε λίγο καιρό να μην τα βρείτε και με αυτούς και να γίνουν και αυτοί τρομερά αναξιόπιστοι ξαφνικά.
Κάποια στιγμή πιστεύω πως θα έπρεπε να σταματήσετε να κατηγορείτε τα αυτοκίνητα. Το θέμα αξιοπιστία έχει πάρει τεράστια έκταση χωρίς λόγο. Το θέμα αγοράς δεν είναι μόνο αξιοπιστία. Όταν θές να αγοράσεις ένα αμάξι κοιτάζει ασφάλεια, αξιοπιστία, καταναλωση, ομορφιά, ανέσεις, ευκολία συντήρησης, τιμή αγοράς κλπ. Σταματήσε να επαινείται τα ιαπωνικά για την αξιοπιστία γιατί αξιοπιστία δεν είναι μόνο οι ζημιές. Αξιοπιστία είναι και πόσο ασφαλείς νιώθεις να βάζεις την οικογένεια ή τους φίλους σου μέσα δηλαδή πως στρίβει τι ασφάλεια έχει. Αυτό πιστεύω εγώ κύριο κριτήρια.
Την τελευταία 20ετια με την ραγδαία παγκοσμιοποίηση στην αυτοκινητοβιομηχανία (βλέπε συνεργασίες) δεν υφίσταται πλέον όπως παλιότερα αξιόπιστες και μη αξιόπιστες μάρκες.Η αξιοπιστία καθορίζετε καθαρά ένα 5% σε αστοχία υλικού που ισχύει για όλες τις μάρκες και κατά 95% είναι θέμα οδηγού.
Από το 1992-2015 υπηρχαν στην οικογενεια παντα 2 αυτοκίνητα bmw.318is , 525 ,320 coupe e46,X3 3000,1 series 1600cc ολλα τα παραπανω χωρις το παραμοκρο πρόβλημα μεχρι τις 130.000 - 150,000 χλμ που ηταν στην κατοχη μας .Όμως ένα 335 cabrio e93 του 2008 μου εβγαλε πολλα προβλήματα(3 φορες πολλαπλασιαστες , τρομπα νερου , αντλια νερου ,μπεκ, καψιμο προσαρμοζομενου φωτισμου φαναρι ξενον.GIULLIETA 1,4 170 που εχουν φιλοι 2-3μου κανενα πρόβλημα.VW GOLG 1.4 163 και 122 ps που εχουν παλι 2-3 φιλοι- γειτονες προβλήματα με τους πολλαπλασιαστες και τα ηλεκτρικα παραθυρα , στον έναν τιποτα.ΕΝΤΑΞΕΙ ας βγαλουν οι Ιαπωνες ένα αμαξι γρηγορο, με χαραχτηρα και μετα μιλαμε!!!!για καντε και ια ερευνα ένα civic ή ένα avennsis από το 2008 και μετα εχουν φτηνοτερα ανταλακτικα από μια 320????
Hyundai ATOS PRIME. Από το 2004 έως σήμερα έχει διανύσει εντός Αθηνών 120.000 χλμ. Αν εξαιρέσουμε μια φλάντζα που άλλαξε στα 50.000 χλμ για προληπτικούς λόγους η μόνη βλάβη που έχει βγάλει ήταν ..... ο αριστερός διακόπτης του φλας. Όλος ο πολυδιακόπτης αντικαταστάθηκε με έναν μεταχειρισμένο με συνολικό τίμημα 60 ευρώ με τη τοποθέτηση. Φτου να μην το βασκάνω..........
Μη συγκρίνετε Ιαπωνικά μέχρι και το 2010 σε εξοπλισμό και ανέσεις ήταν εντελώς γυμνα. Και σε έκδοση full extra έφταν τα Γερμανικά σε απλή τους έκδοση. Πως να έχουν ζημιά αυτά. Να χαλάσει τι ο χειροκίνητος γρύλος, το ντρισιμπιτέρ ΤΙ; Παράδειγμα : NISSAN ALMERA μέχρι το 2007 σε απλή του έκδοση χωρίς ζαμφόρ,abs κλπ. NISSAN NOTE μέχρι το 2009 σε απλή έκδοση χειροκίνητα παράθυρα στις εμπρός πόρτες. Τώρα τι συζητάτε για αξιοπιστία;;;
καποιος εγραψε οσο πιο απλο τοσο πιο καλο ,θα συμφωνησω και θα σας αναφερω την εμπειρια μου μ έναPASSAT V6 TDI( ταξι)οσοι συνάδελφοι πηραν αυτοματο αναγκαστηκαν να το ααντικαταστησουν στα 3 με 5 χρονια το πολύ ενώ αντιθέτως του γράφοντος εκανε 1.200.000χλμ αλλαζοντας μονο 2 συμπλέκτες!!!Όταν λοιπον επιλεγουμε αυτοματο αυτοκινητο πρεπει να εχουμε υποψιν περισσοτερους εγκεφαλους, περισσοτερη φθορα φρενων, πανκριβη επισκευή( αν παιρνει)
λιγοτερη αξιοπιστια.
Βγάζετε τα bmw ζημιάρικα??5 χρόνια έχω ενα e92 320 και πέρα από τους πολλαπλασιαστες που τους άλλαξε η εταιρεία μόνη της δεν μου έβγαλε τίποτα άλλο...και πάει και απίστευτα στο δρόμο!έχετε βαλθεί να δυσφημίσετε τα καλά αυτοκίνητα...δηλαδή δεν είναι καλά τα bmw και τα volvo...και είναι καλά τα peugeut τα citroen....ή μήπως τα toyota και τα κορεάτικα που πάνε όπου φυσάει ο άνεμος όταν τα οδηγείς??τέσπα...άλλο η αξιοπιστία και άλλο η οδηγική συμπεριφορά...όπως και να χει όμως σαν κάτοχος bmw έχω να δηλώσω πως αυτά που γράφετε δεν στέκουν....τα bmw είναι πραγματικά πολύ καλά αυτοκίνητα!
