• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μέχρι που θα συμβιβαζόσασταν για τη χάρη ενός όμορφου αυτοκινήτου;

Μέχρι που θα συμβιβαζόσασταν για τη χάρη ενός όμορφου αυτοκινήτου;

Σε «τύφλωσε» η ομορφιά

Διαβάστηκε από 3243 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/3/2017

Πόσο παθιάζεστε με τα εξωτερικά χαρίσματα ενός αυτοκινήτου; Πόσο σας τυφλώνει η ομορφιά του; Και πόσο γίνεται το ντιζάιν του το πρώτο πράγμα που σας ενδιαφέρει ώστε να αρχίσετε να αγνοείτε, ή ακόμη και να κάνετε τα στραβά μάτια σε άλλους τομείς;

 
Μπρος στα κάλλη τι είναι ο πόνος, λέει το ρητό, όμως πόσο πόνο μπορείτε να δεχθείτε για την ομορφιά ενός αυτοκινήτου; Πολλοί πιστεύουν πως το αυτοκίνητο σήμερα αγοράζεται με καθαρά οικονομικά κριτήρια και πως οι εποχές όπου διαλέγαμε «αυτό που μας αρέσει» έχουν περάσει.

O Alfred P. Sloan, πρόεδρος της General Motors τη χρυσή δεκαετία του τριάντα, ήταν ο άνθρωπος που αντελήφθη τον τρόπο με τον οποίο επιλέγουν οι αγοραστές αυτοκίνητα. Είπε «να είναι όμορφο, να είναι νέο και να έχει χαμηλές δόσεις». Αυτό ήταν και το εναρκτήριο λάκτισμα για την συχνή ανανέωση των αυτοκινήτων που συνεχίζει μέχρι σήμερα. Το πρώτο που πρέπει να έχει ένα αυτοκίνητο είναι να είναι όμορφο.

Αυτό βάζει τον κόσμο στις εκθέσεις για να δει από κοντά το αντικείμενο του πόθου του, κι από κει και πέρα είναι δουλειά του πωλητή να κάνει τη πώληση. Αλλά η μισή δουλειά είναι να μπεις στην έκθεση. Τα υπόλοιπα τα κάνει το αυτοκίνητο.

Πόσο όμως μπορεί η ομορφιά να επισκιάσει τα υπόλοιπα; Πολύ, αν ακούσει κανείς τους παλιούς αυτοκινητάδες, όπως τον ίδιο τον Citroen που απαντώντας σε σχόλιο ότι τα αυτοκίνητά του δεν είναι πολύ καλά, είπε «δεν χρειάζεται, είναι όμορφα». Ήξεραν πάντα πως αν το αυτοκίνητο είναι όμορφο, και πολύ καλό να μην είναι, θα πουλήσει.

Σήμερα φυσικά δεν έχουμε κακά αυτοκίνητα. Έχουμε όμως ακόμη αδιάφορα, ή μέτρια αυτοκίνητα, τουλάχιστον ως value for money. Αυτό σημαίνει πως μπορεί κάποιος να πληρώσει κάτι παραπάνω προκειμένου να αγοράσει ένα όμορφο αυτοκίνητο, ακόμη κι αν δεν προσφέρει τίποτε παραπάνω, ή ακόμη και αν προσφέρει λιγότερα από ένα άλλο ανταγωνιστικό.

Η τιμή λοιπόν είναι σίγουρα η πρώτη θυσία, και οι κατασκευαστές το ξέρουν. Αυτό που ξέρουν είναι επίσης το επίπεδο εξοπλισμού. Πολλοί θα θυσιάσουν εξοπλισμό για να πάρουν το αυτοκίνητο που τους αρέσει έναντι ενός ανταγωνιστικού στην ίδια τιμή με πλουσιότερα έξτρα.

Αυτό που όμως είναι η μεγαλύτερη θυσία, είναι όταν παραβλέπεις την ουσία για χάρη του ντιζάιν. Και μπορεί λίγοι πλέον να ενδιαφέρονται για τη μηχανολογία ενός αυτοκινήτου, όπως η πίσω ανάρτηση, ή η τεχνολογία του κινητήρα, πράγματα που δεν φαίνονται, όπως το σύστημα μετάδοσης, όμως εδώ το θέμα γίνεται σοβαρό. Ένα ικανότερο αυτοκίνητο δεν είναι απαραίτητα καλύτερο, εντάξει, όμως είναι σίγουρα ο μεγαλύτερο συμβιβασμός το να μην το προτιμήσεις γιατί απλά το άλλο είναι πιο όμορφο.

Εσείς όμως τι είστε έτοιμοι να θυσιάσετε για να πάρετε ένα όμορφο αυτοκίνητο; Εξοπλισμό, τιμή ή ουσία; Και μέχρι που θα φτάνατε; Ποια μοντέλα θα αφήνατε πίσω για χάρη ενός άλλου;

 
  • Στάθης

    Η ομορφιά είναι για μένα ένα πολύ σημαντικό στοιχείο, αν συνδυάζεται με μεγάλη ισχύ. Αναφέρομαι σε κλασσικά αυτοκίνητα και όχι σε σημερινά, που δεν έχουν προσωπικότητα. Για μένα τα ομορφότερα αυτοκίνητα είναι η Ford Mustang Shelby Eleanor του 1967, η Shelby Cobra 427, η Alfa Romeo 2000 Veloce του 1972, η Maserati Ghibli II GT του 1996 και μερικά άλλα. Τουλάχιστον κατάφερα να αποκτήσω την τελευταία, όπως στη φωτογραφία μου, άσχετα αν δεν μπορώ να την κυκλοφορώ, λόγω τελών και τεκμηρίων.

      2
  • loukia

    Για όλα τα προϊόντα υπάρχουν πάντοτε και οι αγοραστές, είτε λίγοι, είτε περισσότεροι...

     

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα