Δελεαστικές τιμές & πλήρης γκάμα κινητήρων: Peugeot 208 ή B-SUV 2008;

43.835 Επισκέψεις στο άρθρο (3/10/2023)
Δελεαστικές τιμές & πλήρης γκάμα κινητήρων: Peugeot 208 ή B-SUV 2008;
4 Φωτογραφίες »

- Από 18.900 ευρώ το 208
- Με 5 χρόνια εγγύηση
- Επιβλητικό design, premium αίσθηση καμπίνας
- Σε κινητήρες βενζίνης, diesel & αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις

208 & 2008: Στις πρώτες θέσεις στην κατηγορία τους & σε δελεαστικές τιμές

Εσωτερικό i-Cockpit λογικής, σχεδίαση αμαξώματος με «χαυλιόδοντες» και «νυχιές», φιλοσοφία κινητήρων «η δύναμη της επιλογής». Τα μοντέλα της Peugeot ακολουθούν μία πετυχημένη συνταγή που τα καθιστά best-seller στην κατηγορία τους. Στο B segment με τις περισσότερες ταξινομήσεις στην ελληνική αγορά, για παράδειγμα, το supermini Peugeot 208 και το B-SUV Peugeot 2008 είναι δύο από τις δημοφιλέστερες επιλογές.
 
Σε αυτό συμβάλλει και η πολύ καλή τιμή τους, μαζί με την 5ετή εργοστασιακή τους εγγύηση. Από 18.900 ξεκινά το Peugeot 208 με ατμοσφαιρικό κινητήρα 75 ίππων και 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο, στα 19.700 ευρώ είναι η έκδοση με τον turbo κινητήρα στα 100 άλογα. Περισσότερες πληροφορίες για τιμές και εξοπλισμούς στο Peugeot 208 μπορείτε να διαβάσετε εδώ ή να απευθυνθείτε στο επίσημο δίκτυο εμπόρων αναλυτικά για κάθε έκδοση..
 
Ανταγωνιστική τιμή στη βασική έκδοση Active Plus των 100 ίππων έχει και το 2008. Ένα εξοπλιστικό πακέτο αρκετά καλό σε άνεση και ασφάλεια, στο οποίο μεταξύ άλλων βλέπουμε πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερα όπισθεν, Lane Assist, Σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Κ.Ο.Κ. και Προειδοποίησης Κόπωσης Οδηγού. Για το 3ο σε πωλήσεις B-SUV του 20203 μπορείτε να διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ. Κι αν τα βάλουμε δίπλα-δίπλα, τι ομοιότητες έχουν και ποιες διαφορές;

Σχεδίαση: 208 το πιο επιβλητικό μικρό αυτοκίνητο, με απόσταση από έδαφος & μουράτο το 2008

Peugeot 208 και 2008 ήταν τα πρώτα μοντέλα της γαλλικής φίρμας που λάνσαραν την μοντέρνα μάσκα, με δυναμικές και εκλεπτυσμένες την ίδια στιγμή σχεδιαστικές «πινελιές». Αμφότερα ξεχωρίζουν για τους εμπρός LED προβολείς που θυμίζουν «χαυλιόδοντες» και εκτείνονται χαμηλά στον προφυλακτήρα, με την μπαμπάτσικη μάσκα να δεσπόζει στο κέντρο του «προσώπου». Στο πίσω μέρος βλέπουμε τρεις «νυχιές» στα φώτα, τα οποία μεταξύ τους ενώνονται με μία λεπτή μαύρη φάσα. Από εκεί και πέρα, κοιτάζοντας τα πλαϊνά του αμαξώματος βλέπουμε έντονες γραμμές που ξεκινούν από το καπό, ενώ πηγαίνοντας προς τα πίσω η γραμμή γίνεται πιο σπορ με το αντίστοιχο «φούσκωμα» των πίσω ώμων του αμαξώματος. Πού διαφέρουν; Στο μέγεθος (διαστάσεις) και την απόσταση από το έδαφος. Σχεδόν 25 πόντους μακρύτερο το Peugeot 2008, έχει ήπια off-road λογική και μία αρκετά καλή για B-SUV απόσταση από το έδαφος (17 εκ.).


Σχεδίαση που τα «σπάει» έχουν Peugeot 208 και 2008, με την μπαμπάτσικη μάσκα και τους LED προβολείς «χαυλιόδοντες» να ξεχωρίζουν.
4 Φωτογραφίες »

Σχεδίαση που τα «σπάει» έχουν Peugeot 208 και 2008, με την μπαμπάτσικη μάσκα και τους LED προβολείς «χαυλιόδοντες» να ξεχωρίζουν.

Στην καμπίνα, τα δύο μοντέλα ξεχωρίζουν λόγω της οδηγοκεντρικής του προσέγγισης και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους όπως είναι το μικρό και πάλι τιμόνι, τους ξεχωριστούς και πρακτικούς διακόπτες στην κεντρική κονσόλα, τον 3D ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό (5, 7 ή 10 ιντσών ανάλογα την έκδοση). Το μαλακό αφρώδες υλικό που «ντύνει» το πάνω μέρος του ταμπλό είναι κορυφαίας ποιότητας ενώ, οι θήκες για αντικείμενα θα ικανοποιήσουν. Όσον αφορά στους χώρους, στο 208 οι μικρές πόρτες δυσχεραίνουν την επιβίβαση/αποβίβαση των μεγάλων σε ύψος επιβατών και το πορτ-μπαγκάζ μπορεί να χωρέσει 311 λίτρα αποσκευών ενώ από την άλλη, το μεγαλύτερο σε μέγεθος 2008 προσφέρει σαφώς περισσότερους χώρους τόσο για τους επιβάτες όσο και σε πορτ-μπαγκάζ (434 λίτρα). Τέλος, ο οδηγός θα εκτιμήσει το γεγονός πως η θέση του καθίσματος είναι τοποθετημένη ψηλότερα και έτσι μπορεί να έχει καλύτερη περιφερειακή ορατότητα.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2Εσωτερικό & Χώροι: Τι πρέπει να ξεχωρίσουμε;
Σελίδα 3Κινητήρας & Οδική Συμπεριφορά
ETRANSIT VS ESPRINTER
OPEL