Λοιπον οχι αλανια...τα BMW ειναι παθιαρικα αυτοκινητα.
Απο μικρο παιδι τα εχω ζησει κι ακομη και τωρα τα ζω.
Εχω ενα 530 ντιζελ ε60 με 125.000κμ. Και βγαζει αβερτα.
Ειναι η τελευταια φορα που πληρωνω γι αυτη τη σαβουρα, την επομενη φορα θα στριβει, θα ξεβρομαει δηλαδη και θα παω να παρω κανα 370Z.
Κουραστηκα, ειλικρινα κουραστηκα και οικονομικα, περισσοτερο ομως ψυχολογικα...
Στα τσακιδια επιτελους αυτο το ηλιθιο κατεστημενο του κολου
....ρε τονυ αυτα τα λες ψιλοπροβληματα... εγω που εχω bmw diesel x3, με 237000χλμ και εκαψε μονο θερμοστατη τι να πω ??ασε χαλια μαρκα η bmw αν εχετε τα φραγκα μην αγορασετε παρτε toyota χαχαχαχα!!!Ααααααχχ φιλε μου μακαρι να ειχαμε ολοι μας την ανεση να αγοραζουμε αυτη τη παλιομαρκα.
Όλα τα αυτοκίνητα θα έχουν την αχίλλειο φτέρνα.Δεν έχω BMW αλλά δεν είναι τυχαίο ότι μαζί με τη Honda έχουν πάρει τα περισσότερα βραβεία παγκόσμιος(S2000&M3)όποτε δεν μπορούμε να κρίνουμε αυτά που λέει ο καθένας γιατί όλοι ξέρουμε τα ζημιαρικα αυτοκίνητα.Αυτό που θα βοηθήσει όλους είναι η αναζήτηση άρθρου που αναφέρει την αστοχία υλικών που έχει η καθε εταιρεία παγκόσμιος και ο καθένας θα βγάλει τα συμπεράσματα του.
Αυτα με τις ερευνες στο ευρυ κοινο ειναι παντελως αναξιοπιστα και αντιεπιστημονικα .....βασιζονται σε προσωπικες αναφορες.εχει σημασια η μεση ηλικια του οδηγου ,ο τροπος οδηγησης ,οι απαιτησεις του καταναλωτη απο τη συγκεκριμενη μαρκα .....πχ ο πατερας μου ειχε χιουνται και ενω ηταν συνεχεια στο συνεργειο αφου ακομη επαιρνε μπροστα και κυλουσε το ελεγε φοβερα αξιοπιστο....ενω ο σχετικα ευπορος νεαρος που θα ξεζουμισει το μπεμβε χωρις ζεσταμα μπορει να το καψει σε ενα μηνα και μετα να κλαιγεται οτι ηταν σκαρτο.λοιπον οι πρεμιουμ μαρκες βαζουν καλυτερα υλικα και με την ιδια προσοχη θα αντεξουν περισσοτερο απο τα φθηνοτερα..οσο αφορα στην κοιν χρηση μηχνικων μερων απο διαφορες εταιριες μην ξεχνατε οτι οι πολυεθνικες δεν κοπτονται να παραγουν το τελειο προιον που δεν χαλαει με τιποτε....παντα η μαζικη παραγωγη δινει κατι μετριο....ελπιζω καποιες εταιριες οπως η bmw να μπορουν να συνεχιζουν να παραγουν ποιοτικα πρεμιουμ προιοντα κοντρα στις δυσμενεις οικονομικες συνθηκες που θελουν φθηνο προιον και κοντρα σε ερευνες οπως αυτη χωρις ουσια και νοημα.
Ειμαι κάτοχος seat leon 2009 ,20000
Ευρω αγορά στον αντίποδα skoda Octavia 3800 ευρω πιο ακριβό ,ποτέ έγινε premium η skoda ? πόσο χρεώνει τον έξτρα πόντο !?
Seat άψογο σέρβις με οικονομικές τιμες και 160ps. Φτάσει που δεν ειμαι κόμπλεξικος ίσως ,και δεν αγόρασα Α3 με 32000 ευρω και έξτρα το 6αρη σασμαν?
Ακολουθώ και ένα ρητό απο έναν μηχανικό της ΒΜW <αγοράζεις το αυτοκίνητο που εάν το κατάστρεψεις την επόμενη μέρα ,να μπορείς να πας να αγοράζεις πάλι το ίδιο > τάδε εφη εμπειρικος μάστορας ,κόμπλεξικε έλληνα !!!
Εγώ έχω ένα Opel Meriva 2006 το οποίο έχει 320000km και το οποίο άλλαξα debrayage στις 200000km και γενικά δεν έχει παρουσιάσει κάτι ούτε καν στο εσωτερικό όπου βάζω 3 σκύλους και οι ταπετσαρίες είναι σαν καινούριες. Ενα WV Polο που είχα πριν ήταν "ασταναπανε" ένα Renault Clio που είχα πιό πριν ήταν τέλειο, δύο γείτονες με Fiat Panda ορκίζονται σε αυτά ή αδελφή μου είχε BMW και ήταν μόνιμος κάτοικος συνεργείου και τώρα που έχει Alfa Romeo έχει μικροπροβλήματα περιφερειακά (τάπα βενζίνης, κλιματιστικό, αντιστρεπτική ράβδο κλπ) αλλά αρκετά συχνά.
Εγω ειχα ενα golf 4 1.4 με 101 hp μεχρι τα 150.000 χλμ. Η ζημιες που μου εβγαλε ηταν εναν θερμοστατη,ενα ρουλεμαν τροχου και το μονο σοβαρο προβλημα ηταν το immobilaizer που δεν διαβαζε τα κλειδια.μονος μου το εφτιαχνα και εκανα τα σερβις ηταν σαν καινουργιο εκαιγε στα 5.000χλμ 200ml λαδακι.απο γνωστους που ειχαν το ιδιο αμαξι η του γκρουπ ειχα ακουσει και δει πολλα προβληματα.πιστευω οτι καθε μοντελο απο καθε εταιρια εχει τα θεματα του αλλα παιζει μεγαλο ρολο η συντηρηση του.
