Όσο δυσκολεύουν τα τεστ πρόσκρουσης τόσο ασφαλέστερα αυτοκίνητα παράγονται.

O NHTSA πήρε απόφαση

2.198 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/5/2016

Όσο περνάνε τα χρόνια τα μέτρα για την ασφάλεια των επιβατών που επιβαίνουν στα αυτοκίνητα αυξάνονται

 
o οργανισμός NHTSA έχει πάρει την απόφαση ότι θα πρέπει να συμπεριλάβουν στις δοκιμές πρόσκρουσης και τους πίσω επιβαίνοντες των οχημάτων.

Οι περισσότερες δοκιμές πρόσκρουσης μέχρι και σήμερα γίνονται με «κούκλες» που προσομοιώνουν ενήλικες που κάθονται στα μπροστινά καθίσματα και με παιδικές «κούκλες» στα πίσω καθίσματα που προσομοιώνουν τις αντιδράσεις των παιδιών. Η τελική βαθμολογία από τα τεστ αυτά μετριέται σε αστέρια.


Τι γίνεται όμως με τους ενήλικες των πίσω καθισμάτων; Για αυτό ακριβώς τον λόγο ο NHTSA πήρε την απόφαση από το 2019 να ξεκινήσουν οι δοκιμές και για τους ενήλικες επιβάτες των πίσω καθισμάτων.

Με αυτό τον τρόπο τα τεστ για τα αυτοκίνητα δυσκολεύουν μιας και για να αποσπάσει πλέον αστέρια ένα αυτοκίνητο θα πρέπει εκτός των μέχρι τώρα κανονισμών ασφαλείας, να συμπεριλάβει και την ασφάλεια των πίσω επιβατών σαν να είναι οι μπροστινοί επιβάτες.

Oι αυτοκινητοβιομηχανίες είχαν δώσει μεγαλύτερη σημασία στην ασφάλεια των μπροστά επιβατών λόγο του ότι και οι δοκιμές πρόσκρουσης γινόντουσαν με γνώμονα αυτούς, με αποτέλεσμα να μπουν σε δεύτερη μοίρα οι πίσω επιβάτες. Αυτό δεν σημαίνει ότι οι πίσω επιβάτες κινδυνεύουν σε σχέση με τους μπροστά απλά τα ποσοστά τραυματισμών είναι περισσότερα για τους πίσω επιβάτες μιας και έχουν τους πλαϊνούς αερόσακους και οροφής καθώς και την ζώνη για προστασία. Σε αντίθεση με τους μπροστά που έχουν όλα αυτά αλλά και τον ατομικό αερόσακο που δεν έχουν οι πίσω.

Αυτές οι δοκιμές θα ξεκινήσουν από το 2019 για τον NHTSA, κάτι που ίσως να κάνει και τον Euro NCAP να ασχοληθεί με την ασφάλεια των πίσω επιβατών ενός αυτοκινήτου.

Tags: NHTSA, IIHS,