Σωστά ζυγισμένο, με κοφτερό τιμόνι και συμμετοχικό πίσω μέρος, αλλά και ομοιογενή συμπεριφορά ακόμη και στο όριο.  Τι άλλο να ζητήσεις από ένα ηλεκτρικό;
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Σωστά ζυγισμένο, με κοφτερό τιμόνι και συμμετοχικό πίσω μέρος, αλλά και ομοιογενή συμπεριφορά ακόμη και στο όριο. Τι άλλο να ζητήσεις από ένα ηλεκτρικό;

Στο δρόμο: Fun για ηλεκτρικό το Born, οδηγοκεντρικό το Leon

6.789 Επισκέψεις στο άρθρο (1/11/2023)

Έχουμε επισημάνει ότι το έξτρα βάρος της μπαταρίας αποτελεί ένα χάντικαπ ως προς την οδική συμπεριφορά των ηλεκτρικών και των PHEV οχημάτων. Στην περίπτωση του Born έχουμε ένα αυτοκίνητο πάνω από 1,8 τόνους, το οποίο στο δρόμο συμπεριφέρεται εν πολλοίς σαν «κανονικό». Σωστά ζυγισμένο, με κοφτερό τιμόνι και συμμετοχικό πίσω μέρος, καθώς και ομοιογενή συμπεριφορά ακόμη και στο όριο. Γενικότερα θα εκτιμήσεις την ευελιξία του και τη ρύθμιση της ανάρτησης που παρά τους μεγάλους τροχούς τα καταφέρνει περίφημα στην απόσβεση των ανωμαλιών. 


Ένα από τα ατού του Leon e-Hybrid είναι και η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, με την πιο σφιχτή και σπορ ρύθμιση, που συντελεί ώστε να κοντρολάρονται ικανοποιητικά τα  έξτρα κιλά.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ένα από τα ατού του Leon e-Hybrid είναι και η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, με την πιο σφιχτή και σπορ ρύθμιση, που συντελεί ώστε να κοντρολάρονται ικανοποιητικά τα έξτρα κιλά.

 
Για το Leon πάλι, έχουμε δει τα διαπιστευτήριά του εδώ και πολλά χρόνια, καθώς ανέκαθεν αποτελούσε ένα από τα πιο οδηγοκεντρικά μοντέλα της κλάσης. Ένα από τα ατού του Leon e-Hybrid είναι και η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, με την πιο σφιχτή και σπορ ρύθμιση, που μπορεί να μην φιλτράρει απόλυτα τις ανωμαλίες, συντελεί όμως ώστε να κοντρολάρονται ικανοποιητικά τα  έξτρα κιλά. Σαν αποτέλεσμα, το μπροστινό σύστημα είναι άμεσο και ακριβές, τη στιγμή που η εξαιρετική πρόσφυση των 18 ιντσών τροχών συνεργάζεται άριστα με τα ηλεκτρονικά για μια ουδέτερη συμπεριφορά με συγκρατημένη κλίση και στιβαρό «πάτημα» ακόμα και σε πιεσμένο ρυθμό.

Κλείνοντας να κάνουμε μια ιδιαίτερη μνεία στην απόδοση των φρένων που έχουν τα δύο μοντέλα με επιδόσεις κάτω των 36 μέτρων.

Η γνώμη μας

Born και Leon αποτελούν δύο value for money επιλογές για αυτός που θέλουν να βιώσουν την ηλεκτροκίνηση. Αναμφίβολα μεγάλο πλεονέκτημά τους η οικονομία λόγω της ηλεκτροκίνησης, ενώ παράλληλα καταφέρνουν να είναι ευχάριστα στο δρόμο και εξοπλισμένα με όλους τους απαραίτητους αυτοματισμούς της σύγχρονης εποχής.

Τεχνικά χαρακτηριστικά CUPRA BORN 62 kWh 204 PS SEAT LEON 1.4 eHybrid 204 PS
Είδος Κινητήρα Ηλεκτρικό Plug-In Hybrid
Τροφοδοσία ΣΤΑΘΕΡΟΥ ΜΑΓΝΗΤΗ ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ + TURBO
Ιπποδύναμη (PS) 204 204
Μέγιστη ροπή (Nm) 310 350
Κιβώτιο Automatic Automatic
Αριθμός σχέσεων 1 6
Κίνηση ΠΙΣΩ ΕΜΠΡΟΣ
Ανάρτηση εμπρός ΓΟΝΑΤΑ ΜΑΚ ΦΕΡΣΟΝ ΓΟΝΑΤΑ ΜΑΚ ΦΕΡΣΟΝ
Ανάρτηση πίσω ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 62 kWh 40
Εκπομπές ρύπων CO2 0 26
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) 1811 1621
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) CUPRA BORN 62 kWh 204 PS SEAT LEON 1.4 eHybrid 204 PS
Μήκος (μέτρα) 4,32 4,37
Πλάτος (μέτρα) 1,81 1,8
Ύψος (μέτρα) 1,54 1,46
Μεταξόνιο (μέτρα) 2,77 2,68
Κύκλος Στροφής 10,1 10,5

Σελίδα 1SEAT-Cupra με 204 άλογα: Ηλεκτρικό Born και Leon που μπαίνει στην πρίζα
Σελίδα 2Εσωτερικό - Χώροι: Πιο κλασικό το Leon, πιο μοντέρνο το Born
Σελίδα 3Κινητήρας: Στην πόλη δεν καις τίποτα, έχουν καυτές επιδόσεις
Σελίδα 4Στο δρόμο: Fun για ηλεκτρικό το Born, οδηγοκεντρικό το Leon
home pro
ETRANSIT VS ESPRINTER