Υπάρχουν μάρκες που μόλις τις ακούτε σκέφτεστε... ζημιές;

Υπάρχουν μάρκες που μόλις τις ακούτε σκέφτεστε... ζημιές;

Μάρκα μ` έκαψες

41.550 Επισκέψεις στο άρθρο (26/6/2015)

Καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα! Τα στερεότυπα της αυτοκίνησης είναι σαν την παραπάνω παροιμία. Ανθεκτικά στο χρόνο και δεν μοιάζουν να πεθαίνουν ούτε στην εποχή της παγκοσμιοποίησης.

Πόσες φορές δεν έχετε ακούσει πως τα ιταλικά είναι ζημιάρικα; Ή σε πόσες συζητήσεις έχετε βαρεθεί να λένε πως τα ιαπωνικά δεν σπάνε, δεν χαλάνε και τα γερμανικά είναι στιβαρά και πολυτελή; Είναι δυνατόν να ισχύουν αυτά τα στερεότυπα πλέον, όταν τα γαλλικά 108 και C1 έχουν ίδιο μοτέρ με το ιαπωνικό Toyota Aygo; Όταν το ιταλικό πετρελαιοκίνητο μοτέρ 1,3 MTJ της Fiat τοποθετείται στο γερμανικό Opel Corsa και στο ιαπωνικό Suzuki Swift. Όταν η γαλλική Renault δίνει τα μοτέρ της στην ιαπωνική Nissan και τη γερμανική Mercedes.Και από την άλλη έχουμε και τα αποτελέσματα της έρευνάς μας, του Autocheck, τα οποία ανατρέπουν τα στερεότυπα. Συγκεκριμένα η ακριβή BMW είναι κατακόκκινη, η Volvo κόκκινη, ενώ η γερμανική στιβαρότητα και πολυτέλεια φαίνεται πως δεν συνεπάγονται και αξιοπιστία, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τη VW. Και από την άλλη, η… ζημιάρικη, κατά τα αυτοκινητικά στερεότυπα, ιταλική, Alfa Romeo είναι καταπράσινη και συναγωνίζεται τους Ιάπωνες σε αξιοπιστία και να έχει αποσπάσει πολλά θετικά σχόλια.Εσείς τι πιστεύετε; Υπάρχουν μάρκες που μόλις τις ακούτε… πονάτε; Υιοθετείτε ακόμη και σήμερα τα παραπάνω στερεότυπα;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

SPRING SEAT
OPEL