Citroen c4 mod 2011 1.4vti:Τεντωτηρας καδενας,τακακια και αμορτισερ στα
25000χλμ,συνεχως σκισμενα λαστιχα στα πλαισια των θυρων και
το χειροτερο ολων:ο κινητηρας κανει παλι σαν τρακτερ και πιθανοτατα θελει κατεβασμα κινητηρα για αλλαγη τεντωτηρα καδενας και καδενας
χρονισμου με αγνωστο κοστος.Μιλαμε για αυτοκινητο με 43.000χλμ.
Δεν βλέπεις ποτέ τα στερεότυπα αλλά το τι συμβαίνει στην πιάτσα, αλλά δεν γίνεται να δίνω 5 μύρια για όχημα που δεν βγαίνουν πάνω από 20 κομμάτια το χρόνο και το toyota avensis με 20 χιλιάρικα και πάλι να είναι πιο αξιόπιστο από το δικό μου.Όχι δεν αγοράζω avensis με 20 χιλιάρικα για να πουλάω και καρπούζια το καλοκαίρι, ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΩ ΟΤΙ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ.Όσον αφορά κάποιες μάρκες και παλιά δεν ήταν αξιόπιστες αλλά οι ιδιοκτήτες τους δεν μιλάνε εως τώρα, ισχύει και το αντίστροφο.Δεν πιστεύω, ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ, ότι η alfa romeo είναι τόσο αξιόπιστη όσο λένε κάποιοι, ΑΔΥΝΑΤΩ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΩ, το ότι τα Ιταλικά είναι πιο αξιόπιστα από vw ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΝ, ΧΩΡΙΟ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΟΛΑΟΥΖΟ ΔΕΝ ΘΕΛΈΙ. Υπάρχουν και άλλες μάρκες που πάντα και παλιά και τώρα και να θέλεις να τις δεις με διαφορετικό μάτι, ε δεν γίνεται πως να το κάνουμε, είναι συνεχώς στις τελευταίες θέσεις αξιοπιστίας.
Έχετε μεγάλη πλάκα αυτό που ξαφνικά τους τελευταίους μήνες σε ότι άρθρο έχετε περί ζημιών και αναξιόπιστων έχετε ως πρώτη φωτογραφία μια BMW να φανταστώ ότι είναι τελείως τυχαίο έτσι; Επίσης να φανταστώ ότι τους τελευταίους μήνες άρχισε να είναι αναξιόπιστη η BMW. Επίσης δύο ενδεχόμενα υπάρχουν 1) ή τόσα χρόνια για κάποιο λόγο καλυπτατε τα προβλήματα των BMW 2)ή σας έπιασε ξαφνικά και με απανωτά άρθρα να μαυρίζεται την BMW. όπως και να έχει συνεχίστε να στηρίζεται τους δικούς σας όσο είναι δικοί σας ίσως σε λίγο καιρό να μην τα βρείτε και με αυτούς και να γίνουν και αυτοί τρομερά αναξιόπιστοι ξαφνικά.
Απάντηση: Οι αναφορές των αναγνωστών στο Autocheck, που ξεκίνησε φέτος ανέδειξαν τα προβλήματα στα BMW. Δείτε τα σχετικά αρθρα.
Όπως ακριβώς διαπιστώνει και τό σχετικό άρθρο τά BMW είναι "μακράν", τά πιο ζημιάρικα αυτοκίνητα! (Προσωπική εμπειρία από 2 BMW series 5).Ειδικώς τά μοντ.'04-07!,τών οποίων οι εγκέφαλοι όλο και κάποια βλάβη "ανιχνεύουν"!, με δεδομένο δε και τά διαστημικώς ΠΑΝΆΚΡΙΒΑ αντ/κά τους, τά καθιστούν απαγορευτικά στη χρήση!...Διαρκές πρόβλημα!, ΚΡΊΜΑ!!
Τίποτα δεν είναι δεδομένο και σίγουρο αλλά... Όποιος θέλει να έχει τις πιθανότητες υπέρ του (σε ότι αφορά αξιοπιστία και μακροβιότητα), παίρνει ιαπωνοκορεάτη. Όλοι οι υπόλοιποι πάνω-κάτω στο ίδιο καζάνι βράζουν.
🎶 κατα τη δίκη μου πολύχρονη εμπειρία μου, τα πιο ζημιάρικα ειναι τα παντός μοντέλου ..FIAT
το γνωστό γκρουπ πλέον ίσως είναι τελευταίο σε θέματα αξιοπιστίας ενώ τα ιταλικά είναι πλέον πιο αξιόπιστα από το παρελθόν. Ιάπωνες, Κορεάτες πρωτεύουν και το στερεότυπο επιβεβαιώνεται καθημερινά στην πράξη!
