• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

O Carlos Sainz θέλει να πετύχει την πρώτη του νίκη στο Ντακάρ και τον πρώτο τερματισμό στις 4 τελευταίες συμμετοχές του.

«Πόλεμος» Toyota-Sainz

Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/1/2017

Από «ζευγάρι» που διεκδικούσε τίτλους στο WRC, αντίδικοι με ανταλλαγές δηλώσεων και κατηγοριών. Ιάπωνες και Ισπανός άφησαν κατά μέρους τις αναμνήσεις.

 
O συνδυασμός Toyota – Carlos Sainz έχουν αφήσει το στίγμα τους στις ειδικές διαδρομές του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι. Πρώτα με τον «matador» στα πηδάλια της Celica GT-4 και στην κορύφωση του δράματος δίπλα από μια «καπνισμένη» και ακινητοποιημένη Corolla WRC, 500 μέτρα πριν τον τίτλο.

Φαίνεται πως ο Ισπανός τα «είχε μαζεμένα» για το τελευταίο και ξέσπασε κατά τη διάρκεια του Ράλι Ντακάρ. Η άνεση με την οποία βρέθηκε στην πρωτοπορία το Hilux του Al-Attiyah προκάλεσε την έντονη αντίδραση του  Sainz, o oποίος κατηγόρησε την παλιά του ομάδα για αδικία. Κατά τον ίδιο, το κατά 1mm μικρότερο περιοριστικό στόμιο στην εισαγωγή του 3008 DKR του, σε συνδυασμό με τα 2mm περισσότερης αναπνοής που χαίρει το Hilux το έφεραν στην πρώτη θέση.

Την επόμενη μέρα, ο Sebastien Loeb κέρδισε την ειδική των 275 χλμ με ενάμιση λεπτό διαφορά από τον ¶ραβα οδηγό, ενώ ο Sainz τερμάτισε 4ος. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την απάντηση της Gazoo Racing δια στόματος Al-Attiyah: “Κάποιοι μιλάνε πολύ. Δεν καταλαβαίνω γιατί παραπονιέται ο Sainz. Ο Loeb μας έριξε ενάμιση λεπτό σήμερα, το 3008 πέταγε. Ίσως να μην φταίει το αυτοκίνητο για τη θέση του.

Σήμερα ήταν η σειρά του Stephane Peterhansel να πάρει τις δυο ειδικές διαδρομές της τρίτης μέρας. Ο Γάλλος 12ακις νικητής του αγώνα (6 νίκες με μοτοσυκλέτα, άλλες τόσες με αυτοκίνητο) εκμεταλλεύτηκε το γεγονός ότι ο Loeb «άνοιγε» δρόμο για τους υπόλοιπους, ευνοήθηκε από την ατυχία του –μέχρι εκείνη τη στιγμή πρωτοπόρου- Al-Attiyah στο πρώτο σκέλος και ανέβηκε στην 3η  θέση της γενικής κατάταξης. Ο έτερος οδηγός της Toyota, Giniel De Villiers, δεν άφησε ασχολίαστες τις εξελίξεις: “Σήμερα δεν ακούσαμε τον Carlos να λέει κάτι, οπότε το αυτοκίνητό του έχει βελτιωθεί προφανώς. Το 3008 είναι 400 κιλά ελαφρύτερο από το Hilux και το γεγονός ότι είναι πισωκίνητο το βοηθά σε κλειστά κομμάτια, όπως το σημερινό.”

Tα πληρώματα της Peugeot έχουν κάνει κατάληψη στο βάθρο, με πρώτο τον Loeb, δεύτερο τον Sainz και τρίτο τον Peterhansel. Πρώτο Τoyota είναι αυτό του Nani Roma στην πέμπτη θέση, καθώς τα αντίστοιχα των Al-Attiyah και De Villiers βρέθηκαν εκτός δεκάδας μετά τα σημερινά προβλήματα.