Peugeot 3008: Πόσο καλό είναι τo 1o σε πωλήσεις C-SUV στην Ελλάδα;
- Οικονομικό σε κατανάλωση στην πόλη & ταξίδι
- Θα καθίσουν εύκολα 3 επιβάτες στο πίσω κάθισμα
- Πόσο καλό είναι σε φρένα και οδική συμπεριφορά;
- Σημαντική αύξηση πωλήσεων σε σχέση με πέρσι
To Peugeot 3008 στο μικροσκόπιο του AutoΤρίτη Test Center
Τις περισσότερες προτιμήσεις στην κατηγορία των οικογενειακών SUV συγκεντρώνει το Peugeot 3008 μετά από τους πρώτους 9 μήνες του 2023 με 2.063 πωλήσεις, κατακτώντας την κορυφή των εταιρικών πωλήσεων και τη δεύτερη θέση (πίσω από το Toyota C-HR) στις λιανικές πωλήσεις, με 1.121 και 942 νέες ταξινομήσεις αντίστοιχα. Το Peugeot 3008 μάλιστα βλέπει τις πωλήσεις του να έχουν αυξηθεί σημαντικά σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Aνάμεσα στους λόγους που έχει καταφέρει να κερδίσει την προτίμηση του κοινού είναι η μοντέρνα σχεδίασή του και ο premium προσανατολισμός, όμως σημασία έχει ο συνολικός χαρακτήρας και φυσικά οι επιδόσεις του. Στις επόμενες γραμμές λοιπόν, το φέρνουμε αντιμέτωπο με τα όργανα μετρήσεων του AutoΤρίτη Test Center.
Πόσο καλό είναι στην πράξη το μικρομεσαίο SUV της Peugeot στην έκδοση με τον 1,2 λτ. PureTech των 130 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων (διαβάστε την δοκιμή μας) συγκρίνοντάς το με 17 άλλα μικρομεσαία SUV βενζίνης και mild hybrid που έχουν περάσει την πόρτα του γκαράζ μας και συνεπώς, από τις απαιτητικές δοκιμασίες του AutoΤρίτη Test Center.
Σημειώνουμε πως για την τελική κατάταξη έχουμε συνυπολογίσει την επίδοσή τους σε κατανάλωση, χώρους και ασφάλεια. Θεωρούμε άλλωστε τον καθένα από τους παραπάνω τομείς εξίσου σημαντικό (33%), για να υπολογίσουμε την τελική βαθμολογία.
Peugeot 3008 απέναντι στον ανταγωνισμό
Ποια συνδυάζουν καλύτερα Κατανάλωση, Χώρους και Ασφάλεια
Ποια συνδυάζουν καλύτερα Κατανάλωση, Χώρους και Ασφάλεια
Για την τελική κατάταξη έχουμε συνυπολογίσει την κατάταξή τους σε κατανάλωση, χώρους και ασφάλεια. Θεωρούμε τον καθένα από τους παραπάνω τομείς εξίσου σημαντικό (33%), για να υπολογίσουμε την τελική κατάταξη.Μπορείτε να δείτε αναλυτικά στις επόμενες επιλογές και τι λαμβάνουμε υπόψη για να κάνουμε την κατάταξη και στους 3 επιμέρους τομείς της κατανάλωσης, των χώρων και της ασφάλειας.
