Η Mercedes CLA 180 d πατάει γερά στο οδόστρωμα και δεν δυσανασχετεί όταν ανεβάσεις οδηγικούς ρυθμούς. Η ανάρτηση απορροφά λίγο καλύτερα τις ανωμαλίες.
Οδική συμπεριφορά: Πατάει γερά και σφιχτά
46.419 Επισκέψεις στο άρθρο (8/2/2017)
Η οδική συμπεριφορά της ανανεωμένης Mercedes CLA 180 d έχει βελτιωθεί λίγο ως προς την ποιότητα κύλισης και την λειτουργία της ανάρτησης. Πιο αναλυτικά, τώρα, στον αυτοκινητόδρομο και στις υψηλές ταχύτητες το γερμανικό μοντέλο πατάει γερά και ελάχιστοι αεροδυναμικοί θόρυβοι περνάνε στην καμπίνα, ενώ δεν δυσανασχετεί υπό πίεση παρά το περισσότερο βάρος στον μπροστινό άξονα. Από την άλλη, μέσα στην πόλη χάρη στις 18άρες ζάντες με το χαμηλό προφίλ των ελαστικών του μοντέλου της δοκιμής οι εγκάρσιες ανωμαλίες συνεχίζουν να γίνονται αισθητές στους επιβάτες όμως σε μικρότερο βαθμό. Αν είστε τύπος που πατάει το γκάζι -και γιατί όχι αφού δεν θα έχετε να φοβάστε για την κατανάλωση- αυτό το set-up θα καλύψει τις ορέξεις σας. Κατά τα λοιπά, το τιμόνι είναι γρήγορο, άμεσο και παρέχει ικανοποιητική πληροφόρηση, το πλαίσιο στιβαρό, ενώ τα φρένα ανθεκτικά και αποτελεσματικά.
Τα τεχνικά στοιχεία για τις αναρτήσεις και τους τροχούς.
Παιδια μην σας ξεγελαει. Το αμαξι μπορει να ειναι 1453 κιλα περιπου και να εχει 109 αλογα ομως η ροπη στα 260Nm ειναι πολυ καλη και ειναι σβελτο ειδικα απο χαμηλες. Σταματα ξεκινα ειδικα με το σασμαν αυτο 7DCT ειμαι οτι πρεπει για την πολη. Στα ταξιδια δε η ιδανικη ταχυτητα του ειναι 170 σταθερα απο τα 208 τελικη και φυσικα εχει απιστευτη αναρτηση και ηχομονωση. Εχω το συγκεκριμενο σε Facelift. 800 χιλιομετρα με 50 λιτρα κοστος περιπου 71 ευρω με πετρελαιο ( το καλο της ΕΚΟ Avio). Σας μιλαει ενας ανθρωπος που ειχε καποτε Leon 20vt 658 ps & Golf gti 300ps. Η υπερβολη σε ολο της το μεγαλειο.
Παιδια μην σας ξεγελαει. Το αμαξι μπορει να ειναι 1453 κιλα περιπου και να εχει 109 αλογα ομως η ροπη στα 260Nm ειναι πολυ καλη και ειναι σβελτο ειδικα απο χαμηλες. Σταματα ξεκινα ειδικα με το σασμαν αυτο 7DCT ειμαι οτι πρεπει για την πολη. Στα ταξιδια δε η ιδανικη ταχυτητα του ειναι 170 σταθερα απο τα 208 τελικη και φυσικα εχει απιστευτη αναρτηση και ηχομονωση. Εχω το συγκεκριμενο σε Facelift. 800 χιλιομετρα με 50 λιτρα κοστος περιπου 71 ευρω με πετρελαιο ( το καλο της ΕΚΟ Avio). Σας μιλαει ενας ανθρωπος που ειχε καποτε Leon 20vt 658 ps & Golf gti 300ps. Η υπερβολη σε ολο της το μεγαλειο.
το θέμα δεν είναι τα άλογα αλλά η αστεία ροπή....
Που πας με 109 αλογα απορω και γιατι τα βγαζουν καθολου!