Κινητήρες και οδική συμπεριφορά

40.056 Επισκέψεις στο άρθρο (27/1/2024)
Κάτω από το καπό του ήπια υβριδικού Puma των 155 ίππων.
2 Φωτογραφίες »

Κάτω από το καπό του ήπια υβριδικού Puma των 155 ίππων.

Focus και Puma συνδυάζονται με ήπια υβριδικό σύνολο που αποτελείται από έναν 3κύλινδρο turbo 1.000άρη EcoBoost βενζινοκινητήρα με έναν εναλλάκτη/γεννήτρια με την ονομασία «BISG», που ενισχύει τον κινητήρα με επιπλέον 50 Nm ροπής και αναλαμβάνει την ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση του οχήματος, φορτίζοντας τη μπαταρία ιόντων λιθίου, τάσης 48V και χωρητικότητας 0,48 kWh. Το ηλεκτρικό σύστημα δίνει boost από χαμηλά και έτσι ο 1,0 Ecoboost των 155 ίππων γίνεται πιο ζωηρός κατά την επιτάχυνση, ενώ στην συνέχεια το μοτέρ «απλώνει» προοδευτικά τη δύναμη μέχρι ψηλά και στις δύο περιπτώσεις. Στο κομμάτι των ρεπρίζ και της επιτάχυνσης, τα δύο μοντέλα της Ford εμφανίζουν παρόμοιες επιδόσεις, με το Focus να έχει ένα ελαφρύ προβάδισμα σε 0-100 χλμ./ώρα (8,9 δλ). και προσπέρασμα (6,2 δλ. για το 60-100 και 8,8 δλ. για το 80-120) αντί του Puma (0-100 χλμ./ώρα σε 9,1 δλ., 6,5 δλ. για το 60-100 και 9,1 δλ. για το 80-120).


Tο Focus να έχει ένα ελαφρύ προβάδισμα σε 0-100 χλμ./ώρα και προσπέρασμα απέναντι στο Puma.
2 Φωτογραφίες »

Tο Focus να έχει ένα ελαφρύ προβάδισμα σε 0-100 χλμ./ώρα και προσπέρασμα απέναντι στο Puma.


Όπως είναι λογικό, Ford Focus και Puma δεν εμφανίζουν μεγάλες διαφορές στο κομμάτι της κατανάλωσης καυσίμου, ωστόσο το Puma, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας σε πραγματικές συνθήκες είναι πιο οικονομικό σε βενζίνη μέσα στην πόλη (8,1 λτ. αντί 8,3 λτ. του Focus) και στο ταξίδι (4,6 λτ. αντί 5,8 λτ στο Focus, άρα και σε μεικτές συνθήκες (7 λτ. του Puma έναντι 7,7 του Focus). Να σημειωθεί πως με εκπομπές CO2 στα 101γρ./χλμ στην περίπτωση του Puma και 118 γρ./χλμ. σε αυτή του Focus, τα δύο αυτοκίνητα δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας και έχουν ελεύθερη πρόσβαση στον πράσινο δακτύλιο.

Στον δρόμο: Χαίρεσαι να τα οδηγείς 

Όπως όλα τα σύγχρονα Ford, έτσι και τo ανανεωμένο Focus και το Puma είναι ιδανικά για όσους ψάχνουν ένα αυτοκίνητο απολαυστικό στην οδήγηση. Η σφιχτή ST-Line ανάρτηση ισορροπεί μαγικά ανάμεσα στην αποτελεσματικότητα και την σωστή λείανση των κακοτεχνιών, δεν κοπανάει και προσφέρει σπουδαία ποιότητα κύλισης. Focus και Puma μπορούν να κινηθούν με στιβαρότητα και σε γρήγορους ρυθμούς, χάρη στο εξαιρετικό σε αμεσότητα και πληροφόρηση που διαθέτουν (ειδικά το Focus). Στις υψηλές ταχύτητες, και τα δύο μοντέλα είναι ευθύβολα, δεν παράγουν μεγάλους αεροδυναμικούς θορύβους, ενώ όταν χρειαστεί να στρίψουν, το κάνουν αποτελεσματικά (100-0 χλμ./ώρα σε 35,6 μ. το Focus, σε 36,7 το Puma).

Σελίδα 1Οικογενειακό Ford Focus ή SUVάκι Puma στα ίδια λεφτά και άλογα;
Σελίδα 2Εμφάνιση: Χαμηλό και κομψό το Focus, ψηλό και περιπετειώδες το Puma
Σελίδα 3Εσωτερικό: Περισσότεροι χώροι για τους επιβάτες το Focus, μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ το Puma
Σελίδα 4Κινητήρες και οδική συμπεριφορά
Σελίδα 5H γνώμη μας
ETRANSIT VS ESPRINTER
test center