Το Citroen C1 με τον 1,0άρη κινητήρα βενζίνης των 68 ίππων αποδεικνύεται η πιο συμφέρουσα επιλογή δίνοντας πληρωμένη απάντηση στο ερώτημα βενζίνη ή diesel στα μίνι.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Citroen C1 με τον 1,0άρη κινητήρα βενζίνης των 68 ίππων αποδεικνύεται η πιο συμφέρουσα επιλογή δίνοντας πληρωμένη απάντηση στο ερώτημα βενζίνη ή diesel στα μίνι.

Συμπέρασμα

(2/9/2016)

Η βενζίνη είναι η λύση στα μίνι

Ο μύθος που θέλει τα diesel να αποτελούν τις πιο συμφέρουσες επιλογές δεν ισχύει στην συγκεκριμένη κατηγορία των μίνι, αφού εκείνα εκ φύσεως δεν πραγματοποιούν πολλά χιλιόμετρα, έτσι ώστε να αποσβέσουν σχετικά σύντομα το επιπλέον κόστος που απαιτεί η αγορά τους. Αυτό συμβαίνει γιατί τα βενζινοκίνητα που είναι και οι περισσότερες προτάσεις σε αυτή την κατηγορία, είναι ούτως ή άλλως οικονομικά σε κατανάλωση και σε τιμή αγοράς. Είναι ασύμφορο έτσι να αναζητήσει κανείς ένα ελαφρώς πιο οικονομικό σε κατανάλωση diesel μοντέλο ή να ψαχτεί για χρήση «εναλλακτικού καυσίμου» όπως το φυσικό αέριο αφού όσο καλή τιμή αγοράς και να διαθέτει, πάντα θα είναι ακριβότερο σε τιμή από το αμιγώς βενζινοκίνητο. Κάτι αντίστοιχο θα συνέβαινε και με ένα υβριδικό σε αυτή την κατηγορία αν υπήρχε, που εν τέλει ορθώς δεν υπάρχει γιατί δεν έχει κανένα νόημα για καμία εταιρεία να «θάψει» το αντίστοιχο βενζινοκίνητο μοντέλο της. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι ακόμα σε άλλο επίπεδο τιμής με το κόστος αγοράς να κρίνεται απαγορευτικό, ωστόσο είναι σαφές ότι δεν έχει αντίπαλο σε κατανάλωση σε πραγματική αξία.

Το Fiat Panda είναι το μόνο diesel αυτοκίνητο της κατηγορίας και διατίθεται επίσης ως βενζινοκίνητο και φυσικού αερίου.

Το Fiat Panda είναι το μόνο diesel αυτοκίνητο της κατηγορίας και διατίθεται επίσης ως βενζινοκίνητο και φυσικού αερίου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ford
skoda