Στο δρόμο: Απόλαυση να οδηγείς cabrio, ακόμα πιο απολαυστικό αν είναι ΜΧ-5

64.905 Επισκέψεις στο άρθρο (31/7/2022)
Με τιμόνι ξυράφι και παλεύοντας με τον απολαυστικό επιλογέα να κινείσαι στα κόκκινα ανεβοκατεβάζοντας σχέσεις, δεν θέλεις να τελειώσει το στροφιλίκι ποτέ.
4 Φωτογραφίες »

Με τιμόνι ξυράφι και παλεύοντας με τον απολαυστικό επιλογέα να κινείσαι στα κόκκινα ανεβοκατεβάζοντας σχέσεις, δεν θέλεις να τελειώσει το στροφιλίκι ποτέ.

Η οδήγηση ενός cabrio πάνω απΆ όλα σου προσφέρει μια αίσθηση ελευθερίας. Η θεά του ουρανού, ο αέρας που σε «χτυπάει» και το βλέμμα που δεν εμποδίζεται από κολώνες είναι στοιχεία που λειτουργούν ως διεγερτικά στην ψυχολογία σου πίσω από το τιμόνι και ως εκ τούτου γίνονται πιο χαλαρωτικές και απολαυστικές οι διαδρομές.


Η ανάρτηση ελέγχει ικανοποιητικά το έξτρα βάρος χωρίς όμως να φτάνει τα επίπεδα άνεσης των κλειστών εκδόσεων.
4 Φωτογραφίες »

Η ανάρτηση ελέγχει ικανοποιητικά το έξτρα βάρος χωρίς όμως να φτάνει τα επίπεδα άνεσης των κλειστών εκδόσεων.


Το ταλέντο του MX-5 είναι πως μπορεί να σου αυξήσει τα επίπεδα της αδρεναλίνης ανά πάσα στιγμή.  Η θέση οδήγησης μοιάζει σαν κέντρο που όλα περιστρέφονται γύρω του. Τοποθετημένη χαμηλά και με 50/50 κατανομή του βάρους το MX-5 μπορεί να στρίψει σαν τραίνο και να διατηρήσει πρόσφυση σε πολύ υψηλές ταχύτητες. Με τιμόνι ξυράφι και παλεύοντας με τον Α Π Ο Λ Α Υ Σ Τ Ι Κ Ο επιλογέα να κινείσαι στα κόκκινα ανεβοκατεβάζοντας σχέσεις, δεν θέλεις να τελειώσει το στροφιλίκι ποτέ, ειδικά στην ισχυρή του έκδοση που αναδεικνύει ακόμα περισσότερο το άκαμπτο πλαίσιο.

Μάλιστα πρόσφατα εξοπλίστηκε και με το νέο σύστημα KPC που φρενάρει ελαφρά τον εσωτερικό πίσω τροχό για να μειώσει την υπερστροφή. Βέβαια ΜΧ-5 χωρίς υπερστροφή δεν νοείται. ΓιΆ αυτό απενεργοποιείς το ESP και σε κάθε στροφή επιλέγεις πως θα παίξεις με την ουρά: με τιμονιά, με κατέβασμα, με γκάζι, με φρένα, όπως θες.

Αντίθετα το T-Roc cabrio έδωσε περισσότερο έμφαση στην ανεμελιά που περιγράψαμε παραπάνω, ενισχύοντας την ασφάλεια των επιβατών  με ρολ μπαρ προστασίας σε περίπτωση ανατροπής, ενισχυμένο πλαίσιο παρμπρίζ και επεμβάσεις στο πάτωμα, τις πόρτες και το σασί. Αυτά πρόσθεσαν βάρος, το οποίο πάντως η ανάρτηση ελέγχει ικανοποιητικά χωρίς όμως να φτάνει τα επίπεδα άνεσης των κλειστών εκδόσεων, το ποίο καταλαβαίνεις από μικροαναταραχές στο μεσαίο καθρέφτη και το τιμόνι. Με την βοήθεια και των ηλεκτρονικών, το T-Roc Cabriolet είναι αποτελεσματικό όταν στρίβει, αν και η υποστροφή έρχεται νωρίτερα από την κλειστή έκδοση. Ωστόσο από την άλλη το T-Roc αφενός μεν έχει μεγαλύτερο πεδίο δράσης και θα σε πάει και σε μια κακοτράχαλη παραλία, αφετέρου δε, σίγουρα μετά από μια μεγαλύτερη διαδρομή το κορμί σου θα είναι πιο ξεκούραστο, αφού κάθεσαι πιο βολικά.

Σελίδα 1Mazda MX-5 Vs VW T-Roc Cabriolet
Σελίδα 2Εσωτερικό: Στο T-Roc αισθάνεσαι και είσαι πιο άνετος
Σελίδα 3Κινητήρες: 2λιτρο στα κόκκινα ή τούρμπο με ροπή από χαμηλά;
Σελίδα 4Στο δρόμο: Απόλαυση να οδηγείς cabrio, ακόμα πιο απολαυστικό αν είναι ΜΧ-5
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
YARIS VAN
Test Center