Από τη στιγμή που μια ομάδα φοιτητών φτιάχνει ένα ηλεκτρικό supercar 900 ίππων χρησιμοποιώντας δύο κινητήρες από ασανσέρ, γιατί γίνεται τόσος ντόρος για την υβριδική LaFerrari;

Από τη στιγμή που μια ομάδα φοιτητών φτιάχνει ένα ηλεκτρικό supercar 900 ίππων χρησιμοποιώντας δύο κινητήρες από ασανσέρ, γιατί γίνεται τόσος ντόρος για την υβριδική LaFerrari;

Με δύο κινητήρες ασανσέρ

4.280 Επισκέψεις στο άρθρο (27/4/2015)

Από τη στιγμή που μια ομάδα φοιτητών φτιάχνει ένα ηλεκτρικό supercar 900 ίππων χρησιμοποιώντας δύο κινητήρες από ασανσέρ, γιατί γίνεται τόσος ντόρος για την υβριδική LaFerrari; Μήπως οι εταιρείες είναι …τσάμπα μάγκες και έπρεπε να πωλούν φθηνότερα τα ηλεκτρικά τους μοντέλα; Εσείς τι λέτε;

Είδες το ηλεκτροκίνητο supercar που έφτιαξαν φοιτητές; 900 άλογα και 0-100 χλμ./ώρα σε κάτω από 3 δευτερόλεπτα. Μισό λεπτό όμως, πώς γίνεται να χρειάζεται η Ferrari όλη της την παράδοση, όλη της την τεχνογνωσία για να φτιάξει ένα μοντέλο αντίστοιχων επιδόσεων όταν μερικοί φοιτητές το φτιάχνουν από μόνοι τους; Μήπως κάποιος μας δουλεύει;Το ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο δεν ξεκίνησε να αντικαταστήσει τα μοντέλα με κινητήρα βενζίνης ή πετρελαίου. Η λογική είναι να μηδενίσει τους ρύπους στις πόλεις, προσφέροντας καθαρή, φθηνή και αθόρυβη μετακίνηση. Βέβαια, σε χώρες όπως η Ελλάδα που δεν εστιάζουν στην «καθαρή» ενέργεια, αυτό απλά διώχνει το πρόβλημα από τις πόλεις και το μεταφέρει –για παράδειγμα- στην Πτολεμαΐδα, εκεί που γίνεται η εξόρυξη του λιγνίτη που χρησιμοποιείται για την παραγωγή ρεύματος.Εταιρείες όπως η Nissan και η BMW ήδη διαπρέπουν στο θέμα των ηλεκτρικών – υβριδικών οχημάτων. Και μέχρι εδώ όλα καλά. Όμως πόσο δύσκολο είναι να φτιάξει κανείς ηλεκτρικό αυτοκίνητο; Πώς το έκαναν οι φοιτητές και μάλιστα τόσο καλά;Βλέπεις -αντίθετα με τα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης- τα ηλεκτροκίνητα χρειάζονται απλά ένα ή περισσότερα ηλεκτρικά μοτέρ. Εν τω μεταξύ, η Ferrari πρέπει για να πιάσει τα 900 άλογα να καθίσει να σχεδιάσει ένα μοτέρ που καίει βενζίνη από το μηδέν. Επιπλέον, εκτός από την ισχύ το μοτέρ αυτό πρέπει να έχει και ένα σωρό άλλα χαρακτηριστικά, όπως ο τρόπος λειτουργίας και παράδοσης της ισχύος, ο ήχος, το εύρος στροφών, ακόμη και το πόσο καλαίσθητο δείχνει.Πρέπει σε αυτό το τόσο πολύπλοκο μοτέρ μετά να φτιάξει και να κουμπώσει ένα κιβώτιο ταχυτήτων, επτά, οκτώ, εννιά σχέσεων με έναν ή δύο συμπλέκτες, αυτόματο ή μηχανικό που να αλλάζει σχέση πριν ανοιγοκλείσεις τα μάτια σου, να ανεβάζει στροφές όσο κατεβάζεις και να μπορεί να λειτουργήσει σε πίστα και στο δρόμο με την ίδια αποτελεσματικότητα.Το κόστος και η τεχνολογία μόνο για το μοτέρ και το κιβώτιο είναι απίστευτα. Τίποτα από αυτά δεν απαιτούνται σε ένα ηλεκτροκίνητο supercar. Μερικοί φοιτητές ξηλώνουν δύο ηλεκτρικά μοτέρ από ασανσέρ, τα ταιριάζουν σε καθέναν από τους πίσω τροχούς και τέλος. Έτοιμα μοτέρ που αγοράζει κανείς στο εμπόριο. Δεν χρειάζεται ούτε μελέτη, ούτε εξέλιξη ούτε φυσικά το πολύπλοκο σασμάν για να λειτουργήσουν.Ένας ροοστάτης σε θέση γκαζιού ρυθμίζει την ένταση του ηλεκτρικού και οι ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν ροπή, και μάλιστα σταθερά, από μηδέν «στροφές». 900 άλογα και μάλιστα συνεχόμενα. Οι επιδόσεις έρχονται εύκολα και το μόνο που μένει είναι να χτίσεις με μπαταρίες το υπόλοιπο αμάξι, για να έχεις μία αξιοπρεπή αυτονομία, με τα 300 χιλιόμετρα εμβέλειας να σε κάνουν να καυχιέσαι. Σιγά τη μαγκιά.Μήπως λοιπόν να μην συγκρίνουμε κατορθώματα ηλεκτροκίνητων μοντέλων με τα μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης; Και τελικά αν όλα τα μηχανικά τους μέρη είναι έτοιμα, μήπως να ήταν και λίγο φθηνότερα; Μήπως; Εσείς τι λέτε;Μήπως να πάρω καλύτερα …ασανσέρ;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

peugeot
4green