Το Citroen C1 με τον 1,0άρη κινητήρα βενζίνης των 68 ίππων αποδεικνύεται η πιο συμφέρουσα επιλογή δίνοντας πληρωμένη απάντηση στο ερώτημα βενζίνη ή diesel στα μίνι.
Συμπέρασμα
(2/9/2016)
Η βενζίνη είναι η λύση στα μίνι
Ο μύθος που θέλει τα diesel να αποτελούν τις πιο συμφέρουσες επιλογές δεν ισχύει στην συγκεκριμένη κατηγορία των μίνι, αφού εκείνα εκ φύσεως δεν πραγματοποιούν πολλά χιλιόμετρα, έτσι ώστε να αποσβέσουν σχετικά σύντομα το επιπλέον κόστος που απαιτεί η αγορά τους. Αυτό συμβαίνει γιατί τα βενζινοκίνητα που είναι και οι περισσότερες προτάσεις σε αυτή την κατηγορία, είναι ούτως ή άλλως οικονομικά σε κατανάλωση και σε τιμή αγοράς. Είναι ασύμφορο έτσι να αναζητήσει κανείς ένα ελαφρώς πιο οικονομικό σε κατανάλωση diesel μοντέλο ή να ψαχτεί για χρήση «εναλλακτικού καυσίμου» όπως το φυσικό αέριο αφού όσο καλή τιμή αγοράς και να διαθέτει, πάντα θα είναι ακριβότερο σε τιμή από το αμιγώς βενζινοκίνητο. Κάτι αντίστοιχο θα συνέβαινε και με ένα υβριδικό σε αυτή την κατηγορία αν υπήρχε, που εν τέλει ορθώς δεν υπάρχει γιατί δεν έχει κανένα νόημα για καμία εταιρεία να «θάψει» το αντίστοιχο βενζινοκίνητο μοντέλο της. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι ακόμα σε άλλο επίπεδο τιμής με το κόστος αγοράς να κρίνεται απαγορευτικό, ωστόσο είναι σαφές ότι δεν έχει αντίπαλο σε κατανάλωση σε πραγματική αξία.
Το Fiat Panda είναι το μόνο diesel αυτοκίνητο της κατηγορίας και διατίθεται επίσης ως βενζινοκίνητο και φυσικού αερίου.
Καλημέρα σας. Δεν ξέρω με τι τρόπο βγάζετε τις καταναλωσεις... Είμαι κάτοχος καλοσυντηρημενου Citroën c1, 2008μοντ.Μιλατε για κατανάλωση 1,3 € στα 20 χλμ, δηλαδή λιγότερο από... 5λ/100χλμ σε αστική χρήση. Κυκλοφορω καθημερινά Κηφισίας κλπ και κάτω από 6,5λ/100 δεν έχω δει ποτέ!. Το ίδιο και φίλος με Toyota aygo. Ίσως μόνο σε... Γκρεμό..
Με μολις 5200χλμ το χρονο το συμπερασμα σας ειναι αναξιοπιστο. Οσο θυμαμαι τον εαυτο μου δεν επεσα ποτε κατω απο 15000χλμ το χρονο, αρα μονο το PANDA diesel προσφερει πραγματικη οικονομια. Εαν βαλεις και τα αραιοτερα και φτηνοτερα service που εχει τοτε PANDA δαγκωτο.
Το PANDA με νορμαλ οδήγηση πάνω απο 4,8-5,2 λ/100χλμ δεν καιει. Είναι το οικονομικότερο και σε εθνικη με οδηγηση εως περίπου τα 120χλμ οπου κατεβαινει ακομα χαμηλώτερα. Τωρα αν τσεκουρώνεις τη 1η-2η ταχυτητα οποιοδήποτε αυτοκίνητο θα κάψει.
Καλημέρα σας. Δεν ξέρω με τι τρόπο βγάζετε τις καταναλωσεις... Είμαι κάτοχος καλοσυντηρημενου Citroën c1, 2008μοντ.Μιλατε για κατανάλωση 1,3 € στα 20 χλμ, δηλαδή λιγότερο από... 5λ/100χλμ σε αστική χρήση. Κυκλοφορω καθημερινά Κηφισίας κλπ και κάτω από 6,5λ/100 δεν έχω δει ποτέ!. Το ίδιο και φίλος με Toyota aygo. Ίσως μόνο σε... Γκρεμό..
Με μολις 5200χλμ το χρονο το συμπερασμα σας ειναι αναξιοπιστο. Οσο θυμαμαι τον εαυτο μου δεν επεσα ποτε κατω απο 15000χλμ το χρονο, αρα μονο το PANDA diesel προσφερει πραγματικη οικονομια. Εαν βαλεις και τα αραιοτερα και φτηνοτερα service που εχει τοτε PANDA δαγκωτο.
Το panda εχει μακραν πολυ καλυτερες επιδοσεις σε ολες τις μετρησεις, με εξαιρετικα χαμηλη καταναλωση και πολυ καλους ποιοτικους χωρους .
Το PANDA με νορμαλ οδήγηση πάνω απο 4,8-5,2 λ/100χλμ δεν καιει. Είναι το οικονομικότερο και σε εθνικη με οδηγηση εως περίπου τα 120χλμ οπου κατεβαινει ακομα χαμηλώτερα. Τωρα αν τσεκουρώνεις τη 1η-2η ταχυτητα οποιοδήποτε αυτοκίνητο θα κάψει.
Nik συγνώμη...
Αγαπητέ Nic με τον ίδιο τρόπο που και στο νέο Astra cdti 1,6lt βγάζουν κατανάλωση 6,6 λτ./100 χλμ.....μέθοδος ότι να ναι...