Καλές επιδόσεις και ανεπαίσθητες οι εναλλαγές on-off

11.323 Επισκέψεις στο άρθρο (15/3/2024)
Τα 100 άλογα κινούν σβέλτα το μοντέλο και το 48V σύστημα κρατάει χαμηλά την κατανάλωση.
2 Φωτογραφίες »

Τα 100 άλογα κινούν σβέλτα το μοντέλο και το 48V σύστημα κρατάει χαμηλά την κατανάλωση.

Στα θετικά από την οδηγική μας εμπειρία όμως, πέρα από την βελτίωση της κατανάλωσης του μοντέλου (η μέση είναι γύρω στα 7 λτ./100 χλμ.) είναι και ο τρόπος λειτουργίας του συστήματος γιατί η εναλλαγή μεταξύ σβηστού-αναμμένου κινητήρα δεν γίνεται αισθητή στον οδηγό, όπως άλλωστε και το boost στο πάτημα του γκαζιού που συμβάλλει στις επιδόσεις. Για την ακρίβεια το 0-100 ολοκληρώνεται σε 10,9 δλ. η ουσία όμως είναι ότι το μοντέλο έχει σπιρτάδα και δίνει την αίσθηση με τη βοήθεια του νέου αυτόματου κιβωτίου ότι έχει παραπάνω από 100 άλογα από όσα λένε τα χαρτιά. Επί του πρακτέου δηλαδή κινούμασταν άνετα με 120-140 στον ιταλικό αυτοκινητόδρομο (2 άτομα+αποσκευές), ενώ στα μικρά ορεινά κομμάτια έξω από το Milano και κοντά στις διάσημες λίμνες Κομό και Χ, κινηθήκαμε σβέλτα  τόσο με την επιλογή Normal, όσο και στην Sport.

Σελίδα 1Οδηγούμε: Νέο Jeep Avenger e-Hybrid
Σελίδα 2Καλές επιδόσεις και ανεπαίσθητες οι εναλλαγές on-off
Σελίδα 3Jeep και έξω από την άσφαλτο
Σελίδα 4Διαθέσιμο από 26.490 ευρώ
SEAT GNHSIA ANTALLAKTIKA
ETRANSIT VS ESPRINTER