Ως έχω ξαναγράψει από Γερμανό-φανατικός ατα αυτοκίνητα, αφού την πάτησα δις, πήρα Ιάπωνα και σώθηκα. Η μέρα με τη νύχτα, από θέμα αξιοπιστίας! Η γνώμη μου επί του θέματος όμως έχει το εξής αγκάθι. Όσο οι Ιαπωνικές εταιρίες μαϊμουδεύουν τα νεότερα μοντέλα τους με Ευρωπαϊκά υλικά (θέμα κόστους, λόγω ισοτιμίας γιεν) και συνεργασίες με Ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, τόσο χάνουν στο δείκτη αξιοπιστίας τους (δυστυχώς). Τα εύσημα πχ στη Honda,Subaru που θαρρώ ακόμη παίζoυν μόνες τους. Για όσους φίλους γράφουν ότι τα παλαιότερα και πιο αξιόπιστα Ιαπωνικά ήταν γυμνά και γι'αυτό δεν χαλάγανε, ας θυμηθούν ότι πχ στη δεκαετία του '90, τα περισσότερα φθηνιάρικα τότε "γυμνά" είχαν στάνταρ ηλεκτρικά μπροστινά παράθυρα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και τους 2 εξωτερικούς καθρέπτες, ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές, όταν πχ σε ένα BMW, Mercedes, Audi (προ VAG), VW, Opel, κλπ, όλα αυτά χρεωνόντουσαν έξτρα και μάλιστα με ευμεγέθη νούμερα (τα γνήσια). Και πάλι το Ιαπωνικό, με πολύ περισσότερο στάνταρ εξοπλισμό, φθηνότερη τιμή αγοράς ΔΕΝ χαλούσε και ας έδειχνε τενεκές σε σχέση με τον Ευρωπαίο. Η μόνη απορία που μου έχει μείνει σε σχέση με τα αποτελέσματα αξιοπιστίας, είναι η σχετικά υψηλή θέση αξιοπιστίας της Mercedes και ειδικά σε σχέση με τη BMW. Σε σχέση με αυτά που τράβηξα (2 αυτοκίνητα-διαφορετικών γεννεών), ειλικρινά απορώ πόσο χειρότερα μπορεί να είναι τα BMW. Ας μου επιτρέψετε δύο ακόμη παρατηρήσεις: 1. Εύγε και μπράβο στο Autotriti που ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ βγάζει τέτοια θέματα στη φόρα πχ. VW (ειδικά η μάρκα αυτή έπρεπε να είχε προβεί σε πολλαπλές ανακλήσεις τουλάχιστον για τους τόνους καμμένων λαδιών). Κακώς κάποιοι κατακρίνουν αυτήν την πολιτική. Και εγώ έχω στο παρελθόν λογοκριθεί και κατακρίνω την Autotriti, όμως το σωστό να γράφετε. ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ (ανεξαρτήτως αιτιών). Μας συμφέρουν όλους τέτοιες έρευνες και ειδικά για τις εκδόσεις και τις αποδόσεις των μοντέλων που πωλούνται στην Ελληνική αγορά! 2. Πάντα σε κάθε κανόνα υπάρχουν εξαιρέσεις. Δηλαδή φυσικά και κάποιος με Ιαπωνικό μπορεί να του έτυχε ελαττωματικό, τόσο που να είναι όντως για πέταμα. Όπως και σίγουρα ένα κατακόκκινο και κατά γενική ομολογία αναξιόπιστο μοντέλο σε κάποιους βγήκε αστέρι, σκυλί. Εκεί παίζει ρόλο η αντιπροσωπεία και η εκάστοτε μητρική εταιρία, να έχουν τη θέληση να βοηθήσουν τους πελάτες τους. Και όπως κάθε κανόνας έχει και τις εξαιρέσεις του, μην αμελείτε ότι και η επαναλαμβανόμενη σύμπτωση παύει να είναι σύμπτωση. Έτσι μόνο θα ξεχωρίσουν τα πραγματικά αξιόπιστα οχήματα-κατασκευαστές. Ευχαριστώ για τη φιλοξενία.
Παιδιά μην βγάζετε συμπεράσματα από προσωπικές εμπειρίες και μόνο. Δύο χαρακτηριστικές περιπτώσεις δικές μου 1) Alfa 156 1,8 TS μέχρι τα 100.000 χλμ δεν έκανε κιχ, δεν έκαιγε σταγόνα λάδι και με πολλά ταξίδια εντός και εκτός Ελλάδας. Από τα 100 μέχρι τα 130.000 χλμ έβγαλε πρόβλημα σε όλους τους αισθητήρες ( ρελαντί, λ κλπ) και άρχισε να έχει μικρή κατανάλωση λαδιού. Δηλαδή αν το είχα πουλήσει στα 100.000 χλμ θα ήταν τέλειο και από τα 100 έως τα 130.000 χλμ ήταν χρέπι;Εγώ πάντως έμεινα ευχαριστημένος από το παραπάνω αυτ/το γιατί είχε και μεγάλη οδηγική ευχαρίστηση 2) Κάτοχος σήμερα bmw 525 ( e60). Το αυτ/το είναι ποίημα σε οδηγική συμπεριφορά και από βλάβες άλλαξα στα ..10 χρόνια μπαταρία και τα σέρβις μόνος μου!!Φίλος με ίδιο αυτ/το δύο φορές πολλ/στές στα 50.000 χλμ!! Τα συμπεράσματα πρέπει να τα λαμβάνουμε με σύνεση και προσοχή αφού πολύς κόσμος δεν παραδέχεται ότι έχει χρέπι ....
Συγγνώμη, μόνο εγώ βλέπω στον πίνακα την "κατακκόκινη" BMW να είναι πορτοκαλί και μάλιστα πάνω από την "καταπράσινη" Alfa Romeo;
Οσα δεν φτάνει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια... Kia 7 χρόνια εγγυήση , Toyota 5 χρονια εγγυηση, Peugeot 5 χρόνια εγγυηση - 2 χρόνια δωρεαν service ! Συνονθύλευμα VW 2 χρόνια εργοστασιακή και 2 χρόνια απο τον γιάννη τον ... ομορφο (βουλευτης καλοχαιρετας) ! Προσοχή δεν Συζηταμε περι οδηγικης απολαυσης και ρεστα αλλά περι αξιοπιστιάς και ασφαλούς επενδυσης χρηματων.
Ο ιαπωνας σαν κινητηρας ειναι μακραν ο καλυτερος..αλλα κουραστηκος θα ελεγα στο συνολο..θεωρω οτι ολα ειναι θεμα ηλικιας κ εμπειριας..το τελειο αυτοκινητο ξεκινα απο 3ψηφιο αριθμο ευρω!!οποτε καμια συζήτηση..το καλυτερο αυτοκινητο ειναι ο οδηγος*..ταπεινα.
