Κινητήρας & Οδική Συμπεριφορά

44.119 Επισκέψεις στο άρθρο (3/10/2023)
Στη δημοφιλή έκδοση με τον 1.200άρη PureTech των 100 ίππων (6άρι χειροκίνητο κιβώτιο) το AutoΤρίτη Test Center κατέγραψε μέση κατανάλωση 6,1 λτ./100 χλμ..
2 Φωτογραφίες »

Στη δημοφιλή έκδοση με τον 1.200άρη PureTech των 100 ίππων (6άρι χειροκίνητο κιβώτιο) το AutoΤρίτη Test Center κατέγραψε μέση κατανάλωση 6,1 λτ./100 χλμ..

Κινητήρες: Βενζίνη, diesel & αμιγώς ηλεκτρικά


«Ζωντανές» επιδόσεις και συγκρατημένη κατανάλωση έχει στο 2008 ο 1,5 BlueHDi των 130 ίππων, με το κιβώτιο EAT8 να συμβάλλει στην ευκολία εντός πόλης, με άμεσες και ομαλές εναλλαγές ταχυτήτων.
2 Φωτογραφίες »

«Ζωντανές» επιδόσεις και συγκρατημένη κατανάλωση έχει στο 2008 ο 1,5 BlueHDi των 130 ίππων, με το κιβώτιο EAT8 να συμβάλλει στην ευκολία εντός πόλης, με άμεσες και ομαλές εναλλαγές ταχυτήτων.

Η κοινή επαφή των Peugeot 208 και 2008 αφορά και την πλατφόρμα CMP (Common Modular Platform), που «υποστηρίζει» όλους τους συνδυασμούς κινητήρων (βενζίνης, diesel, ηλεκτροκινητήρας) και μετάδοσης (6τάχυτο χειροκίνητο, EAT8). Για να υιοθετηθεί στην πράξη η φιλοσοφία «δύναμη της επιλογής».
 
Στο Peugeot 208, ο κλασικός 1.200άρης PureTech διατίθεται σε τρεις βενζινοκίνητες εκδόσεις, με ισχύ 75 (ατμοσφαιρικό με 5άρι κιβώτιο), 100 και 130 αλόγων (μόνο με αυτόματο κιβώτιο). Επιπλέον, υπάρχει ο 1.500άρης BlueHDi πετρελαίου, αποκλειστικά σε 100 άλογα και με χειροκίνητο κιβώτιο. Το ηλεκτρικό e-208 κυκλοφορεί με κινητήρα των 100 kW (136 ίππων), ενώ προσφέρονται δύο εκδόσεις, ανάλογα με τον On Board φορτιστή (7,4 kW και 11 kW). Στον αντίποδα, στο 2008 υπάρχουν δύο επιλογές βενζίνης 100 (χειροκίνητο) και 130 και ο πετρελαιοκινητήρας 1,5 BlueHDi με τα 130 άλογα και το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Κι εδώ υπάρχει ηλεκτρικό μοντέλο e-2008, με παρόμοια διάκριση αναλόγως On Board Charger. Και τα δύο ηλεκτρικά Peugeot έχουν μπαταρία 50 κιλοβατώρων, με αυτονομία 362 χλμ. για το e-208 και 345 χλμ. για το e-2008.

Στον δρόμο: Οδηγοκεντρικά και σβέλτα, δεν χάνουν σε άνεση

Πρόκειται για δύο μοντέλα που έχουν έντονα οδηγοκεντρικό χαρακτήρα, πατούν αποφασιστικά και στρίβουν σβέλτα (ναι ακόμη και το 2008!). Το μπροστινό σύστημά τους «ακούει» στις εντολές πολύ πιο άμεσα από ότι αφήνει να «εννοηθεί» το ελαφρύ σε αίσθηση σύστημα διεύθυνσης, με το πίσω μέρος να είναι πάντα μέσα στο παιχνίδι  «διακριτικά» και να βοηθά σε όλη την διαδικασία ανεξαρτήτου ορέξεων του οδηγού του. Το 208, λόγω των πιο compact διαστάσεων του είναι λογικό να έχει πιο «κοφτερή» οδηγική συμπεριφορά και πιο ελαφρύ πάτημα, ωστόσο το 2008 δεν υπολείπεται σημαντικά. Όσον αφορά την ανάρτηση, αυτή είναι σφικτή και στα δύο μοντέλα χωρίς όμως να ενοχλεί. Οι ανωμαλίες απορροφούνται με εντυπωσιακό για την κατηγορία τρόπο και δεν φτάνει τίποτα στα αυτιά ή στο σώμα των επιβατών τους.

Σελίδα 1Δελεαστικές τιμές & πλήρης γκάμα κινητήρων: Peugeot 208 ή B-SUV 2008;
Σελίδα 2Εσωτερικό & Χώροι: Τι πρέπει να ξεχωρίσουμε;
Σελίδα 3Κινητήρας & Οδική Συμπεριφορά
LINGLONG VS CONTINENTAL
moto