Rank | Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Τιμή | Κατα νάλωση | Χώροι | Ασφά λεια |
---|---|---|---|---|---|
1º | RENAULT AUSTRAL 1.3 mHEV AUTO 160 158ps | 13º | 4º | 4º | |
2º | NISSAN QASHQAI 1.3 158 X-TRONIC 158ps | 6º | 14º | 14º | |
3º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 2º | 25º | 8º | |
4º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | 10º | 12º | 13º | |
5º | MERCEDES GLB 200 163ps | 20º | 5º | 12º | |
6º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 29º | 5º | 7º | |
7º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 26º | 16º | 2º | |
8º | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | 32º | 11º | 4º | |
9º | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | 31º | 3º | 14º | |
10º | MERCEDES GLA 200 163ps | 17º | 22º | 9º | |
11º | KIA XCEED 1.5 T-GDI 48V 160 PS DCT 160ps | 15º | 31º | 3º | |
12º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 25º | 18º | 10º | |
13º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 35º | 9º | 11º | |
14º | VOLVO XC40 T2 1.5 129 PS AUTO 129ps | 14º | 20º | 22º | |
15º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 22º | 23º | 14º | |
16º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 1º | 30º | 33º | |
17º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps | 30º | 5º | 29º | |
18º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS AT6 186ps | 22º | 28º | 18º |
Ποια πληρώνουν λιγότερα ευρώ για καύσιμα/έτος
Ποια πληρώνουν λιγότερα ευρώ για καύσιμα/έτος
Ο υπολογισμός έχει γίνει για τον μέσο όρο του Έλληνα οδηγού, όπου το 80% των χιλιομέτρων γίνεται εντός πόλης και το 20% σε ταξίδι. Οι τιμές των καυσίμων έχουν υπολογιστεί σύμφωνα με τις τρέχουσες τιμές στο Παρατηρητήριο Τιμών Υγρών ΚαυσίμωνΜάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κόστος Καυσίμου / Έτος | |
---|---|---|
1º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 1737 |
2º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 1743 |
3º | NISSAN QASHQAI 1.3 158 X-TRONIC 158ps | 2114 |
4º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | 2234 |
5º | RENAULT AUSTRAL 1.3 mHEV AUTO 160 158ps | 2305 |
6º | VOLVO XC40 T2 1.5 129 PS AUTO 129ps | 2312 |
7º | KIA XCEED 1.5 T-GDI 48V 160 PS DCT 160ps | 2339 |
8º | MERCEDES GLA 200 163ps | 2384 |
9º | MERCEDES GLB 200 163ps | 2485 |
10º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 2502 |
11º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS AT6 186ps | 2502 |
12º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 2585 |
13º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 2591 |
14º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 2659 |
15º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps | 2663 |
16º | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | 2691 |
17º | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | 2724 |
18º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 2941 |
Κατανάλωση στην πόλη
Κατανάλωση στην πόλη
Για την μέτρηση της κατανάλωσης εντός πόλης εφαρμόζουμε έναν τυπικό κύκλο, που προσομοιώνει την κίνηση σε αστικές συνθήκες. Έτσι κινούμαστε με ταχύτητα έως 50 χλμ./ώρα και σε ορισμένες συνθήκες ως 80, σαν να κινούμαστε σε κάποια κεντρική λεωφόρο, πραγματοποιώντας παράλληλα στάσεις σαν να περιμένουμε σε φανάρι. Έπειτα από το όργανο που συνδέουμε στη θύρα OBD του οχήματος (παίρνει δεδομένα από τον εγκέφαλο κατευθείαν) λαμβάνουμε το νούμερο της κατανάλωσης.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατανάλωση πόλη (λτ.) | |
---|---|---|
1º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 5,9 |
2º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 6 |
3º | NISSAN QASHQAI 1.3 158 X-TRONIC 158ps | 7,9 |
4º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | 8,6 |
5º | RENAULT AUSTRAL 1.3 mHEV AUTO 160 158ps | 8,7 |
6º | VOLVO XC40 T2 1.5 129 PS AUTO 129ps | 8,8 |
7º | KIA XCEED 1.5 T-GDI 48V 160 PS DCT 160ps | 8,9 |
8º | MERCEDES GLA 200 163ps | 9,4 |
9º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 9,5 |
10º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS AT6 186ps | 9,5 |
11º | MERCEDES GLB 200 163ps | 9,8 |
12º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 10 |
13º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 10,2 |
14º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 10,2 |
15º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps | 10,5 |
16º | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | 10,5 |
17º | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | 10,7 |
18º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 11,5 |
Κατανάλωση σε ταξίδι
Κατανάλωση σε ταξίδι
Για την κατανάλωση σε ταξίδι, με το όργανο πάντα συνδεδεμένο στη θύρα OBD του οχήματος , μετράμε σε ανοιχτό δρόμο για 5 χιλιόμετρα με σταθερή ταχύτητα 100 χλμ./ώρα. Αυτό γίνεται 3 φορές και κρατάμε το μέσο όρο των επιμέρους μετρήσεων.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατανάλωση στο ταξίδι (λτ.) | |
---|---|---|
1º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | 7,5 |
2º | NISSAN QASHQAI 1.3 158 X-TRONIC 158ps | 7,8 |
3º | KIA XCEED 1.5 T-GDI 48V 160 PS DCT 160ps | 8 |
4º | RENAULT AUSTRAL 1.3 mHEV AUTO 160 158ps | 8,1 |
