Το MX-5 σε κερδίζει με το φινίρισμα και τη στιβαρότητα της κατασκευής. Το δε καντράν με τα τρία στρογγυλά στοιχεία θυμίζει κλασσικό χρονογράφο, διαμορφώνοντας ένα όμορφο διάκοσμο.
Όσο ξεκάθαρα είναι τα πράγματα στο εξωτερικό ντιζάιν, τόσο ξεκάθαρα είναι και στην καμπίνα, εκεί που το T-Roc, λόγω διαστάσεων διαμορφώνει μια πολύ πιο φιλόξενη καμπίνα, ικανή να βολέψει 4 ενήλικους, έναντι του αυστηρά διθέσιου και για πιο μικρούς σωματότυπους MX-5. Παράλληλα, το cabrio της VW κερδίζει και σε πρακτικότητα, καθώς στο μοντέλο της Mazda με τα βίας θα βρεθεί χώρος να βολέψουν τα βασικά αντικείμενα οι δύο επιβάτες. Αντίστοιχα το ίδιο ισχύει και για το χώρο αποσκευών όπου τα 130 λτ. (284 λτ. αυτός του T-Roc) είναι λίγα αν προγραμματίζεται ταξίδι. Τα κάλλη θέλουν θυσίες βλέπετε… Ευτυχώς όχι στον τομέα της ποιότητας ή, όπου το MX-5 σε κερδίζει με το φινίρισμα και τη στιβαρότητα της κατασκευής. Το δε καντράν με τα τρία στρογγυλά στοιχεία θυμίζει κλασσικό χρονογράφο, ενώ η οθόνη αφής εναρμονίζει τον πιο κλασσικό διάκοσμο με τις επιταγές της σύγχρονης ψηφιακής εποχής.
Η ποιότητα κατασκευής δεν αμφισβητείται ούτε στο T-Roc, με τη συναρμογή να παίρνει άριστα και το ταμπλό να καλύπτεται από ποιοτικό μαλακό υλικό. Συνολικά διαθέτει ένα πιο συντηρητικό ύφος, αλλά με πιο digital διάκοσμο χάρη στον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την 8άρα οθόνη.