Aυτοι που γραφουν οτι τα Φιατ ειναι αξιοπιστα η απλα δεν ειχαν ποτε τους Φιατ, η εχουν την αντιπροσωπεια της. Εγω ειχα κ φυσικα το πουλησα, Φιατ στιλο. Ζημιες απο το δευτερο μηνα κιολας. Πολλες κ τα παντα. Εχω κανει αναφορα βεβαια. Μετα τη 5-6 ετια αρχιζε κ διαλυοταν. Ειχα στην κατοχη μου κ γερμανικα κ ιαπωνεζικα αυτοκινητα κ καμια σχεση. Στην αντιπροσωπεια της Φιατ οταν πηγαινα για σερβις στην ουρα αυτοκινητα απο πελατες της να διαμαρτυροντε κ να επισκευαζουν διαφορες ζημιες κ παντα κ πουντο γιατι θα μου πειτε οτι το δικο σου μοντελο βγηκε ελλατωματικο. Κ φυσικα στο σαλονι του συνεργειου η μονη συζητηση μεταξυ των ιδιοκτητων να ειναι οι βλαβες κ τιποτα αλλο.
η αξιοπιστια καθε μοντελου κρινεται από τις κοινες βλαβες που βγαζουν.
Παιδιά,εγώ έχω ένα citroen saxo,μοντέλο β' εξάμηνο του 2000!!Είναι η δεύτερη γενιά saxo!1100 κυβικά,και τώρα το μοτέρ του έχει λίγο πάνω από 176000 χιλιόμετρα!!!!!Έχει πάει παντού!!!ΜΈχρι σε κάτι κατσικοχώρια,με ατελείωτες και απότομες ανηφόρες!!!!Ποτέ δεν μου έβγαλε σοβαρή ζημιά!!!!!ΠΟΤΕ!!!!Φυσικά,πάντα του κάνω τα servis στην ώρα τους!!!!Οκ,δεν έχει τις τρελές επιδόσεις,αλλά γιατί να αλάξω ένα αυτοκίνητο που είναι οικονομικό και δεν βγάζει προβλήματα;
O-S-O P-I-O A-P-L-O T-O-S-O P-I-O K-A-L-O.[1.ISXYEI GIA OLES TIS MARKES KAI PERISSOTERO GIA TIS EYROPAIKES. 2.MHN AGORAZETE OXHMA ME POLLA MPLIMPLIKIA]
Νικολοπουλε, επειδη το λες εσυ δεν σημαινει οτι ισχυει κιολας. μιλας λογικα με βαση τι ακους και οχι με το τι ειχες! μια ζωη ειχα ιταλο, εχω κανει πανω απο 400000χμ με ιταλικα και δεν αντιμετωπισα ποτε κανενα προβλημα! ειχα και γερμανικα, vw, seat, skoda και ετρεχα στα συνεργεια ΠΑΝΤΑ και τα χρυσοπληρωνα τα ανταλλακτικα! απο ιταλο κυριως με fiat ημουν παντα, προβληματα μηδεν! δεν ειναι τυχαιο οτι τα περισσοτερα αυτοκινητα σε μαντρες ενοικιασεων αυτοκινητων ειναι ιαπωνοκορρεατικα και fiat panda/grande punto. οπως και πολλα εταιρικα αμαξια/επαγγελματικα ειναι επισης fiat. ανοιξτε τα ματια σας και το μυαλο σας και ξεφυγετε απο το 80. η φιατ εχει πολυ καλα μοτερ, ειδικα σε πετρελαιοκινητηρες! και ειναι χιλιομετροφαγοι!
εγω παντως BMW την βλεπω πανω απο Αλφα στον πινακα σας
Σίγουρα έχετε διαβάσει πολλές φορές σχόλια μου στο autotriti,gr που να αφορά ιταλικά αυτοκίνητα και κινητήρες.... Όχι δεν είμαι έμπορος ούτε έχω συμφέροντα ιταλικής προέλευσης, απλά λόγω της φύσης του επαγγέλματός μου (στρατιωτικός) κάνω 30 με 40 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο, το αυτοκίνητο μου (FIAT BRAVO 1.6 multijet) diesel μοντέλο 2011 είναι δοκιμασμένο σε ταξίδια, παρκαρίσματα στο δρόμο σε ήλιο, βροχές και πάσης φύσεως καιρικά φαινόμενα εντός κ εκτός στρατοπέδου, αλλά απόλυτα ικανοποιημένος με μοναδική ζημιά ο ηλετρομαγνητικός πίσω διακόπτης του χώρου αποσκευών (αλλαγή ασφάλειας) και ένα από τα δύο λαμπάκια της πινακίδας, με αρκετά χιλιόμετρα χωρίς ίχνος κούρασης, αγανάκτησης και τριγμών.... φυσικά κατανάλωση και αξιοπιστία του multijet που θα ζήλευαν "μεγάλες" αυτοκινητοβιομηχανίες καθώς οι Ιταλοί έχουν κοντά μισό αιώνα εμπειρίας σε diesel... κόστος απόκτησης? 20 χιλιάδες ευρώ full extra... ούτε κουβέντα για volvo, bmw, κλπ.... έχουν δει πολλά τα μάτια μου (Τη μεγαλύτερη ποικιλία αυτοκινήτων σε μάρκες και το τι ποιόν είναι το κάθε αυτοκίνητο την ανακαλύπτεις στα στρατόπεδα, τη μεγαλύτερη έκθεση αυτοκινήτων) προτιμώ λοιπόν να είμαι η αλεπού που κάνει κρεμαστάρια τα αυτοκίνητα που δε μπορεί να αποκτήσει.... Να τα έχετε να τα χαίρεστε..... Με εκτίμηση.....
