Δοκιμάζουμε την ανανεωμένη έκδοση του πετρελαιοκίνητου Toyota Auris 1,4 D-4D.

Pre-Test: Toyota Auris 1,4 D-4D

8.190 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/7/2015

Η ανανεωμένη έκδοση του πετρελαιοκίνητου Toyota Auris φέρνει και το πρώτο ζητούμενο για τον αγοραστή σήμερα, που είναι φυσικά η ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

 
Στα πλαίσια της ανανέωσης της δεύτερης γενιάς Toyota Auris και της σημαντικής αναβάθμισης της γκάμας των κινητήρων, η πετρελαιοκίνητη έκδοση 1,4 D-4D δεν θα μπορούσε να λείπει από το παιχνίδι. Η έκδοση αυτή έγινε γνωστή για τις εξαιρετικές της επιδόσεις στην οικονομία καυσίμου ήδη από το προ ανανέωσης έκδοση, που είχε μέση εργοστασιακή κατανάλωση 3,8 λτ./100 χλμ. με την αντίστοιχη της δοκιμής μας να είναι 5,5 λτ./100 χλμ.

Μάλιστα στις ειδικές δοκιμές του auto Τρίτη το Auris 1,4 D-4D κατάφερε μια από τις καλύτερες επιδόσεις στα μικρομεσαία χάτσμπακ, αφού με 5 λτ./100 χλμ. κατανάλωση ταξιδεύει με 137 χλμ./ώρα. Σήμερα έρχεται στα χέρια μας η ανανεωμένη πετρελαιοκίνητη έκδοση, που υπόσχεται ακόμη καλύτερες επιδόσεις στον τομέα της κατανάλωσης και όχι μόνο.

Με φρεσκαρισμένο look
Τίποτα στην φρεσκαρισμένη εξωτερική εικόνα του ανανεωμένου Auris δεν δηλώνει τον diesel χαρακτήρα του. Η ανανέωση στο Auris, που διατηρεί φυσικά τις βασικές σχεδιαστικές αρχές της φιλοσοφίας keen look & under priority, έδωσε περισσότερο έναν πιο έντονο τόνο δυναμισμού στην συνολική του εικόνα.

Από 18.160 ευρώ
Τα 18.160 ευρώ, που κοστίζει η βασική έκδοση Live με απόσυρση (στάνταρ το Start&Stop) προσφέρουν πλήρη εξοπλισμό ασφαλείας (μεταξύ άλλων ESP και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, 7 αερόσακοι), ενώ οι μόνες ελλείψεις στον εξοπλισμό άνεσης είναι ουσιαστικά τα πίσω ηλεκτρικά παράθυρα και οι ζάντες αλουμινίου.

Κινητήρας: Με δύναμη την οικονομία
Ο κινητήρας 1,4 D-4D είναι γνωστός από την προηγούμενη γενιά του μοντέλου, αλλά εδώ έρχεται αναβαθμισμένος στα σημεία με στόχο ακόμη καλύτερη οικονομία και τις προδιαγραφές Euro6 . Παραμένουν οι 90 ίπποι και 205 Nm ροπής, αλλά τα τελευταία έχουν πλέον μεγαλύτερο κατά 400 σ.α.λ. εύρος λειτουργίας (1.400 -2.800 σ.α.λ. από 1.800-2.800 σ.α.λ.).

Super οικονομικός
Το μεγάλο ατού του αναβαθμισμένου κινητήρα είναι η οικονομία στην κατανάλωση. Η Toyota υπόσχεται μείωση, από τα 3,8 λτ./100 χλμ, στα 3,4/3,5/ λτ./100 χλμ. με τροχούς 15/16 ιντσών. Η θεωρητική αυτονομία από 1.315 χλμ. αυξήθηκε στα 1.470/1428.

Διαβάστε την πλήρη δοκιμή του Toyota Auris 1.4 D-4D στο τεύχος του Auto Τρίτη που κυκλοφορεί στις 7/7/2015.

Tags: TOYOTA AURIS
 
  • j

    με 18.000 ευρω....και 8.000 ευρω να εκανε...και 800 ευρω να εκανε..τωρα πια,οτι πηραμε,πηραμε.Μετα απο 2-3 χρονια και αν.Μεσα τα κεφαλια,για να βαλουμε μυαλο.Αν βαλουμε...

      27
  • giorgos-ioannina

    Συμφωνώ 99% με τον j. Στο μόνο που δεν συμφωνώ είναι τα 2-3 χρόνια.Πιστευω οτι τουλάχιστον σε 20 χρόνια θα ξαναανοίξουν οι επιχειρήσεις που κλείσανε για να επανέρθουμε στα πρότερα επίπεδα.(Αν ζούμε μέχρι τότε)

      11
  • j

    giorgos-ioannina,συμφωνω απολυτα μαζι σου..απλα εδωσα ενα τονο αισιοδοξιας.10 χρονια και βαλε...γιατι ποτέ μα ποτέ δεν σκεφτομαστε τί κάνει ο διπλανος μας...αν ειναι καλα,αν ζει,αν εχει αναγκες...ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΟΙΤΑ ΠΑΝΤΑ ΤΗ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥ.Ποιος θα παει να αγορασει ακομα και μεταχειρισμενο αμαξι πλεον των 1.000 ευρω????κανεις.Μας αρκουν αυτα που εχουμε...και οποιο αμαξι υπαρχει που εχει εξοδα(σημα τελων πχ) πουλημα...εστω και με ενα 1.000ρικο!!!ΠΟΥΛΗΜΑΑΑΑ.ΑΣ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ,ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΧΡΗΜΑ...ΕΜΕΙΣ,ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΚΑΙ 1.000ΡΑΚΙΑ...ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ;

      2