2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Τελικά έχουν λόγο ύπαρξης οι 3θυρες εκδόσεις; Εσείς τι λέτε;
Θάνατος στα 3θυρα;
11.804 Επισκέψεις στο άρθρο (22/6/2015)
Αν δεν πρόκειται για κουπέ ή σπορ αμάξι, ποιος θα κόψει δύο πόρτες από ένα κατά τα άλλα πρακτικό αυτοκίνητο; Μήπως είναι ώρα οι τρίθυρες εκδόσεις να πεθάνουν;
5 Οι τρίθυρες εκδόσεις κοστίζουν πολύ. Όχι για εμάς, γιατί συνήθως η τιμή της τρίθυρης έκδοσης είναι χαμηλότερη από την πεντάθυρη. Κοστίζουν όμως στους κατασκευαστές. Η VW παραδέχθηκε πως αν κόψει το 3θυρο Polo θα μειώσει κατά 100 εκατομμύρια το κόστος εξέλιξης του μικρού της μοντέλου. Λεφτά που θα φύγουν από το κόστος απόσβεσης, που σημαίνει και χαμηλότερη τιμή λιανικής.
4 Οι τρίθυρες εκδόσεις είναι ακριβότερες στην επισκευή. Και όχι μόνο για εμάς, αλλά και για τους κατασκευαστές. Βλέπεις μια πίσω πόρτα αν χτυπηθεί αλλάζει. Γρήγορα και εύκολα και με ένα ανταλλακτικό πουλημένο μένουν ευχαριστημένοι όλοι, κατασκευαστές και ιδιοκτήτες. Το ίδιο σημείο στην τρίθυρη έκδοση όμως μόνο επισκευάζεται. Που σημαίνει περισσότερα εργατικά, με κέρδος για το συνεργείο, και λιγότερα ανταλλακτικά, άρα λιγότερο κέρδος για τον κατασκευαστή. Και μεγαλύτερο κόστος για εμάς αφού τα εργατικά σήμερα είναι πανάκριβα.
3 Οι τρίθυρες εκδόσεις είναι δύσχρηστες. Η πρόσβαση πίσω όχι μόνο γίνεται δύσκολα, αλλά κι από μόνο μία πόρτα αφού ο οδηγός είναι συνήθως ήδη μέσα και δεν θα σηκωθεί. Αν υπάρχει μωρό ή παιδί να δεθεί σε κάθισμα το όλο πράγμα γίνεται εφιάλτης, ενώ αν αρχίσουμε να κουραζόμαστε μπορεί να γίνει και επικίνδυνο αφού ο πειρασμός να μην δέσουμε τα παιδιά στο καρεκλάκι γίνεται έντονος. Το χειρότερο όμως με τις τρίθυρες εκδόσεις είναι ότι εκδικούνται. Γιατί αν αγόρασες τρίθυρο και μετά βρέθηκες με οικογένεια, αν δεν έχεις την δυνατότητα να αλλάξεις αυτοκίνητο, βρέθηκες με έναν εφιάλτη στα χέρια σου.
2 Οι τρίθυρες εκδόσεις είναι δύσκολες στη μεταπώληση. Γιατί οι περισσότεροι ξέρουν πλέον ότι χωρίς πίσω πόρτες το πράγμα δυσκολεύει. Ειδικά στα μικρά και μίνι που αγοράζονται για δεύτερα ή για να μετακινούνται τα παιδιά, το πράγμα γίνεται απαγορευτικό και έτσι τα τρίθυρα πωλούνται δυσκολότερα και φθηνότερα.
1 Αντί για τρίθυρα υπάρχουν πλέον τα κουπέ. Ξεκινώντας από τα μικρομεσαία οι κατασκευαστές άρχισαν να διαμορφώνουν τις τρίθυρες εκδόσεις ως αυτόνομα μοντέλα, σημαντικά διαφοροποιημένα. Τα κουπέ μικρομεσαία έχουν το δικό τους κοινό, δεν βάζουν κανένα σε λάθος πειρασμούς και είναι πλέον μία κατηγορία με άλλες προδιαγραφές και προτεραιότητες. Ήδη η λογική των κουπέ περνάει και στα μικρά. To Corsa διαφέρει αισθητά, το νέο Ηyundai i20 Coupe όμως δείχνει το δρόμο που θα έχουν οι επόμενες γενιές μοντέλων.