Εγώ έχω ένα NISSAN ALMERA 1400 5D Α' εξάμηνο 1999, με περισσότερα από 320000 χιλ, και δεν έχω αλλάξει τίποτε άλλο, εκτός από τα ρουλεμάν των πίσω τροχών και τα αμορτισέρ. Το αυτοκίνητο μπορεί να μην έχει φινέτσα με όμορφο ταμπλό ή οτιδήποτε που να του προσδίδει φινέτσα, αλλά αποδείχθηκε γερό και στιβαρό όχημα, ανθεκτικό στα πολλά και βαριά φορτώματα, και με πολύ καλή οδική συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες, καιρικές και οδικές. Συναρμολογήθηκε στην Αγγλία.
Θα ηθελα να μιλησω για την εμπειρια μου με ενα Τοyota Auris 1.6 124HP 2008 Το αυτοκινητο εχει κανει 50000 χαλαρα χλμ,σε αυτο το διαστημα εχω αλλαξει ψυγειο νερου,αντλια νερου 3 ποτηροθηκες, και παλι ειναι και οι δυο χαλασμενες, η λαμαρινα ειναι σαν κονσερβοκουτι,μετα απο καθε ταξιδ βρισκω βαθουλοματα στο αμαξωμα χωρις να εχει πατησει ουτε μια φορα χωματοδρομο,το ιδιο και γρατζουνιες γιατι το χρωμα ειναι πολυ λεπτο, τα παντα μεσα τριζουν.. αυτα
Τα γαλλικά μοτέρ της Renault μια χαρά επιτυχία έχουν, το πιο επιτυχημένο μοντέλο της Nissan (Qashqai) το "φοράει" αλλά και τα υπόλοιπα μοντέλα της Renault-Nissan. Μάστορες οι γάλλοι στον πετρελαιοκινητήρα.
τι επιθεση ειναι αυτη στη volvo? ανασυρατε παλια σχολια και καποια πιο φρεσκα σε καποιες περιπτωσεις βεβαια,λογικο ειναι να εχουμε δυσαρεστημενους πελατες σε ολες τις μαρκες αυτοκινητων. στη οικογενεια μου βεβαια εχουμε δυο volvo χωρις κανενα προβλημα και το ενα εχει κανει 250.000 χλμ. επισης γραψατε σε προσφατο non peper οτι δεν εχει εξελιχθει καινουργιο πατωμα απο την volvo μετα την αγορα της απο τους κινεζους. μολις λιγες μερες μετα εμφανιστηκε τον νεο τζιπ της volvo με νεο πατωμα!!! Με καθε αφορμη λετε οτι τα σημερινα volvo εχουν πατωμα προηγουμενης γενιας ford πραγμα απολυτως σωστο το οποιο και γνωριζουμε και δεν χρειαζεται να μας το υπενθυμιζεται καθε φορα που γραφεται για volvo!!! ειναι ενα πολυ καλο στιβαρο αυτοκινητο με πολυτελη χαραχτηρα και αρκετα χαμηλοτερη τιμη απο τον ανταγωνισμο. ΓΡΑΨΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΝ PAPER ΓΙΑ ΤΑ GOLF ΠΟΥ ΚΑΙΝΕ ΛΑΔΙΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΥΤΟ!!!
Απάντηση: Υπάρχουν πολλά αρθρα για το Golf. Δείτε το Autocheck. Οσον αφορα τις τιμές των Volvo, ενω ειναι Ford προηγούμενης γενιάς, ειναι ακριβότερα απο τα Ford νέας γενιάς.
Hyundai scoupe 1.5lt 1994 μοντέλο. Στα 480.000 χλμ φλάντζα κεφαλής. Μέχρι τότε μόνο συντήρηση. VW Passat 2.0lt fsi 2007. Μέχρι στιγμής στα 148.000 χλμ κρεμαργιερα, κουμπί χειροφρενου,ηλεκτρικό κουρτινάκι πίσω και πολλαπλασιαστές.
Έχετε μεγάλη πλάκα αυτό που ξαφνικά τους τελευταίους μήνες σε ότι άρθρο έχετε περί ζημιών και αναξιόπιστων έχετε ως πρώτη φωτογραφία μια BMW να φανταστώ ότι είναι τελείως τυχαίο έτσι; Επίσης να φανταστώ ότι τους τελευταίους μήνες άρχισε να είναι αναξιόπιστη η BMW. Επίσης δύο ενδεχόμενα υπάρχουν 1) ή τόσα χρόνια για κάποιο λόγο καλυπτατε τα προβλήματα των BMW 2)ή σας έπιασε ξαφνικά και με απανωτά άρθρα να μαυρίζεται την BMW. όπως και να έχει συνεχίστε να στηρίζεται τους δικούς σας όσο είναι δικοί σας ίσως σε λίγο καιρό να μην τα βρείτε και με αυτούς και να γίνουν και αυτοί τρομερά αναξιόπιστοι ξαφνικά.
Κάποια στιγμή πιστεύω πως θα έπρεπε να σταματήσετε να κατηγορείτε τα αυτοκίνητα. Το θέμα αξιοπιστία έχει πάρει τεράστια έκταση χωρίς λόγο. Το θέμα αγοράς δεν είναι μόνο αξιοπιστία. Όταν θές να αγοράσεις ένα αμάξι κοιτάζει ασφάλεια, αξιοπιστία, καταναλωση, ομορφιά, ανέσεις, ευκολία συντήρησης, τιμή αγοράς κλπ. Σταματήσε να επαινείται τα ιαπωνικά για την αξιοπιστία γιατί αξιοπιστία δεν είναι μόνο οι ζημιές. Αξιοπιστία είναι και πόσο ασφαλείς νιώθεις να βάζεις την οικογένεια ή τους φίλους σου μέσα δηλαδή πως στρίβει τι ασφάλεια έχει. Αυτό πιστεύω εγώ κύριο κριτήρια.