5º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 8,2 |
6º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 8,3 |
7º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS AT6 186ps | 8,5 |
8º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 8,5 |
9º | VOLVO XC40 T2 1.5 129 PS AUTO 129ps | 8,5 |
10º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps | 8,6 |
11º | MERCEDES GLA 200 163ps | 8,7 |
12º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 9 |
13º | MERCEDES GLB 200 163ps | 9 |
14º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 9,1 |
15º | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | 9,2 |
16º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 9,3 |
17º | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | 9,5 |
18º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 10,1 |
Πραγματική αυτονομία σε ταξίδι
Πραγματική αυτονομία σε ταξίδι
Υπολογίζεται με βάση την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ κάθε μοντέλου και την πραγματική (μετρημένη από μας) κατανάλωση του μοντέλου σε ταξίδι.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Πραγματική αυτονομία | |
---|---|---|
1º | MERCEDES GLB 200 163ps | 963 |
2º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | 930 |
3º | NISSAN QASHQAI 1.3 158 X-TRONIC 158ps | 917 |
4º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps | 914 |
5º | RENAULT AUSTRAL 1.3 mHEV AUTO 160 158ps | 887 |
6º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 877 |
7º | VOLVO XC40 T2 1.5 129 PS AUTO 129ps | 857 |
8º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 853 |
9º | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | 841 |
10º | KIA XCEED 1.5 T-GDI 48V 160 PS DCT 160ps | 833 |
11º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 831 |
12º | MERCEDES GLA 200 163ps | 827 |
13º | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | 818 |
14º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 786 |
15º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS AT6 186ps | 785 |
16º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 781 |
17º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 769 |
18º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 753 |
Ποια έχουν τους μεγαλύτερους χώρους
Ποια έχουν τους μεγαλύτερους χώρους
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα; Πόσος χώρος υπάρχει για τα γόνατα και το κεφάλι τους; Πόση είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ τους;Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | |
---|---|
1º | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps |
2º | RENAULT AUSTRAL 1.3 mHEV AUTO 160 158ps |
3º | MERCEDES GLB 200 163ps |
4º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps |
5º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps |
6º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps |
7º | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps |
8º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps |
9º | NISSAN QASHQAI 1.3 158 X-TRONIC 158ps |
10º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps |
11º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps |
12º | VOLVO XC40 T2 1.5 129 PS AUTO 129ps |
13º | MERCEDES GLA 200 163ps |
14º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps |
15º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps |
16º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS AT6 186ps |
17º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps |
18º | KIA XCEED 1.5 T-GDI 48V 160 PS DCT 160ps |
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα
Για το εσωτερικό πλάτος, οι μετρήσεις στηρίζονται σε μια ειδική πτυσσόμενη ράβδο που μετράει την απόσταση μεταξύ των θυρών στο ύψος του στήθους. Για 3 ενήλικες χρειάζεστε 1,35 μέτρα, ενώ για 2 μεγάλους και ένα παιδί 1,25 μέτρα.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Εσωτερικό πλάτος πίσω (εκ.) | |
---|---|---|
1º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | 142,8 |
2º | VOLVO XC40 T2 1.5 129 PS AUTO 129ps | 141,5 |
3º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps | 141,5 |
4º | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | 141,0 |
5º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 140,0 |
6º | MERCEDES GLA 200 163ps | 139,5 |
7º | NISSAN QASHQAI 1.3 158 X-TRONIC 158ps | 139,5 |
8º | MERCEDES GLB 200 163ps | 139,4 |
9º | RENAULT AUSTRAL 1.3 mHEV AUTO 160 158ps | 139,3 |
10º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 139,2 |
11º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 139,2 |
12º | KIA XCEED 1.5 T-GDI 48V 160 PS DCT 160ps | 139,0 |
13º | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | 138,8 |
14º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 137,5 |
15º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 137,5 |
16º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 137,5 |
17º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 134,0 |
18º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS AT6 186ps | 133,8 |
Πόσος χώρος μένει για τα γόνατα των πίσω επιβατών
Πόσος χώρος μένει για τα γόνατα των πίσω επιβατών