Εσείς όμως τι λέτε; Θα σας λείψουν τα τρίθυρα μίνι, μικρά και μικρομεσαία;
Αντί για 3θυρο, κουπέ: Ακόμη και στη μικρή κατηγορία, το 3θυρο Opel Corsa διαφέρει αισθητά από το 5θυρο, σε ένα όμορφο κουπέ αμάξωμα compact διαστάσεων.
Απαντώ και στα πέντε (5 λόγοι για να μην καταργηθούν τα τρίθυρα): 1. Κανέναν δεν τον ενδιαφέρει εάν χάνει το εργοστάσιο που βγάζει δισεκατομύρια. Και πάλι έχουν αυτοί τρόπο να αποσβέσουν την χασούρα τους. 2. Δεν νομίζω μια πόρτα πλήρης να είναι πιο φτηνή από ένα ξεβούλιαγμα και στοκάρισμα. Και η καινούρια πόρτα θέλει βάψιμο και αστάρωμα και το περιθώριο κέρδους είναι πολύ μεγαλύτερο. 3. Κάποιος ο οποίος έχει μικρό εισόδημα δεν νομίζω να δυσανασχετήσει με την δυσκολία πρόσβασής στο πίσω μέρος. Ειδικά ξέρωντας ότι δεν του φτάνουν τα χρήματα για μια πιο πρακτική έκδοση. Ο συμβιβασμός σ΄αυτό το σημείο είναι εύκολος, από το να μην μπορεί να πάρει καν αυτοκίνητο. 4. Η μεταπώληση θα απευθυνθεί σε ίδιο αγοραστικό κοινό. Και στην περίπτωση του 2ου αυτοκινήτου, πάλι στην θέα των χρημάτων ουδείς θα το κοιτάξει. 5. Περισσεύουν σε κανένα λεφτα για ένα ιδιαίτερο κουπέ που περιγράφετε; Και ένα 6 από εμένα. Εδώ που είμαι γίνεται χαμός από 3θυρα.
Ένας ψηλός οδηγός στα αριστερά του στο πεντάθυρο έχει την μεσαία κολόνα, ενώ στο τρίθυρο το τζάμι της πόρτας του.
Απο την εμπείρα μου, (σε ολα τα είδη ) ενα εχω να πω : Τα 3θυρα ειναι πιο δεμενα και με μεγαλυτερη στρεπτική ακαμψία ! Αυτο οσον αφορα το αυτοκινητο, και οποιον τον ενδιαφέρει και ξέρει τι σημαίνει αυτο. Τωρα οποιος δεν εχει χρήματα για 5θυρο και κουραγιο δεν ειναι απαραίτητο να παρει καινουργιο 3θυρο, μπορει καλιστα με τα ιδια χρήματα να βρει σχεδόν καινουργιο 5θυρο.
Ειχα 3θ πολυ ταλαιπωρια μπες βγες κατσε να περασω κουραστικο αβολο
Tο σημαντικότερο μειονέκτημα για τα τρίθυρα είναι η ασφάλεια, και ο λόγος είναι η πιθανότητα εγκλωβισμού των πίσω επιβατών σε περίπτωση τραυματισμού και δυσκολίας μετακίνησης των εμπρός. Όσο για την ασφάλεια των μικρών παιδιών, όλες πλέον οι πίσω πόρτες έχουν δυνατότητα απαγόρευσης ανοίγματος από μέσα.
ειχα καποτε το αστρα 3θυρο μοντελο 2001 και μαλιστα η επετειακη εκδοση.θεωρω οτι για παραδειγμα στο συγκεκριμενο μονο το 3θυρο ηταν σουλουπιαρικο γιατι τα αλλα δε βλεπονταν!ισως οι εταιρειες μειωναν την παραγωγη 3θυρων,παντως αγορασα τοτε 3θυρο γιατι δεν ειχα λεφτα για κουπε!