Στοχεύει ως τα «αστέρια» ο νέος πρόεδρος της Karma

Στοχεύει ως τα «αστέρια» ο νέος πρόεδρος της Karma

2.263 Επισκέψεις στο άρθρο (24/12/2023)

- Ελπίζει να ανταγωνιστεί Ferrari, McLaren και Aston Martin
- Δύο νέα μοντέλα θα έρθουν την επόμενη πενταετία

Ελπίζει να ανταγωνιστεί Ferrari, McLaren και Aston Martin

Karma. Το όνομα της εταιρίας αυτοκινήτων που σπάνιο να έχετε ακούσει, μα ευελπιστεί να γίνει συνώνυμο με τους αστέρες της αυτοκινητιστικής βιομηχανίας. Τουλάχιστον αυτό είναι το όραμα του νέου της προέδρου,  Marques McCommon: Μια θέση στον χώρο που επικρατούν οι λεπτές γραμμές, τα ακριβότερα μέταλλα και η μυρωδιά των δερμάτινων καθισμάτων. Μια θέση δίπλα στον κόσμο της Ferrari, της Aston Martin και της McLaren. Ένας στόχος που παραμένει αρκετά μακρινός αφού τα τελευταία δέκα χρόνια η Karma κατάφερε να πουλήσει λιγότερο από  1000 οχήματα του μοναδικού της μοντέλου Fisker Karma. Με μια «ένεση» δισεκατομμυρίων, όμως, από την κινέζικη Wanxiang Group, τον μοναδικό μέτοχο της Karma, ο McCommon στοχεύει τώρα ως τ΄ αστέρια. 

Δύο νέα μοντέλα θα έρθουν την επόμενη πενταετία

Η Karma σκοπεύει να παρουσιάσει δύο νέα μοντέλα τα επόμενα χρόνια. Το επονομαζόμενο Kaveya αναμένεται να μπει σε παραγωγή στα τέλη του 2025. Θα πωλείται αρχικά μονάχα ως πισωκίνητο, με την επιλογή τετρακίνητου μοντέλου να δίνεται στους καταναλωτές στα τέλη του 2026. Τα πισωκίνητα θα έχουν δύναμη 536 ίππων, ενώ το τετρακίνητο προβλέπεται να αποδίδει περισσότερο από 1000 ίππους, με αυτονομία περίπου 400χλμ. Το κόστος θα ξεκινάει στα 275.000 ευρώ.  

Το άλλο μοντέλο, το Gyesara, αναμένεται να παρουσιαστεί στο τέλος του 2024, και θα κοστολογείται μεταξύ 115.000 και 140.000 ευρώ.

«Με περίπου 5 χιλιάδες μονάδες ετησίως θα έχουμε μια πολύ, πολύ σταθερή επιχείρηση για εμάς» δήλωσε ο McCommon στους δημοσιογράφους της Auto News.

peugeot
test center