Εκτός από εντυπωσιακό σε σχεδίαση, το νέο Toyota C-HR εφαρμόζει την τελευταίας κοπής υβριδική τεχνολογία της ιαπωνικής φίρμας καταφέρνοντας να πάρει το χρυσό μετάλλιο στον αγώνα της κατανάλωσης ανάμεσα στα βενζινοκίνητα crossover. Χρησιμοποιεί έναν 1.800άρη βενζινοκινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα με την συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 122 ίππους. Με τη δυνατότητα να κινείται για κάποια διαστήματα (2-3 χλμ.) αμιγώς ηλεκτρικά, το υβριδικό C-HR καταφέρνει να εμφανίζει μέση πραγματική κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ. με αρκετή διαφορά από τον δεύτερο. Η κατανάλωση αυτή, αν και απέχει από τα θεωρητικά 3,8 λτ./100 χλμ. δικαιώνει απόλυτα τους ανθρώπους της Toyota, που επέλεξαν να μην έχουν diesel επιλογή στο C-HR. Το υβριδικό C-HR μάλιστα συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα σοφιστικέ αυτόματο κιβώτιο, που λειτουργεί σαν CVT. Πέρα από το έντονο βουητό, που παράγεται στην έντονη επιτάχυνση, το C-HR κινείται ευχάριστα και τα οδικά του χαρακτηριστικά είναι ιδιαίτερα δυναμικά για τα δεδομένα της κατηγορίας δικαιολογώντας απόλυτα το όνομα Coupe- High Rider. To προσπέρασμα γίνεται τάχιστα χάρη στο kick down (6,6 δλ.), ενώ τα 0-100 χλμ./ώρα είναι υπόθεση 11,7 δλ. To υβριδικό Toyota C-HR είναι διαθέσιμο από 24.870 ευρώ.
Τα SUV θέλουν diesel κινητήρα λόγω βάρους αλλά και χρήσης. Όποιος τα παίρνει με βενζινοκινητήρα θέλει να πηγαίνει για καφέ και να λέει οτι εχει "τζιπάκι".Κάνει οικονομία στην αγορά λόγω χαμηλότερης τιμής το παίρνει και δικίνητο και πάει πατημένο χώμα που πάει και οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο.
Ο σωστός συνδυασμός είναι diesel και 4Χ4 αλλιώς τσάμπα αγορά. Ειδικά το CH-R της Toyota είναι και υβριδικό ή 1.2 4Χ4 εκεί είναι το μεγάλο γέλιο, πεταμένα λεφτά, χωρίς χώρους και πίσω καθίσματα φυλακή ειδικά για παιδικό κάθισμα ή ταξίδι.
Αν νομίζετε με τα πιεσμένα τουρμπατα χιλιάρια ότι θα κάνετε οικονομία ειδικά με αυτό το βάρος των suv, είσαστε οικτρά γελασμένοι, όταν οι άλλοι ατμοσφαιρικοί 1600+ κυβικά θα αλλάζουν φίλτρο λαδιού κάθε 10 χιλ.χιλιομετρα, άλλοι θα αλλάζουν ....Τουρμπίνα
Τα SUV θέλουν diesel κινητήρα λόγω βάρους αλλά και χρήσης. Όποιος τα παίρνει με βενζινοκινητήρα θέλει να πηγαίνει για καφέ και να λέει οτι εχει "τζιπάκι".Κάνει οικονομία στην αγορά λόγω χαμηλότερης τιμής το παίρνει και δικίνητο και πάει πατημένο χώμα που πάει και οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο. Ο σωστός συνδυασμός είναι diesel και 4Χ4 αλλιώς τσάμπα αγορά. Ειδικά το CH-R της Toyota είναι και υβριδικό ή 1.2 4Χ4 εκεί είναι το μεγάλο γέλιο, πεταμένα λεφτά, χωρίς χώρους και πίσω καθίσματα φυλακή ειδικά για παιδικό κάθισμα ή ταξίδι.
Αν νομίζετε με τα πιεσμένα τουρμπατα χιλιάρια ότι θα κάνετε οικονομία ειδικά με αυτό το βάρος των suv, είσαστε οικτρά γελασμένοι, όταν οι άλλοι ατμοσφαιρικοί 1600+ κυβικά θα αλλάζουν φίλτρο λαδιού κάθε 10 χιλ.χιλιομετρα, άλλοι θα αλλάζουν ....Τουρμπίνα
@Φίλιππος ΕΙναι οντως ανεκδοτο τετοιες μηχανες για τετοια αυτοκινητα,αλλα ποσοι απο τους αγοραστες θα πανε για offroading??Κανεις πιστευω...
Suv?