Το SEAT Ateca είναι το μοναδικό μικρομεσαίο crossover με 1.000άρη κινητήρα, ο οποίος εκτός του ότι κινεί με άνεση το ισπανικό μοντέλο, είναι και ιδιαίτερα οικονομικός σε κατανάλωση.
Το πρώτο πραγματικό SUV της SEAT είναι και το μόνο μοντέλο της κατηγορίας με 1.000άρη κινητήρα TSI, του ομίλου VW. Ο 3κύλινδρος αυτός, turbo κινητήρας χρησιμοποιεί άμεσο ψεκασμό καυσίμου και αποδίδει 116 ίππους, αλλά το κυριότερο 200 Nm ροπής στις 2.000-3.500 σ.α.λ. Η μέση πραγματική κατανάλωση του Ateca είναι στα 6,7 λτ./100 χλμ. (5,2 λτ./100 χλμ. υπόσχεται η ισπανική φίρμα). Έτσι το Ateca κατατάσεται στην 4η θέση των πιο οικονομικών βενζινοκίνητων crossover. H λειτουργία του κινητήρα είναι εξαιρετικά με πολύ καλό τράβηγμα από χαμηλά και δεν «αγκομαχάει» να κινήσει το μεγάλο, αλλά ελαφρύ αμάξωμα (1.280 κιλά με οδηγό) του SEAT Ateca. Μάλιστα το προσπέρασμα με 4η (60-100 χλμ./ώρα) γίνεται σε 8,1 δλ και η τελική ταχύτητα ξεπερνάει τα 180 χλμ./ώρα. Η απόσταση των 189 χλστ. από το έδαφος βοηθά το Ateca στις εκτός ασφάλτου περιπέτειες, αλλά δεν προσφέρεται τετρακίνηση. Μεγάλο ατού είναι και η τιμή των 19.950 ευρώ!
Quick Info
• 1.000άρι με 116 άλογα & 200 Νm ροπής στις 2.000 σ.α.λ.
Τα SUV θέλουν diesel κινητήρα λόγω βάρους αλλά και χρήσης. Όποιος τα παίρνει με βενζινοκινητήρα θέλει να πηγαίνει για καφέ και να λέει οτι εχει "τζιπάκι".Κάνει οικονομία στην αγορά λόγω χαμηλότερης τιμής το παίρνει και δικίνητο και πάει πατημένο χώμα που πάει και οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο.
Ο σωστός συνδυασμός είναι diesel και 4Χ4 αλλιώς τσάμπα αγορά. Ειδικά το CH-R της Toyota είναι και υβριδικό ή 1.2 4Χ4 εκεί είναι το μεγάλο γέλιο, πεταμένα λεφτά, χωρίς χώρους και πίσω καθίσματα φυλακή ειδικά για παιδικό κάθισμα ή ταξίδι.
Αν νομίζετε με τα πιεσμένα τουρμπατα χιλιάρια ότι θα κάνετε οικονομία ειδικά με αυτό το βάρος των suv, είσαστε οικτρά γελασμένοι, όταν οι άλλοι ατμοσφαιρικοί 1600+ κυβικά θα αλλάζουν φίλτρο λαδιού κάθε 10 χιλ.χιλιομετρα, άλλοι θα αλλάζουν ....Τουρμπίνα
Τα SUV θέλουν diesel κινητήρα λόγω βάρους αλλά και χρήσης. Όποιος τα παίρνει με βενζινοκινητήρα θέλει να πηγαίνει για καφέ και να λέει οτι εχει "τζιπάκι".Κάνει οικονομία στην αγορά λόγω χαμηλότερης τιμής το παίρνει και δικίνητο και πάει πατημένο χώμα που πάει και οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο. Ο σωστός συνδυασμός είναι diesel και 4Χ4 αλλιώς τσάμπα αγορά. Ειδικά το CH-R της Toyota είναι και υβριδικό ή 1.2 4Χ4 εκεί είναι το μεγάλο γέλιο, πεταμένα λεφτά, χωρίς χώρους και πίσω καθίσματα φυλακή ειδικά για παιδικό κάθισμα ή ταξίδι.
Αν νομίζετε με τα πιεσμένα τουρμπατα χιλιάρια ότι θα κάνετε οικονομία ειδικά με αυτό το βάρος των suv, είσαστε οικτρά γελασμένοι, όταν οι άλλοι ατμοσφαιρικοί 1600+ κυβικά θα αλλάζουν φίλτρο λαδιού κάθε 10 χιλ.χιλιομετρα, άλλοι θα αλλάζουν ....Τουρμπίνα
@Φίλιππος ΕΙναι οντως ανεκδοτο τετοιες μηχανες για τετοια αυτοκινητα,αλλα ποσοι απο τους αγοραστες θα πανε για offroading??Κανεις πιστευω...
Suv?