Και κάπως έτσι ξεκινήσαμε το μεγάλο τεστ οικονομίας για να δούμε τελικά τι συμφέρει.

Και κάπως έτσι ξεκινήσαμε το μεγάλο τεστ οικονομίας για να δούμε τελικά τι συμφέρει.

Mega Test Οικονομίας

(2/9/2016)

Σε ένα διαφορετικό τεστ οικονομίας από αυτά που συνηθίζουμε συμπεριλάβαμε όλα τα μίνι αυτοκίνητα πόλης με διαφορετικό καύσιμο και πραγματοποιήσαμε μετρήσεις σε ρεαλιστικές συνθήκες κίνησης. Το μεγάλο θέμα που σας παρουσιάζουμε έχει ανατρεπτικά συμπεράσματα…

Για πρώτη φορά στα χρονικά διεξάγουμε ένα μεγάλο τεστ οικονομίας που μπορεί να λύσει όλες τις απορίες σχετικά με το τι συμφέρει να «καίει» το αυτοκίνητό σας. Ξεφεύγοντας από τα παραδοσιακά μας τεστ κατανάλωσης, αυτή τη φορά επιλέξαμε να εντοπίσουμε τις διαφορές ανάμεσα σε ίδιας κατηγορίας αυτοκίνητα αλλά που κινούνται με διαφορετικό καύσιμο. Τα συμπεράσματα της μεγάλης αυτής δοκιμής έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και θα τα δείτε στη συνέχεια.  
Σε καθημερινές αλλά και διαδρομές Σαββατοκύριακου
Σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης όπου και έγιναν οι μετρήσεις, συμπεριλάβαμε δύο κύκλους διαδρομής (αστικό και υπεραστικό) προσομοιώνοντας έτσι την απόσταση και τον τρόπο οδήγησης που κάνει ένας μέσος οδηγός στην διάρκεια μιας εβδομάδας. Προσέξτε, όχι οικονομικό, αλλά πραγματικό τρόπο οδήγησης και γι αυτό οι διαδρομές μας δεν ήταν εύκολες και βατές για την επίτευξη της χαμηλότερης δυνατής κατανάλωσης. 
Για τις αστικές μετακινήσεις ορίσαμε μια διαδρομή 53 χιλιομέτρων – (Βαρυμπόμπη – ΣΕΦ - Βαρυμπόμπη), με χρήση των κεντρικών αξόνων κυκλοφορίας της Αθήνας (Λ. Κηφισίας – Καλλιρόης – Λ. Συγγρού), ενώ για τον υπεραστικό κύκλο ξεκινήσαμε  από το Ολυμπιακό Χωριό, φτάσαμε στην Ν. Μάκρη και επιστρέψαμε, κάνοντας έτσι άλλα 53 χιλιόμετρα σε μια διαδρομή που προσομοιώνει μια εκδρομή Σαββατοκύριακου. Με δεδομένο ότι ο μέσος οδηγός κάνει περίπου 100 χλμ./εβδομάδα σε αστικές συνθήκες και 40 χλμ. σε υπεραστικές, οι δύο κύκλοι ανά έτος ανέρχονται στα 5.200 χλμ. και 2.080 χλμ. αντίστοιχα.
Σύμμαχοι στην καθημερινότητα τα Μίνι παντός καυσίμου
Για το εγχείρημά μας δεν χρειάστηκε να ψάξουμε πολύ, αφού μόνο μια κατηγορία αυτοκινήτων προσφέρει την δυνατότητα να βρεις «μέλη» της με διαφορετικό καύσιμο. Για το βενζινοκίνητο μοντέλο οι «υποψηφιότητες» ήταν και οι περισσότερες, επιλέγοντας τελικά το Citroen C1 που είναι το πιο οικονομικό τόσο σε κατανάλωση όσο και σε τιμή αυτοκίνητο της κατηγορίας.
Στα diesel αντίθετα δεν είχαμε πολλές επιλογές με την Fiat να είναι η μοναδική εταιρεία που διαθέτει τέτοιους κινητήρες στα μίνι μοντέλα της (500 και Panda). Εμείς επιλέξαμε το αειθαλές Panda. Και στα αυτοκίνητα που κινούνται με φυσικό αέριο το Panda ήταν υποψήφιο, με την τελική μας επιλογή να είναι το πιο καινούριο Volkswagen Eco up!. Στα ηλεκτρικά είχαμε 2 επιλογές και τις επιλέξαμε και τις 2, για να δούμε και τις μεταξύ τους διαφορές. Πρόκειται για το μεγαλύτερο και πιο πολυτελές BMW i3 και άλλο ένα up!, το e-up!. Το μόνο μας εμπόδιο ήταν η εύρεση ενός μίνι με υβριδικό σύστημα κίνησης αφού δεν υπάρχει κάτι τέτοιο, για το λόγο αυτό επιστρατεύσαμε ένα αυτοκίνητο της επόμενης κατηγορίας (μικρά) που διακρίνεται για τον οικονομικό του χαρακτήρα, το Toyota Yaris HSD, το οποίο ωστόσο όπως θα δείτε παρακάτω το «μετατρέψαμε» σε Aygo HSD.
Μετρό... σύγκρισης
Ως μέτρο σύγκρισης για τις αστικές τουλάχιστον συνθήκες πήραμε τα πιο διαδεδομένα από τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς δηλαδή Λεωφορεία, Τρόλλεϋ, Τραμ, Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο, Μετρό (μέχρι Κορωπί) και τα τρένα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (στο τμήμα του Προαστιακού Μαγούλα-Πειραιάς-Κορωπί). Το κόστος του ενιαίου εισιτηρίου ανέρχεται στα 1,40 ευρώ και έχει διάρκεια 90 λεπτών. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
skoda