μια μαρκα: citroen creative technologie!
Μήπως όμως οι ιδιοκτήτες των Αlfa πχ είναι και πιο μερακλήδες και γνώστες, και δεν τρέχουν στην αντιπροσωπεία με το παραμικρό?
μακρια απο opel!
Την τελευταία 20ετια με την ραγδαία παγκοσμιοποίηση στην αυτοκινητοβιομηχανία (βλέπε συνεργασίες) δεν υφίσταται πλέον όπως παλιότερα αξιόπιστες και μη αξιόπιστες μάρκες.Η αξιοπιστία καθορίζετε καθαρά ένα 5% σε αστοχία υλικού που ισχύει για όλες τις μάρκες και κατά 95% είναι θέμα οδηγού.
Από το 1992-2015 υπηρχαν στην οικογενεια παντα 2 αυτοκίνητα bmw.318is , 525 ,320 coupe e46,X3 3000,1 series 1600cc ολλα τα παραπανω χωρις το παραμοκρο πρόβλημα μεχρι τις 130.000 - 150,000 χλμ που ηταν στην κατοχη μας .Όμως ένα 335 cabrio e93 του 2008 μου εβγαλε πολλα προβλήματα(3 φορες πολλαπλασιαστες , τρομπα νερου , αντλια νερου ,μπεκ, καψιμο προσαρμοζομενου φωτισμου φαναρι ξενον.GIULLIETA 1,4 170 που εχουν φιλοι 2-3μου κανενα πρόβλημα.VW GOLG 1.4 163 και 122 ps που εχουν παλι 2-3 φιλοι- γειτονες προβλήματα με τους πολλαπλασιαστες και τα ηλεκτρικα παραθυρα , στον έναν τιποτα.ΕΝΤΑΞΕΙ ας βγαλουν οι Ιαπωνες ένα αμαξι γρηγορο, με χαραχτηρα και μετα μιλαμε!!!!για καντε και ια ερευνα ένα civic ή ένα avennsis από το 2008 και μετα εχουν φτηνοτερα ανταλακτικα από μια 320????
Hyundai ATOS PRIME. Από το 2004 έως σήμερα έχει διανύσει εντός Αθηνών 120.000 χλμ. Αν εξαιρέσουμε μια φλάντζα που άλλαξε στα 50.000 χλμ για προληπτικούς λόγους η μόνη βλάβη που έχει βγάλει ήταν ..... ο αριστερός διακόπτης του φλας. Όλος ο πολυδιακόπτης αντικαταστάθηκε με έναν μεταχειρισμένο με συνολικό τίμημα 60 ευρώ με τη τοποθέτηση. Φτου να μην το βασκάνω..........
Μη συγκρίνετε Ιαπωνικά μέχρι και το 2010 σε εξοπλισμό και ανέσεις ήταν εντελώς γυμνα. Και σε έκδοση full extra έφταν τα Γερμανικά σε απλή τους έκδοση. Πως να έχουν ζημιά αυτά. Να χαλάσει τι ο χειροκίνητος γρύλος, το ντρισιμπιτέρ ΤΙ; Παράδειγμα : NISSAN ALMERA μέχρι το 2007 σε απλή του έκδοση χωρίς ζαμφόρ,abs κλπ. NISSAN NOTE μέχρι το 2009 σε απλή έκδοση χειροκίνητα παράθυρα στις εμπρός πόρτες. Τώρα τι συζητάτε για αξιοπιστία;;;
καποιος εγραψε οσο πιο απλο τοσο πιο καλο ,θα συμφωνησω και θα σας αναφερω την εμπειρια μου μ έναPASSAT V6 TDI( ταξι)οσοι συνάδελφοι πηραν αυτοματο αναγκαστηκαν να το ααντικαταστησουν στα 3 με 5 χρονια το πολύ ενώ αντιθέτως του γράφοντος εκανε 1.200.000χλμ αλλαζοντας μονο 2 συμπλέκτες!!!Όταν λοιπον επιλεγουμε αυτοματο αυτοκινητο πρεπει να εχουμε υποψιν περισσοτερους εγκεφαλους, περισσοτερη φθορα φρενων, πανκριβη επισκευή( αν παιρνει) λιγοτερη αξιοπιστια.
Βγάζετε τα bmw ζημιάρικα??5 χρόνια έχω ενα e92 320 και πέρα από τους πολλαπλασιαστες που τους άλλαξε η εταιρεία μόνη της δεν μου έβγαλε τίποτα άλλο...και πάει και απίστευτα στο δρόμο!έχετε βαλθεί να δυσφημίσετε τα καλά αυτοκίνητα...δηλαδή δεν είναι καλά τα bmw και τα volvo...και είναι καλά τα peugeut τα citroen....ή μήπως τα toyota και τα κορεάτικα που πάνε όπου φυσάει ο άνεμος όταν τα οδηγείς??τέσπα...άλλο η αξιοπιστία και άλλο η οδηγική συμπεριφορά...όπως και να χει όμως σαν κάτοχος bmw έχω να δηλώσω πως αυτά που γράφετε δεν στέκουν....τα bmw είναι πραγματικά πολύ καλά αυτοκίνητα!
Λοιπον οχι αλανια...τα BMW ειναι παθιαρικα αυτοκινητα. Απο μικρο παιδι τα εχω ζησει κι ακομη και τωρα τα ζω. Εχω ενα 530 ντιζελ ε60 με 125.000κμ. Και βγαζει αβερτα. Ειναι η τελευταια φορα που πληρωνω γι αυτη τη σαβουρα, την επομενη φορα θα στριβει, θα ξεβρομαει δηλαδη και θα παω να παρω κανα 370Z. Κουραστηκα, ειλικρινα κουραστηκα και οικονομικα, περισσοτερο ομως ψυχολογικα... Στα τσακιδια επιτελους αυτο το ηλιθιο κατεστημενο του κολου
....ρε τονυ αυτα τα λες ψιλοπροβληματα... εγω που εχω bmw diesel x3, με 237000χλμ και εκαψε μονο θερμοστατη τι να πω ??ασε χαλια μαρκα η bmw αν εχετε τα φραγκα μην αγορασετε παρτε toyota χαχαχαχα!!!Ααααααχχ φιλε μου μακαρι να ειχαμε ολοι μας την ανεση να αγοραζουμε αυτη τη παλιομαρκα.
