2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Πιο μοντέρνο είναι στο εσωτερικό του το Toyota Auris, κερδίζοντας στις λεπτομέρειες και τον τίτλο του πιο ποιοτικού στην μεταξύ του κόντρα με το Pulsar.
Εσωτερικό: Πιο ευχάριστο το Auris, στιβαρό και καλοφτιαγμένο το Pulsar
32.650 Επισκέψεις στο άρθρο (22/12/2016)
Στο εσωτερικό των δύο αυτοκινήτων η εικόνα συνεχίζει να διαφέρει με την Toyota να επιλέγει πιο φουτουριστική σχεδίαση και την Nissan να κινείται πάλι σε πιο συμβατικά μονοπάτια. Το Auris λοιπόν είναι πιο «ιδιαίτερο» στο εσωτερικό του με το ψηλό και κάθετο ταμπλό να κερδίζει τις εντυπώσεις σχεδιαστικά, ενώ πόντους προσφέρει η οθόνη αφής που βρίσκεται στο κέντρο της κονσόλας στις πιο πλούσιες από την βασική, εκδόσεις. Στο Pulsar μπορεί ο διάκοσμος να μην διεκδικεί δάφνες πρωτοτυπίας, είναι ωστόσο απόλυτα αρμονικός με τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου, προβάλλοντας προσεγμένο φινίρισμα και καλή ποιότητα κατασκευής στο σύνολό του.
Αντίστοιχα επίπεδα ποιότητας συναντάμε και στο Auris, με την συναρμολόγηση εδώ να είναι ελαφρώς πιο προσεγμένη και να κερδίζει έτσι στα σημεία τον τίτλο του καλύτερου εσωτερικού. Η θέση οδήγησης είναι άνετη και στα δύο αυτοκίνητα, όμως και εδώ το Auris έχει ένα ελαφρύ προβάδισμα, με τις ρυθμίσεις του καθίσματος να διαμορφώνουν μια πιο χαμηλή θέση οδήγησης, ενώ εργονομικά και τα δύο αυτοκίνητα δεν θα προβληματίσουν.
Συμβατική σχεδίαση αλλά όμορφο παρά τον λιτό του διάκοσμο είναι το εσωτερικό του Nissan Pulsar, παρουσιάζοντας παράλληλα και καλή ποιότητα κατασκευής.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Αντίστοιχα επίπεδα ποιότητας συναντάμε και στο Auris, με την συναρμολόγηση εδώ να είναι ελαφρώς πιο προσεγμένη και να κερδίζει έτσι στα σημεία τον τίτλο του καλύτερου εσωτερικού. Η θέση οδήγησης είναι άνετη και στα δύο αυτοκίνητα, όμως και εδώ το Auris έχει ένα ελαφρύ προβάδισμα, με τις ρυθμίσεις του καθίσματος να διαμορφώνουν μια πιο χαμηλή θέση οδήγησης, ενώ εργονομικά και τα δύο αυτοκίνητα δεν θα προβληματίσουν.
....και downsized, και turbo απο ιαπωνικό μικρομεσαίο?? Αμάτρημα! Ειναι αυτό που καταρίεσαι, και κατηγορείς, και κοροϊδευεις, να το βαζεις σπιτι σου, να το προσκυνας. Ντροπής πραματα! Και ειμαι βεβαιος οτι με ενα μαγικο τροπο αυτά τα τουρμπο δεν θα βγάλουν ποτε βλάβη, καμια φθορά. 400.000χλμ μετά, καποιοι θα γραφουν το κλασικό "καμια απολυτως βλαβη"!! Αργησαν αρκετα οι Ιαπωνες, και μαλιστα αρκετα, αλλα ειναι σε σωστό δρομο, κ για στα καθημερινά μικρομεσαία, και στα υπερ-όπλα τους TypeR (τουρμπιζμενο οσο δεν παει). Εφαγε κανεις τη γλώσσα του???
Ωραια μοτερια και τα δυο εξ ανατολων δημιουργηματα. Η αγορα βεβαια και οι πελατες της εχουν βγαλει ξεκαθαρο νικητη στην μεταξυ τους διαμαχη και αυτο ειναι το auris που κερδιζει στα σημεια...θα ακολουθησω μαζι τους και εγω.
Οι Ιάπωνες είχαν turbo οχήματα και μάλιστα με περισσότερες αξιώσεις στο θέμα 'ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ' από τους Ευρωπαίους κατασκευαστές οχημάτων... επίσης οι Ιάπωνες έβγαλαν στην παραγωγή, αρκετά κατασκευαστικά καλούδια ... που σημαίνει οτι τα εξέλιξαν και έριξαν το κόστος παραγωγής τους, έτσι ώστε να μπορούμε να αγοράσουμε 'ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΟΧΗΜΑ' με όσο το δυνατό λιγότερα χρήματα και με περισσότερη τεχνολογία, κ.τ.λ. επάνω στο όχημα μας.-