Κινητήρες: 2λιτρο στα κόκκινα ή τούρμπο με ροπή από χαμηλά;

64.846 Επισκέψεις στο άρθρο (31/7/2022)
Στο cabrio της Mazda η δύναμη απλώνεται γραμμικά και χωρίς ξεσπάσματα ή κενά, έχοντας ισχύ από σχετικά χαμηλά μέχρι και τις 7.000 στροφές.
4 Φωτογραφίες »

Στο cabrio της Mazda η δύναμη απλώνεται γραμμικά και χωρίς ξεσπάσματα ή κενά, έχοντας ισχύ από σχετικά χαμηλά μέχρι και τις 7.000 στροφές.

Διαφορετική τελείως φιλοσοφία ακολουθούν τα δύο μοντέλα όσον αφορά στα κινητήρια σύνολά τους. Ξεκινώντας από το MX-5, εφοδιάζεται με 2λιτρο ατμοσφαιρικό μοτέρ που αποδίδει 184 ίππους -το ισχυρότερο MX-5 ever. Η δύναμη απλώνεται γραμμικά και χωρίς ξεσπάσματα ή κενά, έχοντας ισχύ από σχετικά χαμηλά μέχρι και τις 7.000 στροφές. Για την ακρίβεια εκεί στα ψηλά είναι που το ευχαριστιέσαι περισσότερο, μιας και αποδίδει την μέγιστη ροπή του μετά τις 4.000 σ.α.λ. και το κυριότερο ακούς πραγματικό ήχο μηχανής και μετάλλων που δουλεύουν στο maximum, ήχοι που έχουν εκλείψει στα σύγχρονα μοτέρ. Μάλιστα ο συνδυασμός ισχυρού μοτέρ με το μικρό βάρος χάρισαν και πολύ καλά νούμερα επιδόσεων, όπως έδειξαν και τα όργανά μας. Συμβάλλει σε αυτό και το κοντό κιβώτιο 6 σχέσεων, με την έκτη να έχει πιο μακρύ βήμα για περιορισμό της κατανάλωσης στο ταξίδι, η οποία σε πραγματικές συνθήκες μετρήθηκε στα 8,5 λτ./100 χλμ..


Το ταίριασμα του 1,5 TSI με το διπλοσύμπλεκτο DSG κιβώτιο των 7 σχέσεων, με τις ομαλές και γρήγορες εναλλαγές χαρίζει πολύ καλές ενδιάμεσες επιταχύνσεις.
4 Φωτογραφίες »

Το ταίριασμα του 1,5 TSI με το διπλοσύμπλεκτο DSG κιβώτιο των 7 σχέσεων, με τις ομαλές και γρήγορες εναλλαγές χαρίζει πολύ καλές ενδιάμεσες επιταχύνσεις.


Ίδια κατανάλωση ακριβώς έχει και το Τ-Roc Cabriolet, το οποίο διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης 2 εκ των 4 κυλίνδρων του. Το γκάζι δε λείπει από τον 1,5 κινητήρα με τους 150 ίππους, με την ευχάριστη απόδοση της ισχύος του, την πιο άμεση απόκριση λόγω τούρμπο και την πολιτισμένη λειτουργία του. Ωραίο και το ταίριασμα του, με το διπλοσύμπλεκτο DSG κιβώτιο των 7 σχέσεων, με τις ομαλές και γρήγορες εναλλαγές. Αντίστοιχα καλές είναι και οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις (υστερεί ωστόσο στο 0-100 χλμ./ώρα), παρά το γεγονός πως ζυγίζει 500 σχεδόν κιλά περισσότερο από το ιαπωνικό roadster.

Σελίδα 1Mazda MX-5 Vs VW T-Roc Cabriolet
Σελίδα 2Εσωτερικό: Στο T-Roc αισθάνεσαι και είσαι πιο άνετος
Σελίδα 3Κινητήρες: 2λιτρο στα κόκκινα ή τούρμπο με ροπή από χαμηλά;
Σελίδα 4Στο δρόμο: Απόλαυση να οδηγείς cabrio, ακόμα πιο απολαυστικό αν είναι ΜΧ-5
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
LINGLONG VS CONTINENTAL
kia