Στο Ibiza η ποιότητα κυμαίνεται σε πολύ υψηλά στάνταρ με μένα άκρως στιβαρό, αλλά λιτό διάκοσμο που ξεχωρίζει η έγχρωμη οθόνη 5 ιντσών.

Τo 208 ακολουθεί μια οδηγο-κεντρική αρχιτεκτονική που διακρίνεται από minimal λογική, με λιτές γραμμές και νεανικό χαρακτήρα.

Η μοντέρνα και provocative σχεδίαση του Micra συνεχίζεται και στο εσωτερικό, χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητα, με ευρεία χρήση μαλακού πλαστικού στο ταμπλό.

Εσωτερικό: Ποιοτικό το 208, μοντέρνο το Micra, στιβαρό το Ibiza

206.847 Επισκέψεις στο άρθρο (31/1/2019)

Όσον αφορά στο εσωτερικό τους και τα τρία μοντέλα ακολουθούν τη σχεδιαστική φιλοσοφία της εξωτερικής σχεδίασης. 
 
Έτσι τo εκλεπτισμένο 208 ακολουθεί μια οδηγοκεντρική αρχιτεκτονική που διακρίνεται από minimal λογική, με λιτές γραμμές και νεανικό χαρακτήρα. Παράλληλα διατηρεί την φιλοσοφία i-cockpit της Peugeot, με το μικρό σε διάμετρο τιμόνι και τα όργανα που ξεπροβάλουν από το ταμπλό στο ύψος των ματιών του οδηγού, ενώ ποιοτικά δεν έχεις να προσάψεις κάτι.
 
Η μοντέρνα και provocative σχεδίαση του Micra συνεχίζεται και στο εσωτερικό, χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητα, με ευρεία χρήση μαλακού πλαστικού στο ταμπλό, αφρώδεις επενδύσεις στην κεντρική κονσόλα, προσεγμένο φινίρισμα και γερή συναρμογή. Η έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό δίνει έναν high tech τόνο. 
 
Τέλος, στο «αθλιτικό» Ibiza η ποιότητα κυμαίνεται σε πολύ υψηλά στάνταρ με ένα άκρως στιβαρό, αλλά λιτό διάκοσμο που ξεχωρίζει η έγχρωμη οθόνη 5 ιντσών. Δεν υπάρχουν θόρυβοι και τριγμοί, ωστόσο τα υλικά στις μεγάλες επιφάνειες, αν και ποιοτικά, είναι σκληρά. Φυσικά ξεχωρίζει για την ποιότητα και τη λειτουργικότητά του, όπως άλλωστε όλα τα μοντέλα του Ομίλου. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

test center
ΜΟΤΟ