Όλα τα αυτοκίνητα θα έχουν την αχίλλειο φτέρνα.Δεν έχω BMW αλλά δεν είναι τυχαίο ότι μαζί με τη Honda έχουν πάρει τα περισσότερα βραβεία παγκόσμιος(S2000&M3)όποτε δεν μπορούμε να κρίνουμε αυτά που λέει ο καθένας γιατί όλοι ξέρουμε τα ζημιαρικα αυτοκίνητα.Αυτό που θα βοηθήσει όλους είναι η αναζήτηση άρθρου που αναφέρει την αστοχία υλικών που έχει η καθε εταιρεία παγκόσμιος και ο καθένας θα βγάλει τα συμπεράσματα του.
Αυτα με τις ερευνες στο ευρυ κοινο ειναι παντελως αναξιοπιστα και αντιεπιστημονικα .....βασιζονται σε προσωπικες αναφορες.εχει σημασια η μεση ηλικια του οδηγου ,ο τροπος οδηγησης ,οι απαιτησεις του καταναλωτη απο τη συγκεκριμενη μαρκα .....πχ ο πατερας μου ειχε χιουνται και ενω ηταν συνεχεια στο συνεργειο αφου ακομη επαιρνε μπροστα και κυλουσε το ελεγε φοβερα αξιοπιστο....ενω ο σχετικα ευπορος νεαρος που θα ξεζουμισει το μπεμβε χωρις ζεσταμα μπορει να το καψει σε ενα μηνα και μετα να κλαιγεται οτι ηταν σκαρτο.λοιπον οι πρεμιουμ μαρκες βαζουν καλυτερα υλικα και με την ιδια προσοχη θα αντεξουν περισσοτερο απο τα φθηνοτερα..οσο αφορα στην κοιν χρηση μηχνικων μερων απο διαφορες εταιριες μην ξεχνατε οτι οι πολυεθνικες δεν κοπτονται να παραγουν το τελειο προιον που δεν χαλαει με τιποτε....παντα η μαζικη παραγωγη δινει κατι μετριο....ελπιζω καποιες εταιριες οπως η bmw να μπορουν να συνεχιζουν να παραγουν ποιοτικα πρεμιουμ προιοντα κοντρα στις δυσμενεις οικονομικες συνθηκες που θελουν φθηνο προιον και κοντρα σε ερευνες οπως αυτη χωρις ουσια και νοημα.
Ειμαι κάτοχος seat leon 2009 ,20000 Ευρω αγορά στον αντίποδα skoda Octavia 3800 ευρω πιο ακριβό ,ποτέ έγινε premium η skoda ? πόσο χρεώνει τον έξτρα πόντο !? Seat άψογο σέρβις με οικονομικές τιμες και 160ps. Φτάσει που δεν ειμαι κόμπλεξικος ίσως ,και δεν αγόρασα Α3 με 32000 ευρω και έξτρα το 6αρη σασμαν? Ακολουθώ και ένα ρητό απο έναν μηχανικό της ΒΜW <αγοράζεις το αυτοκίνητο που εάν το κατάστρεψεις την επόμενη μέρα ,να μπορείς να πας να αγοράζεις πάλι το ίδιο > τάδε εφη εμπειρικος μάστορας ,κόμπλεξικε έλληνα !!!
Εγώ έχω ένα Opel Meriva 2006 το οποίο έχει 320000km και το οποίο άλλαξα debrayage στις 200000km και γενικά δεν έχει παρουσιάσει κάτι ούτε καν στο εσωτερικό όπου βάζω 3 σκύλους και οι ταπετσαρίες είναι σαν καινούριες. Ενα WV Polο που είχα πριν ήταν "ασταναπανε" ένα Renault Clio που είχα πιό πριν ήταν τέλειο, δύο γείτονες με Fiat Panda ορκίζονται σε αυτά ή αδελφή μου είχε BMW και ήταν μόνιμος κάτοικος συνεργείου και τώρα που έχει Alfa Romeo έχει μικροπροβλήματα περιφερειακά (τάπα βενζίνης, κλιματιστικό, αντιστρεπτική ράβδο κλπ) αλλά αρκετά συχνά.
Εγω ειχα ενα golf 4 1.4 με 101 hp μεχρι τα 150.000 χλμ. Η ζημιες που μου εβγαλε ηταν εναν θερμοστατη,ενα ρουλεμαν τροχου και το μονο σοβαρο προβλημα ηταν το immobilaizer που δεν διαβαζε τα κλειδια.μονος μου το εφτιαχνα και εκανα τα σερβις ηταν σαν καινουργιο εκαιγε στα 5.000χλμ 200ml λαδακι.απο γνωστους που ειχαν το ιδιο αμαξι η του γκρουπ ειχα ακουσει και δει πολλα προβληματα.πιστευω οτι καθε μοντελο απο καθε εταιρια εχει τα θεματα του αλλα παιζει μεγαλο ρολο η συντηρηση του.
Citroen c4 mod 2011 1.4vti:Τεντωτηρας καδενας,τακακια και αμορτισερ στα 25000χλμ,συνεχως σκισμενα λαστιχα στα πλαισια των θυρων και το χειροτερο ολων:ο κινητηρας κανει παλι σαν τρακτερ και πιθανοτατα θελει κατεβασμα κινητηρα για αλλαγη τεντωτηρα καδενας και καδενας χρονισμου με αγνωστο κοστος.Μιλαμε για αυτοκινητο με 43.000χλμ.