Οι μετρήσεις των εσωτερικών χώρων γίνονται με τη βοήθεια του… «Λυκούργου», μιας συσκευής που προσομοιώνει άνθρωπο με ύψος 1,75 μ. και βάρος 75 κιλά. Με το κάθισμα του οδηγού στην πιο χαμηλή θέση (αν υπάρχει ρύθμιση του ύψους), την πλάτη κάθετη και με τη θέση αυτή σταθερή, μετράμε την απόσταση του Λυκούργου από την πλάτη του μπροστά καθίσματος.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Γόνατα (εκ.) | |
---|---|---|
1º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 18,8 |
2º | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | 18,2 |
3º | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | 17,5 |
4º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 17,5 |
5º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 17,5 |
6º | RENAULT AUSTRAL 1.3 mHEV AUTO 160 158ps | 17,2 |
7º | MERCEDES GLB 200 163ps | 16,6 |
8º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps | 16,2 |
9º | NISSAN QASHQAI 1.3 158 X-TRONIC 158ps | 16,0 |
10º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 16,0 |
11º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 15,5 |
12º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | 15,5 |
13º | VOLVO XC40 T2 1.5 129 PS AUTO 129ps | 14,2 |
14º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 14,0 |
15º | MERCEDES GLA 200 163ps | 14,0 |
16º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS AT6 186ps | 13,8 |
17º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 13,8 |
18º | KIA XCEED 1.5 T-GDI 48V 160 PS DCT 160ps | 13,0 |
Πόσος χώρος μένει για το κεφάλι των πίσω επιβατών
Πόσος χώρος μένει για το κεφάλι των πίσω επιβατών
Πάλι πρωταγωνιστής είναι ο «Λυκούργος» (προσομοιώνει άνθρωπο με ύψος 1,75 μ. και βάρος 75 κιλά), ωστόσο σε αυτή την περίπτωση το νούμερο που μετράμε είναι η απόσταση του άνω άκρου του κεφαλιού του «Λυκούργου» από την οροφή.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κεφάλι (εκ.) | |
---|---|---|
1º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 8,1 |
2º | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | 7,5 |
3º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 7,0 |
4º | MERCEDES GLB 200 163ps | 6,6 |
5º | RENAULT AUSTRAL 1.3 mHEV AUTO 160 158ps | 6,6 |
6º | MERCEDES GLA 200 163ps | 5,8 |
7º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS AT6 186ps | 5,5 |
8º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 5,5 |
9º | NISSAN QASHQAI 1.3 158 X-TRONIC 158ps | 5,0 |
10º | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | 4,8 |
11º | VOLVO XC40 T2 1.5 129 PS AUTO 129ps | 4,8 |
12º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | 4,5 |
13º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps | 3,8 |
14º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 3,2 |
15º | KIA XCEED 1.5 T-GDI 48V 160 PS DCT 160ps | 2,9 |
16º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 2,6 |
17º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 2,5 |
18º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 1,5 |
Ποια είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκαζ
Ποια είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκαζ
Γίνεται με την μέθοδο του «Ταμερλάνου». Συγκεκριμένα, έχουμε έναν κύβο γεμάτο με αφρώδες υλικό, από τον οποίο γεμίζουμε το πορτ-μπαγκάζ, μέχρι το ύψος της εταζέρας. Έπειτα μετράμε πόσα εκατοστά κατέβηκε το αφρώδες υλικό στον κύβο μας και πολλαπλασιάζοντάς το με τις διαστάσεις του κύβου, ξέρουμε πόσα λίτρα ακριβώς χωράει πραγματικά το πορτ-μπαγκάζ κάθε αυτοκινήτου.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Πορτ-μπαγκάζ (λτ.) | |
---|---|---|
1º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 615 |
2º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps | 580 |
3º | RENAULT AUSTRAL 1.3 mHEV AUTO 160 158ps | 575 |
4º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 562 |
5º | MERCEDES GLB 200 163ps | 560 |
6º | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | 540 |
7º | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | 530 |
8º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 521 |
9º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | 520 |
10º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 513 |
11º | NISSAN QASHQAI 1.3 158 X-TRONIC 158ps | 504 |
12º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 500 |
13º | VOLVO XC40 T2 1.5 129 PS AUTO 129ps | 452 |
14º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 450 |
15º | MERCEDES GLA 200 163ps | 435 |
16º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS AT6 186ps | 430 |
17º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 424 |
18º | KIA XCEED 1.5 T-GDI 48V 160 PS DCT 160ps | 380 |
Ποια προσφέρουν την μεγαλύτερη ασφάλεια
Ποια προσφέρουν την μεγαλύτερη ασφάλεια
Ποια είναι καλύτερα στην δοκιμή αποφυγής κινδύνου, ποια στρίβουν καλύτερα, ποια φρενάρουν καλύτερα, ποια προσπερνάνε καλύτερα.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | |
---|---|
1º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps |
2º | KIA XCEED 1.5 T-GDI 48V 160 PS DCT 160ps |
3º | RENAULT AUSTRAL 1.3 mHEV AUTO 160 158ps |
4º | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps |
5º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps |
6º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps |
7º | MERCEDES GLA 200 163ps |
8º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps |
9º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps |
10º | MERCEDES GLB 200 163ps |
11º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps |
12º | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps |
13º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps |
14º | NISSAN QASHQAI 1.3 158 X-TRONIC 158ps |
15º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS AT6 186ps |
16º | VOLVO XC40 T2 1.5 129 PS AUTO 129ps |
17º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps |
18º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps |
Ποια στρίβουν καλύτερα
Ποια στρίβουν καλύτερα
Η αξιολόγηση της οδικής συμπεριφοράς του μοντέλου είναι πολυσύνθετη και γίνεται έπειτα από πολλά χιλιόμετρα δοκιμών. Λαμβάνεται υπόψη η επίδοση στο τεστ αποφυγής κινδύνου (elk test), ενώ σημαντικές είναι οι πληροφορίες που λαμβάνει ο δοκιμαστής-οδηγός από το τιμόνι, την ανάρτηση, καιώς και οι αντιδράσεις του αυτοκινήτου υπό πίεση ή στις κανονικές συνθήκες οδήγησης.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Οδική Συμπεριφορά | |
---|---|---|
1º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 10 |
2º | NISSAN QASHQAI 1.3 158 X-TRONIC 158ps | 10 |
3º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 9 |
4º | MERCEDES GLA 200 163ps | 9 |
5º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 9 |
6º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS AT6 186ps | 9 |
7º | MERCEDES GLB 200 163ps | 9 |
8º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 9 |
9º | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | 9 |
10º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 9 |
11º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | 9 |
12º | RENAULT AUSTRAL 1.3 mHEV AUTO 160 158ps | 9 |
13º | KIA XCEED 1.5 T-GDI 48V 160 PS DCT 160ps | 9 |
14º | VOLVO XC40 T2 1.5 129 PS AUTO 129ps | 8 |
15º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 8 |
16º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 8 |
17º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps | 8 |
Ποια φρενάρουν καλύτερα
Ποια φρενάρουν καλύτερα
Η διαδικασία των μετρήσεων των φρένων γίνεται με τυποποιημένο τρόπο (πίεση ελαστικών που αναγράφει ο κατασκευαστής, στεγνό οδόστρωμα κ.λπ.), οι οποίες ισχύουν σε όλα τα αυτοκίνητα. Κατά τη διαδικασία ο οδηγός αναπτύσσει ταχύτητα 110 πραγματικών χλμ./ώρα, οπότε και φρενάρουμε απότομα. Μέσω ειδικού οργάνου μέτρησης μετράμε τη απόσταση από τη στιγμή που η ταχύτητα γίνει 100 χλμ. /ώρα μέχρι το όχημα να ακινητοποιηθεί.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Φρένα | |
---|---|---|
1º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 33,9 |
2º | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | 35 |
3º | VOLVO XC40 T2 1.5 129 PS AUTO 129ps | 35,1 |
4º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 35,1 |
5º | RENAULT AUSTRAL 1.3 mHEV AUTO 160 158ps | 35,5 |
6º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 35,7 |
7º | KIA XCEED 1.5 T-GDI 48V 160 PS DCT 160ps | 36,6 |
8º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 36,6 |
9º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | 36,7 |
10º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 37,3 |
11º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps | 37,4 |
12º | MERCEDES GLA 200 163ps | 38 |
13º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 38 |
14º | NISSAN QASHQAI 1.3 158 X-TRONIC 158ps | 38,1 |
15º | MERCEDES GLB 200 163ps | 38,3 |
16º | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | 38,6 |
17º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS AT6 186ps | 39 |
18º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 39,6 |
Ποια προσπερνάνε καλύτερα
Ποια προσπερνάνε καλύτερα
Σε αυτή διαδικασία κάνουμε προσομοίωση μιας προσπέρασης σε επαρχιακό δρόμο. Εδώ ο οδηγός πατάει τέρμα το γκάζι από τα 60 χλμ./ώρα με 4η/5η σχέση ή με kickdown μέχρι τα 100 χλμ./ώρα και καταγράφουμε το χρόνο που χρειάζεται.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Προσπέρασμα | |
---|---|---|
1º | MERCEDES GLA 200 163ps | 4,35 |
2º | KIA XCEED 1.5 T-GDI 48V 160 PS DCT 160ps | 4,54 |
3º | MERCEDES GLB 200 163ps | 4,56 |
4º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 4,63 |
5º | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | 4,7 |
6º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 4,8 |
7º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 4,8 |
8º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS AT6 186ps | 4,89 |
9º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 5,14 |
10º | NISSAN QASHQAI 1.3 158 X-TRONIC 158ps | 5,17 |
11º | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | 5,2 |
12º | RENAULT AUSTRAL 1.3 mHEV AUTO 160 158ps | 5,2 |
13º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 5,29 |
14º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 5,49 |
15º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | 5,78 |
16º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 5,8 |
17º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps | 6,1 |
18º | VOLVO XC40 T2 1.5 129 PS AUTO 129ps | 6,5 |